Forfatter |
Om at blive "begavet" *SSS* |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 02. juni 2006 14:03:11 |
|
|
For en tid siden slap jeg styringen.....besluttede mig til simpelthen at lade mig lede og stole på mine guider og hjælpere....det er faktisk ikke så nemt i starten...men bliver nemmere hen af vejen.....fornyligt bad jeg om hjælp...hjælp til at få butikken op og køre.....at ting på trods af mine begrænsede midler ville lykkes....Og siden har jeg oplevet en sand gaveregn (endnu en ting at lære for mig som har haft så svært ved at modtage ting af andre)....Nuunus smukke logo der blev til skilt er et eksempel......i en anden tråd skriver Nuunu om det at blive "opfordret" til at gøre visse ting. Og jeg ved hvad det er*SSS*
Forleden åbnede jeg et sæt af de englekort jeg har fået hjem...har ALDRIG prøvet sådanne før..men synes at for at sælge dem, må jeg da kunne fortælle folk hvad det er.....om aftenen trak jeg 2 kort...det første var "gudommelig ledelse".....Det andet var hvad der oversat må være "bekræftelse".....Det første kort fortalte at jeg blev guidet og hjulpet...det andet igen at jeg blev hulpet og hvis jeg bad mine engle bekræfte det ville jeg få et tegn på "mirakuløs" vis......Da jeg umiddelbart bagefter gik hen ogåbnede min mail lå der en mail fra Nuunu....
Med i mailen var : Brevpapir med logoet......skilte til butikken...og visitkort....SIKKE en gave altså....tror det bliver min bedste fødselsdags gave i år*SSS*
Det hele passer sammen og er fuldstændigt perfekt....Sikke et arbejde Nuunu...*KNUS*
Jeg manglede et Cafesæt til udenfor butikken syntes jeg....dagen efter kom min gamle barndomsveninde forbi og spurgte om jeg var interesseret i et flot sæt af flettet pil....OM jeg var*SSS*
Jeg ville gerne have alternative behandlere i nærheden af mig....Der flytter 2 ind overfor mig i midten af denne månede.....Og igår kom en leverandør ind og forærede mig den mest fantastiske flotte honning Kalcit.
Jeg har stadig ingen penge....men hvad SKAL jeg dog også bruge dem til, når alt hvad jeg mangler kommer af sig selv?*SSS*
Jeg ledte efter en måde at ordne min ryg på...og få mere energi...og Tibetanerne trak mig i flere uger indtil jeg kom igang...og nu har det langt bedre*SSS*
Jeg er lykkelig og glad......og enormt taknemmelig*SSS*
KNUS og KRAM
Timian |
|
Forfatter |
RE: Om at blive "begavet" *SSS* |
Timian
Brugere
Lagt på d. 02. juni 2006 14:11:50 |
|
|
Tusind tak Riana
Dine kærlige ord er jo ENDNU en gave..*SSS*
KNUS |
|
Forfatter |
Natasja
Brugere
Antal indlæg: 812
Lagt på d. 02. juni 2006 14:14:56 |
|
|
Åh, Timian, det er bare SÅ livsbekræftende at læse
Tak fordi du delte
Stor knuser
|
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 02. juni 2006 15:16:13 |
|
|
Timian, så har vi vist begge lært noget Jeg har lært at "lytte" og du har lært at modtage - og hvor er det godt for dig, alt det gode der sker!
