Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg16. Maj 2024 01:52
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Avatar-galleri


Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12102
Arbejde i fys...: 9936
Pesten: 8255
I Have a Drea...: 7640
Fra bindebrev...: 6584
Fysisk medieskab: 5307
Besøg IKKE e...: 5208
Waverly Hills...: 5163
Et håbløst ...: 4799
Den røde Løber: 4585
Poveglia øen...: 4517
Problemer, de...: 4114
Winchester My...: 4103
Navnet - etik...: 4034
Navneskifte e...: 3943
Dykning: 3935
Net- og andre...: 3900
Spøgelsesjagt: 3787
Bekendtgørel...: 2333
Den sidste dag: 1955
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4772]
. Trommeværkstedet [1368]
. Eagle Road [1361]
. Dansk Parapsyko... [1102]
. Mona Lindell [1010]
. ORENDA [962]
. CIB software [928]
. MUTARE.DK [925]
. Paranormal Efte... [895]
. Filmen om Krist... [871]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | AKTUELT | Jeg er glad
Forfatter Jeg er træt og glad :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 22. maj 2006 00:55:02
Nu er weekendturen overstået, gæsterne var glade, de havde følt sig godt opvartet og godt tilpas på skibet. Sjovt nok, så gik jeg på en strand i går, og bad til mine hjælpere om at finde mig en fin sten. Jeg fandt en fin sten, den var bare stor og tung - vejer over 25 kg. (Måske nærmer de 30) og den bar jeg hen til det sted på stranden, hvor jeg skulle samles op. Den består af skifer og granater (eller grønlandske rubiner, om man vil). Den er bare tung! Meget tung!
Men vi fik den ombord og jeg havde bare så ondt i ryggen i går ... Nu vil jeg flække stenen, hvis jeg kan, for at se om den er lige så fuld af granat indeni som uden på.
Jeg fangede 9 torsk i dag, min mand fangede 3. Min søn var hvin og jubel over alle de fine fisk. Vi gav 5 til frokost - til gæsterne, lever, torskekød, maver - yummi (det æælsker vi heroppe)smiley og 1 frisk gav jeg til en af gæsterne, en sød ældre dame, som satte oprigtig pris på fisken.
Nu er vi hjemme - jeg er så træt så træt .. har lige fodret knægten af, nu sidder "blåndinerne" og ser tv, lige om lidt skal vi i bad og så ind og se dyner. Vejret har været med os. Vi har røde kinder, vi er solbrændte og trætte og klokken er 21, og der er stadig sol udenfor, og plus 4,7 grader. Dejligt. Sommeren er ved at komme til Grønland ...smiley
Mange knus heroppe fra - Nuunu
Forfatter RE: Jeg er træt og glad :-)
Mimse
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1238
Bopæl: Fredericia
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 22. maj 2006 07:04:12
Kære Nunuu
Hvor var det godt at alt gik så dejligt. At vejret var med jer og at i fik alletiders tur.
En 25 kg sten..smiley..Du må godt nok have mange kræfter smiley
Jeg håber det var sliddet værd at slæbe den med hjem

Knus


Lis

Citat

Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
www.spirituelhealing.dk
Forfatter RE: Jeg er træt og glad :-)
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 22. maj 2006 11:51:16
Kære Nuunu.

Det var vel nok godt, at det gik så fint, men jeg var nu aldrig i tvivl smiley. Og maden - kunne de tåle det hele uden problemer?

Jeg vil sige som Lis: en over 25 kg tung sten, som du bar, jeg spærrede øjnene op og sad med åben mund en stund, det er altså mange kg at bære rundt på. Men den lyder altså også fantastisk, den sten. Tænk at finde en sten med granater. Det er da fantastisk.

mmmmmm, torsk, det er lige før, at mine tænder løber i vand.

Tænker på: I må jo være søstærke alle tre, når I befinder jer så meget på havet?

