Forfatter |
Postkort |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 20. juni 2006 13:08:40 |
|
|
I min postkasse lå i dag et postkort fra Tasmanien. Fra en penneven jeg havde for mange år siden. Faktisk er det helt præcist 20 år siden vi havde kontakt sidst.
Han havde ryddet op i nogle gamle papirer og fundet min adresse og ville lige sende mig en hilsen.
Hvor blev jeg dog glad. Tænk, at der er nogen i Tasmanien der tænker på mig Fantastisk, er det ikke ?
- mai |
|
Forfatter |
RE: Postkort |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 20. juni 2006 13:21:40 |
|
|
Det er vel nok fantastisk, jeg kan virkelig godt forstå, at du blev glad. Han må sørme da også være spændt på at høre, om det er nået frem, for du kunne jo i teorien være flyttet mange gange siden.
Aj, hvor det glæder mig for dig. Til lykke med denne dejlige hilsen fra en ven, som tænker på dig.
Knus fra mig.
Marita |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Lagt på d. 20. juni 2006 13:21:42 |
|
|
Det er vel nok fantastisk, jeg kan virkelig godt forstå, at du blev glad. Han må sørme da også være spændt på at høre, om det er nået frem, for du kunne jo i teorien være flyttet mange gange siden.
Aj, hvor det glæder mig for dig. Til lykke med denne dejlige hilsen fra en ven, som tænker på dig.
Knus fra mig.
Marita |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 20. juni 2006 13:58:47 |
|
|
Aj hvor DEJLIGT *SSS* Og lidt af en cadeau at man stadig er frisk i erindringen 20 år efter*SSS*
Skønt
KNUS |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 20. juni 2006 17:27:33 |
|
|
Tænk, jeg sendte en mail til den e-adr der stod på kortet og jeg har allerede fået svar på den igen. Internet er godt nok en fantastisk ting. |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Lagt på d. 20. juni 2006 19:00:30 |
|
|
Hvor var det dejligt at høre, det er nu noget særligt, når man får kontakt med folk, man ikke har haft noget at gøre med i mange år. Det skete også for mig - på en lidt anden måde, men også med et brev - med en pige, jeg som barn fulgtes til Færøerne med og siden blev veninde med, men som jeg mistede kontakten til for næsten 30 år siden.
Til lykke, mail.
Knus
Marita |
|