Antal indlæg: 1323 Bopæl: Hjortshøj Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 20. april 2006 12:53:08
Jeg har fået en fast barnepige til knægten 2 gange om ugen. Det er ikke en ung person, men en lidt ældre - en slags "bedstemor på den coole måde". Han kender hende i forvejen og glæder sig til at komme derop, mens jeg går til træning og får has på nogle af de der overflødige kilo, der har sneget sig ind på mig de sidste to år ...
Nu er jeg ekstra glad fordi han får det her ældre menneske, som kan se tingene på en lidt anden måde end jeg kan ... Han har nemlig ikke bedsteforældre her i byen, så den der ældrekontakt har være ikke-eksisterende .... Jeg synes at det er skønt og jeg glæder mig på min drengs vegne og i dag skal jeg ned og svede for første gang *SSSSS*
Knus Nuunu
Aj, hvor er det dejligt, kære Nuunu, så skønt for din søn, og dejligt med kvalitetstid både til mor og barn, så kan det jo ikke være bedre. Jeg er opvokset hos min mormor og morfar, og jeg kan bekræfte, at bedsteforældre er det bedste, som findes.
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.