Antal indlæg: 1976 Bopæl: Vendsyssel DK Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 21. september 2010 20:34:20
Jeg er rigtig glad i dag, vejret er skønt, jeg lugter af røg pga bålmadsdag på en fantastisk efterårssommerdag.
Den ældste af knægtene begyndte på uni for en månedstid siden - og han nyder det, sådan rigtigt sprudlende, selv om han må pendle mellem Kbh og Odense hver dag.
Den yngste knægt ville have et sabbatår efter en super indsats på HTX, hvilket var ham vel undt; men her når flere af kammeraterne er begyndt at studere videre, og det med at lige finde et job, som han har lyst til, ja, så fik han ideen til at undersøge om der var mulighed for at begynde alligevel.
Efter en snak med studievejleder og e-mailet ansøgning og eksamenspapirer i dag, fik han at vide, at han kunne starte i morgen
Så i morgen begynder han på Aalborg Universitet - heh, har sluppet for introen, og kommer direkte med i et spændende projekt; hvor er det fedt, når tingene bare falder på plads - sådan
Og det gør mig så glad, at mærke og se deres glæde over at være/komme igang med noget de kan li`at beskæftige sig med begge to.
Hvor er det dejligt, når alting falder på plads på den måde, til lykke til jer og jeres sønner. Skønt at læse! Og bålmadsdag lyder rigtig hyggeligt.
Antal indlæg: 1976 Bopæl: Vendsyssel DK Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 26. september 2010 16:54:46
Ja, Johnny - de er jo så store, at de kan flyve selv - men jeg synes, altså, at det er dejligt, at de er fløjet i retninger, hvor de kan li`at være - og heldigvis lægges vejen her forbi indimellem
Men det kender du vel
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 40 Ikke aktiverede brugere: 0 Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.