jeg er ved at flytte møblerne tilbage til soveværelset, efter det har fået en overhaling med nyt loft, lamper, vindueskarm og maling. Der er ikke noget så skønt som et 'frisk' soveværelse.
Men det skal jo osse renses/indvies med en røgelse eller sådan noget.
Forslag modtages gerne.
Nej, hvor det lyder dejligt, Natasja, jeg forstår sørme godt, at du er glad. Et "frisk" soveværelse, det må være sagen - eller..... et soveværelse i det hele taget må være sagen (vi har ikke noget endnu på grund af ombygning).
Hej Marita
Kender godt det med ingen soveværelse...det tager tid med ombygning - og ofte længere tid end man regner med. Meeen når man så er færdig
Salvie var osse mit bud, men pt har jeg ikke noget tørret, kun i frisk form i urtebedet. Måske skulle jeg bare indtil videre lægge nogle friske stilke rundt omkring
knus
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.