Mange knus
Marita
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Jeg er træt og glad :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 22. maj 2006 12:34:46
Plejer altid at tænke - hvor der er vilje, er der vejsmiley - det er ren stædighed (og ja, jeg har stadig ondt i ryggen!!) ryster på hovedet af mig selv, fordi jeg var så grådig at ville have den sten med hjem! Bar den ca. 10-15 meter af gangen, pustede og stønnede og hvilede og bar den igen ... så det var en lang tur, hi hi.
Det gik fint med maden, fredag fik de thailandsk-inspireret lynstegte kammuslinger og ris, hvalsuppe til børnene (for der var udgået for sæl). Lørdag stegt kylling med kartofler i fad, (den glippede altså lidt ... jeg kan ikke finde ud af at lave flødekartofler uden fløde, med kokosmælk i stedet for - så det smagte lidt underligt smiley, salat og alm. kogte kartofler ... Søndag fangede vi så alle de friske torsk, som vi så også serverede for dem på vej hjem...
Vi elsker havet heroppe, og ja, vi er lidt miljøskadede, jeg kan erindre, at jeg blev søsyg som 6-7 årig - men vi har jo altid været på havet .... os alle tre - lige fra barnsben af .... ja, knægten blev jo næsten født ombordsmiley og tilbragte de første 2 år af sit liv ombord på skibet ...... Mere om det en anden gang. Kan i have en rigtig dejlig dag :-)
Knus heroppe fra
Forfatter RE: Jeg er træt og glad :-)
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 22. maj 2006 21:04:26
Min søster rejser til Grønland om 2 uger. Hun spurgte om jeg ikke ville med, og jo...det ville jeg bare SÅ gerne, men altså, jeg skal jo passe mit job...øv.
Forfatter RE: Jeg er træt og glad :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 22. maj 2006 22:27:12
Kære Mai
Det er en rigtig god tid hun har valgt at komme herop på. Solen skinner - sneen er næsten smeltet væk, hvalerne er kommet ..... Vi er ved at nå hen på det tidspunkt, hvor vi har midnatssol .... Hvor i Grønland skal hun være? Jeg håber, at hun tager til Ilulissat og ser Isfjorden deroppe. Det er et vældigt syn med al den issmileysmiley
Og hvor er det synd, at du ikke kan komme med. Øvsmiley Men måske bliver det mulighed for det engang?
Knus heroppe fra - Nuunu
Forfatter RE: Jeg er træt og glad :-)
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 22. maj 2006 22:42:04
Hun skal til Julianehåb...øv, kan ikke huske det rigtige navn.....men du ved nok hvor jeg mener smiley
Jeg håber, at chancen kommer en dag.
Forfatter RE: Jeg er træt og glad :-)
Anemone
Brugere

Antal indlæg: 1036
Tilmeldt: 24.02.06
Lagt på d. 23. maj 2006 00:54:37
Kære Nuunu

Din beskrivelse for mig til at se de smukkeste indre billeder - tænk hvis jeg en dag fik mulighed for at opleve den fantastiske smukke natur du beskriver....

Læg gerne billeder ind...det ville være dejligt med flere billeder oppe fra dig i nord

Knus


Kærlig hilsen
Anemone

"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen
musling04@hotmail.com
Forfatter RE: Jeg er træt og glad :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 23. maj 2006 01:34:39
Kære Mai
Qaqortoq - der skulle være så smukt dernede. Jeg har desværre aldrig haft muligheden for at se Qaqortoq / Julianehåb, men min mand var dernede og var helt benovet .... Så jeg tror, at din søster får en dejlig tur herop alligevel og nogle gode oplevelser med sig hjem.smiley

Kære Anemone
Du kan tro, at jeg vil lægge billeder indsmiley
Knus heroppe fra
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Marita
21. maj 2021 14:22
Peter, tak for dit indlæg i "Dagens Danmark" - og undskyld det sene svar.

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1528048 Unikke besøg
Powered by PHP-Fusion 2003-2005 and Matonor.de