Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg15. Maj 2024 19:15
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Avatar-galleri


Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12102
Arbejde i fys...: 9936
Pesten: 8255
I Have a Drea...: 7640
Fra bindebrev...: 6584
Fysisk medieskab: 5307
Besøg IKKE e...: 5208
Waverly Hills...: 5163
Et håbløst ...: 4799
Den røde Løber: 4585
Poveglia øen...: 4517
Problemer, de...: 4114
Winchester My...: 4103
Navnet - etik...: 4034
Navneskifte e...: 3943
Dykning: 3935
Net- og andre...: 3900
Spøgelsesjagt: 3787
Bekendtgørel...: 2333
Den sidste dag: 1955
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4772]
. Trommeværkstedet [1368]
. Eagle Road [1361]
. Dansk Parapsyko... [1102]
. Mona Lindell [1010]
. ORENDA [962]
. CIB software [928]
. MUTARE.DK [925]
. Paranormal Efte... [895]
. Filmen om Krist... [871]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | AKTUELT | Jeg er glad
Side 1 af 2 1 2 >
Forfatter En solskinsgave...
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 26. april 2006 23:31:13
HEJ allesammen....Jeg SAVNER jer.....Men midt i savnet og alt for lidt tid...så kommer der en dejlig gave i min mailboks....Nuunu har lavet det mest fantastiske lysende blomstrende smukke banner til mig...det er utroligt flot....jeg overvejer faktisk at lave hele mit logo om...at lave det efter dette smukke banner...og da jeg stadig intet skilt har i butikken....jeg kunne få et vidunderligt skilt hvis jeg forstørrrede dette banner...det tænker jeg lige over*SSS*
Jeg trormin hjemmeside kommer til at skifte farver snart...For dette er bare FOR smukt.


TUSIND TUSIND tak Nuunu

Sikke en fantastisk gave at få.

KNUS og KRAM

Timian
Timian tilknyttede følgende fil:
Timiansbutik[52].jpg[52].jpg[52].jpg[52].jpg[52].jpg[52].jpg[52].jpg[52].jpg
Forfatter RE: En solskinsgave...
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 26. april 2006 23:43:52
Ej, hvor er det flot og så i præcis de farver, som jeg synes er de smukkeste i verden - orange/grøn/gul/rød - hvor er det bare flot. Det er fantastisk, jeg kan sørme godt forstå, at du er glad, og hvor var det sødt af Nuunu.

Til lykke med dit nye banner, kære Timian.

Knus til dig og Nuunu.smiley
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: En solskinsgave...
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 26. april 2006 23:45:18
P.S. Jeg savner også dig. Og jeg tror, at det gælder os alle.
KNUS
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: En solskinsgave...
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 26. april 2006 23:46:27
pps. Kan du se, hvor flot det banner passer til vores, når vi nu skal på messe til november? smileysmileysmileysmiley
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: En solskinsgave...
Mimse
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1238
Bopæl: Fredericia
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 26. april 2006 23:52:57
Sikken nogle flotte farver smiley
Det er da alletiders gave og jeg vil glæde mit til at se de samme
farver i Butikken.

Vi savner dig skam også allesammen men samtidig glæder vi os over at det går godt for dig i butikken så du mangler tid.smiley

Knus


Lis

Citat

Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
www.spirituelhealing.dk
Forfatter RE: En solskinsgave...
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 27. april 2006 02:10:11
Kære Timian
Tak for rosen - ja, gule og orange farver er så skønne. Jeg kan godt lave en højtopløselig fil dig, som sikkert kan bruges til skilt, det må jeg lige finde ud af (det handler om pixeler og opløsning) men kan du ikke maile mig en ca. størrelse på skilt og evt. visitkort smiley så vil jeg kigge på det hurtigst muligt :-)
Knus, Nuunu
Forfatter RE: En solskinsgave...
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 27. april 2006 09:55:41
Det var dog vildt flot, det er bare sådan nogle flotte farver.
Det vil være et kanon skilt over butikken smiley

Knus Johnny


Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: En solskinsgave...
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 02. maj 2006 16:22:23
Hæ Hæ
igår lykkes det Marita at få logget mig på fra min nye bærbare, så jeg i stille perioder kan snakke med jer her fra butiken....Hurraaaaa.....Kære Nuunu....endnu en gang tusind tak...hvis du har været forbi min side vil du se jeg har ladet mig inspirere ret meget af banneret....og det får lov at brede sig herned til den fysiske butik som vil skifte farver nu*SSS*
Det ville være fantastiskt om du kunne lave det sådan at jeg kunne kreere mit skilt efter banneret....Jeg er lykkelig for de nye farver i mit liv*SSSS*