Knus heroppe fra
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 02. juni 2006 15:51:41 |
|
|
Kære Nuunu
Jeg tror du altid.....lige fra du var ganske lille har lyttet.....det er bare først nu du har fundet ud af at du gør det*SSS*
Riana....jamen i morgen er der "loppedag" i hedehusene...der kommer boder op langs begge sider...og jeg vil tilføje mit skilt udenfor et "kom ind og træk et englekort" Kan være andre også synes de er spændende og fascinerende så*SSS*
Natasja
Jeg kan slet ikke lade VÆRE...Hvad skulle jeg gøre uden jer til at lytte og dele min glæde med?*SSS* Delt glæde er dobbelt glæde...delt sorg er halv sorg*SSS*
KNUS |
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 02. juni 2006 16:03:53 |
|
|
Timians Butik, STEDET i Hedehusene
Vind i sejlene til en sej kvinde, god loppedag
Engledrys til alle engle
Er du dig; eller er du inden i |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Lagt på d. 02. juni 2006 17:06:13 |
|
|
Kære Timian
*lol* "Bedre sent end aldrig" *gggg*
hav en god og dejlig pinse - allesammen
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 06. juni 2006 10:00:07 |
|
|
Tak for gode ønsker
De må have hjulpet...havde så travlt hele dagen at jeg aldrig fik tændt pc en*SSS*
KNUS og SMIL |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 06. juni 2006 11:48:57 |
|
|
Kære Nuunu
Har modtaget højopløsning og lavopløsningsfiler i dag på cd.....samt et udskrevet eksemplar af brevpapir, visitkort, webbanner, butiksskilte.....Det er så FINT altsammen og har måttet koste dig mange timers arbejde...Og ydermere...En lille ting som p besynderlig vis rørte mig.....en lille lap papir med tallet 319...*SSS* Øverst står der "Tikilluarit" Velkommen.....Og under tallet står der 13.59 d 1/6
"Der venter 8 foran dig"
Ja.....hvad skal jeg sige....sedlen hænger nu inde på min væg i baglokalet sammen med de fine kort jeg fik da jeg åbnede....for den skal minde mig om at engle sandelig også går rundt på jorden.
KNUS og SMIL
Timian |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Lagt på d. 06. juni 2006 12:03:25 |
|
|
*ggg* det var DER, den blev af ... Mit nummer i køsystemet i posthuset, ha ha .. jeg kunne ikke finde det, da det var min tur, men det var okay - jeg slap for at tage et nyt nummer
Det sjove er, Timian, at det faktisk ikke har taget så lang tid igen. Det var bare som om, det var der, hvis du kan følge mig ... Men det kom frem, og din cd er forhåbentlig intakt
Godt at høre.
Kan du ha en rigtig god dag
Knus heroppe fra - Nuunu
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 06. juni 2006 12:08:18 |
|
|
Det lyder dejligt, Timian. Til lykke med alt. Og Nuunu, du er da en perle |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Lagt på d. 06. juni 2006 13:43:39 |
|
|
Oj, hvor dejligt for jer. Det er altså fantastisk. Den lærer, jeg omtaler andetsteds, han lærte mig også, at man altid, altid, får de penge, man skal bruge. Og jeg synes, det passer. Blot man beder om hjælp. Og det har I jo lige fået bevis på, kære skytte og hovsa. Stort til lykke med det. Så føler man sig ret velsignet, ikke sandt.
|
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Lagt på d. 13. juni 2006 12:57:11 |
|
|
Det er da helt vildt. Til lykke med det
Jeg fik forresten også en check forleden, den var på sekshundrede og et eller andet og kom fra den lejlighed, jeg havde lejet på et tidspunkt, hvor jeg troede, jeg ville undervise og behandle i København, det var tilbagebetaling af varme fra sidste år, hvor jeg kun havde den til maj. Og i dag kom der en check fra TDC på 136 kroner, det var for meget betalt på mit abonnement i Store-Heddinge, som jeg af gode grunde har opsagt. Og de sidste tre trækninger i Lotto og Onsdags-Lotto har jeg også vundet - godt nok kun henholdsvis 38, 37 og 41 kroner, men det er jo penge, og jeg synes, det er lækkert.
Redigeret af Marita d. 13. juni 2006 12:57:48 |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 13. juni 2006 13:21:43 |
|
|
Lad det blot strømme *SSS* Mange bække små.......Jeg var til frisøren igår....Vandt 200 kr i en spilleautomat.....og jeg fik ny kjole....for mit pas udløber først efter vi ER rejst....Og det havde taget lidt tid at skrabe sammen til det...så jeg købte en ualmindelig smuk hvid kjole med små lilla blomster på og fler mig super hyper feminin*SSS*
KNUSER til jer |
|