Forfatter |
Tibetanerne |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 30. maj 2006 10:39:33 |
|
|
Jep....De 5 tibetanere er med til at gøre MIG glad*SSS* Startede igår med at udføre hver af riterne 3 gange....som nybegyndere skal....og SIKKE et energi boost de giver*SSS* SÅ nemt og overkommeligt og med stor effekt.....DEJLIGT...Startede glad i dag med at købe 2 solsikker til butikken, så jeg har noget kønt at kigge på hele dagen....efter en pludselig indskydelse tændte jeg røgelse foran en af mine ghanesafigurer...og den store saraswati jeg har indkøbt til altid at stå i butikken.....og jeg føler mig bare så INDERLIGT tilfreds med mit liv lige nu....Sådanne dage er kostbare .....og lige nu skinner solen*SSS*
Ha en vidunderlig dag allesammen
KNUS
Timian |
|
Forfatter |
RE: Tibetanerne |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 30. maj 2006 14:58:24 |
|
|
Kære Timian
Hvor er det dejligt at høre.
Jeg er også super super glad for den fine fine sommerfugl som kom op med posten i sidste uge. Hold da op hvor er den flot. Og så den symbolik i flouritten (fokus og kreativitet) og ferskvandsperler (hengivenhed). TAK Timian, jeg føler mig meget meget beæret!!!
Mange knus heroppe fra en supertravl Nuunu |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 30. maj 2006 17:20:38 |
|
|
Hvis DU føler dig beæret Nuunu.......Så er det intet mod hvad jeg gør over at nogen vil lave noget så smukt som DETTE til mig*SSS* |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 31. maj 2006 11:29:25 |
|
|
Griner
Jamen Hovsa...I starten skal man kun dreje rundt 3 gange?...Øhm...Hvis du vælter af det...så må du sågu sætte en snor fra loftet og ned om dinmave imens*G*
Overvejer om jeg skulle lade andre deltage her hver morgen klokken 9 når jeg selv forsøger mig....Jeg mener...hvis EN kvinde i en lukket butik snurrer rundt og derefter stiker benene i vejret....så må hun være tosset....hvis 3-4 stykker gør det, så bliver det spændende*G* |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 31. maj 2006 14:37:15 |
|
|
Hm, hvis u nmt bliver rundtosset er det din balancenerve i mellemøret der er for følsom...men den kan trænes.....Prøv at tage en daglig gyngetur...det vil hjælpe....(og så er det både sjovt og hyggeligt*SSS*)
Knus |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 31. maj 2006 15:42:07 |
|
|
Prøver lige og se om jeg kan vise jer min gudinde. Hun ankom pakket i en kasse der var bygget op om hende...og foran hendes ansigt var lavet en sprække...ingen andre steder på kassen....Hun er 1 meter høj...og hun kommer til at blive her i butikken.....Saraswati er visdommens gudinde....Hun står for visdom, indlæring, kunst, musik og dannelse af enhver art....Krydser fingre |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 31. maj 2006 15:43:24 |
|
|
Æv.....nå....jeg kan altså bare ikke sætte billeder ind*S* |
|