KNUS

Timian
Forfatter RE: En solskinsgave...
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 02. maj 2006 18:38:15
Kære Timian
Har du farveprinter? Hvis ja, så kan jeg let og smertefrit lave sådan nogle skilte-børger i pdf format til dig, som du så kan bruge som baggrund for dine butiksskilte i A4 størrelse, hvis det bliver aktuelt. *SS* Ligesom det med tiden kunne gå hen og blive fedt, om der kunne laves visitkort i samme stil (der ville du bare få en pdf fil) som du så også selv kan printe ud og skære til i lidt tykt papir eller lign ..... Aj, det er så fedt at høre god respons, jeg er glad for at du kan lide det (for det kan jeg jo også selv) *SS* Tror at der er goe energier i de farver *SS*
Knuuser heroppe fra - Glad for at kunne hjælpe smileysmileysmileysmileysmiley
Forfatter RE: En solskinsgave...
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 03. maj 2006 10:26:19
Jeg har for nyligt fået en rigtig god farveprinter...der ovenikøbet VIRKER*G*(Det gjo rde de 2 gamle ikke)
Ja når jeg engang får råd til at betale for visit kort vil det være fint....lige nu har jeg nogle gratis fra vistaprint...ikke alt for smukke, men jeg har kun betalt for porto og så er det jo bare fint*SSS*
Er det ikke bare en skn tid vi går i møde nu?*SSSS* Jeg sidder her med åben dør og nyder de friske forårsdufte der siver ind af døren, jeg har lige trommet så naboerne må have hoppet i stolene, og jeg har en masse glæde der bobler i maven*SSSS*

KNUS
Forfatter RE: En solskinsgave...
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 08. maj 2006 14:19:21
Nuunu
Din fantastiske søde kvinde.....Tusind tusind tusind tak for din medvirken i overraskelsen.....Måtte lige give dig et KRAM med det samme...I andre...Jeg lover i får historien....Her sidder jeg og er rørt næsten til tårer......TAK TAK TAK

KNUS og KRAM
Forfatter RE: En solskinsgave...
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 08. maj 2006 16:42:20
Det var da så lidt, Timian, men hold da op, hvor holdt det hårdt IKKE at nævne det over for dig, eller afsløre det (fra min tråd 2. maj ovenover) - der var jeg bare nødt til at krybe så meget udenom, at det næsten var løgn! *gg* og lade som om, jeg havde misforstået dit spørgsmål ang. skilt smileysmileysmiley og så ellers rykke for både størrelser og formater m.m. fra din bedre halvdel. Men det gik jo op i en højere enhed til sidst ....smileysmiley
Glad for at kunne hjælpe. Knuser heroppe fra - Nuunu
Forfatter RE: En solskinsgave...
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 08. maj 2006 17:18:17
Nej det sagde han*G* At det var DERFOR du havde snakket udenom.....Jeg opfattede bare at jeg skulle bakke lidt væk fra emnet....*SSS* Okay....Her er historien til jer andre....Min mand har forvandlet Nuunus smukke banner, til en kærlighedsgave....Bistået i DYB hemmelighed af Nuunu....Den aften jeg fik det var jeg vild af begejstring,,,men han halvsov...og da jeg VILLE have han skulle se det, videresendte jeg banner og mail til ham....Derfra fik han Nuunus mailadresse...og har hemmeligt konfereret med hende om højopløsningsfiler....og i næste uge kommer mit nye skilt op på butikken her....kreeret af Nuunu...Betalt af Mikael...Nogen gange er det frydefuldt at mangle penge....For ellers havde jeg aldrig fået så vidunderlige gaver....*SSSS*....DERFOR sad jeg her med klump i halsen og meget rørt....over Nuunus godhed...og min mands støtte der kommer meget meget bogstaveligt.....Sikke en VIDUNDERLIG gave fra jer begge

KNUS


Timian
Forfatter RE: En solskinsgave...
Mimse
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1238
Bopæl: Fredericia
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 08. maj 2006 18:58:56
Kære Timian
DU er helt bestemt jordens heldigste kvinde smiley

Og hvor er det dejligt at de 2 kunne tiske sammen om det og så glæde dig med sådan en dejlig gavesmiley

