der er så mange, som lige pludselig har svaret mig i tråden, hvor jeg har efterlyst en bog.
Men mest af alt er jeg glad, fordi jeg i går satte efterlysningen ind, og ved I hvad - straks var Nuunu, det dejlige menneske, der med hjælp. Tænk jer, hun skrev til mig, at hun gerne ville låne mig sit eksemplar af bogen om krydderplanter, og at hun blot kan få den tilbage, når jeg selv får et eksemplar, eller når hun kommer til Danmark næste gang. Hun ville sende den til mig i går, så den kommer nok en af de nærmeste dage.
Tænk engang - deroppe i Grønland, der sidder dette skønne menneske, som igen og igen er der lige med den hjælp, man har brug for. Tak, Nuunu. Du er en dejlig pige.
Så jeg ved, at jeg under alle omstændigheder om kort tid får lov at læse den bog, som jeg så gerne vil have fat i. Og hvis jeg så oven i købet derudover ved jeres hjælp kan få fat i den, så jeg kan købe den, ja, så er jeg skisme da heldig.
Antal indlæg: 1323 Bopæl: Hjortshøj Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 07. juni 2006 17:04:27
Synes bare, at Marita lige så godt kunne låne den og bruge den, istedet for at den ligger og samler støv på mit sofabord ...
Ka i ha det godt og fortsat god dag
Knus heroppe fra
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Så er den kommet, bogen, som jeg har fået lov at låne af Nuunu. Tusind tak, det er simpelt hen skønt. Nu kan jeg måske få opklaret, hvad meget af det, som dukker op er, for det er helt sikkert, det hele er i hvert fald ikke ukrudt, det kan jeg se (tror jeg, ).
Tusind tak, jeg vil passe godt på den.
Knus og kærlig hilsen
Marita
Redigeret af Marita d. 12. juni 2006 13:53:08
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 2
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.