Knus


Lis

Citat

Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
www.spirituelhealing.dk
Forfatter RE: En solskinsgave...
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 08. maj 2006 19:01:02
Åh, hvor er det dejligt for dig, kære Timian. Og Nuunu, du er en perle! Jeg var jo forbi Timians dejlige butik igen i sidste uge, og der talte vi netop om skilte, og jeg kunne tydeligt høre, at det var ved at være tiden, hvor der bare måtte et skilt op. Og så kommer det nu, det er jo simpelt hen perfekt. Hvor er det dejligt med sådan en gave fra en skøn sjæl i Grønland og fra din kære mand. Til lykke smiley
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: En solskinsgave...
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 16. maj 2006 11:29:38
Hej allesammen...skiltemanden har været her og måle efter*SSS*Og endnu en lille sjov ting var sket....da han havde modtadet cd en med højoløsningsfilerne eller hvad de nu heddder.....var den knækket......Halvt i tanker og åh nej tanker havde han alligevel lagt cd en i.....og mirakel.....den røg lige så flot op på skærmen....intet indlæsningsbesvær...ingenting...den åbnede bare filen som om alt var ok....Manden synes det var dybt besynderligt...sagde han vidste faktisk ikke hvorfor han alligevel havde placeret den i maskinen.....og jeg takkede indvendigt...og smilede bare til ham.....Det var vist endnu en gave....

Tænk over det venner: Jeg mangler desperat et skilt..har ikke råd...Nuunu laver et vidunderligt banner til mig....min stærkt kritiske og ret negative mand tager sig tid og betaler for det...cd en nuunu sendte er knækket og alligevel sætter manden den i og den virker......Jeg må være verdens lykkeligste kvinde...for havde jeg tvivl om hvorvidt jeg blev hjulpet så er de HELT væk nu*SSS*

Føler trang til små glædeshop på stedet faktisk....Nuunu......Tusind tusind tak endnu engang.....Og jeg synes du ihvertfald skal have dækket dine udgifter...så måske jeg kunne få din adresse på timian@beskedboks.dk ?Please?

Tusind tusind tak

KNUS

Timian
Forfatter RE: En solskinsgave...
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 16. maj 2006 12:20:00
Uha ... knækket cd .... smiley og jeg havde ellers pakket det ind som posten anbefaler - i bobleplast! Hmm ..... Godt at cd'en stadig duede ... Det var dog utrolig heldigt!
Timian, jeg har ikke haft specielt mange udgifter med at lave denne her ... - jeg tror at det har strukket sig til *giisp* hele 14 krsmileysmiley smiley (forsendelse). Cd'en fik jeg på arbejdet, banneret lavede jeg efter arbejdstid ... såå ...
Nej, jeg vil hellere, hvis jeg må, vælge en sten fra din flotte sten- og krystalsamling engang når jeg kommer til dk og besøger din butik, som jeg kan tage med hjem og nyde...
Og evt. bruge dig som reference, hvis jeg nu engang skulle finde på at søge job i Danmark ....smiley
Men du kan da godt få min adresse - så kan du sende et billede, når skiltet er fint oppe at hænge - det ville glæde mig smiley
Mange knus heroppe fra - Nuunu
Forfatter RE: En solskinsgave...
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 16. maj 2006 13:36:51
Det Kan du stole på du må*Smiler bredt*
Hvad med små bestillingsopgaver? Kan du lave det for folk? Nogen spurgte mig fornyligt om jeg kendte en der var dygtig til hjemmesider og grafik......det ville du jo faktisk kunne køre hjemmefra...bare en tanke*SSS*
Ja meget heldigt med cd en...og utroligt heldigt han overhovedet prøvede....for enhver ved jo at en knækket cd ikke duer ikke?*Griner*
Jeg sender meget gerne billede til dig....selv mit a skilt bliver helt forandret nu...øh nå ja...jeg skal have regnet nyt navnetal på butikken.....der nu HEDDER Timians butik...*G*...det må jeg gøre snart....KNUS og STORT SMIL
Timian
Forfatter RE: En solskinsgave...
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 16. maj 2006 14:08:54
Hjemmesider er ikke min stærke side .... jeg lærte at lave hjemmesider i 1995, men har aldrig brugt min viden, der nu er totalt obsolete, men grafik - og design - det er noget, jeg kan finde ud af :-)
Uha, jeg troede, at din butik hed "Timians Butik", håber at navnetallet stadig holder, så *gg*
Knuser heroppe fra :-)
Forfatter RE: En solskinsgave...
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 16. maj 2006 14:24:55
Hvis IKKE det gør, så er det fordi det var meningen det skulle ændres *SSS* Det er jeg ikke et sekund i tvivl om*SSS*

KNUS
Side 1 af 2 1 2 >
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Marita
21. maj 2021 14:22
Peter, tak for dit indlæg i "Dagens Danmark" - og undskyld det sene svar.

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1528035 Unikke besøg
Powered by PHP-Fusion 2003-2005 and Matonor.de