Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg14. Maj 2024 11:19
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Avatar-galleri


Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12102
Arbejde i fys...: 9936
Pesten: 8255
I Have a Drea...: 7637
Fra bindebrev...: 6584
Fysisk medieskab: 5307
Besøg IKKE e...: 5208
Waverly Hills...: 5163
Et håbløst ...: 4799
Den røde Løber: 4585
Poveglia øen...: 4517
Problemer, de...: 4114
Winchester My...: 4103
Navnet - etik...: 4034
Navneskifte e...: 3943
Dykning: 3935
Net- og andre...: 3900
Spøgelsesjagt: 3787
Bekendtgørel...: 2333
Den sidste dag: 1955
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4772]
. Trommeværkstedet [1368]
. Eagle Road [1361]
. Dansk Parapsyko... [1102]
. Mona Lindell [1010]
. ORENDA [962]
. CIB software [928]
. MUTARE.DK [925]
. Paranormal Efte... [895]
. Filmen om Krist... [871]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | AKTUELT | Jeg er glad
Side 1 af 2 1 2 >
Forfatter Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 27. juni 2006 12:40:50
Hejsa
I lørdags havde jeg og knægten brugt hele dagen på at flytte om - jeg har jo læst det, som Natasja har skrevet om fenshui, og det fængede mig, så jeg ville prøve ... Var aldrig helt tilfreds med hvordan vi havde indrettet os .... Så efter seks timer, var der skinnende rent, møblerne var flyttet om, min jungle af en vindueskarm beskåret og flot, nu kunne jeg kigge ud af vinduet igen ... Så kom manden hjem, og jeg satte kaffe over. Så ringede det på døren og min mand sagde, "gider du ikke åbne, jeg er træt". Og jeg var ved at fnyse af arrighed - for jeg var træt - han havde "bare" været ude på hvalsafari ... Men jeg åbnede og så fik jeg stukket en pose op foran hovedet og en mandsstemme sagde "det er til dig". Det var vores medskipper, der kom på uventet besøg. I posen lå et tastatur fra en mac. Så sprang min mand op og jublede og sagde "nu henter jeg resten". Og det viste sig, at de to havde stukket hovederne sammen om at give - forære - lille mig en mac! smileysmileysmiley
Jamen, jeg var helt mundlam. For at det ikke skal være nok, havde medskipperen ilagt div. programmer og musik - blandt andet den plade, jeg elsker "Bevar Christiania" - med alle de gamle sange som "Vandringssangen", "Bellevue", "I kan ikke slå os ihjel" og alle de andre .... Jeg var ved at tude. Jeg føler mig rig og glad og meget meget beæret smileysmileysmileysmileysmiley
Det ville jeg bare lige dele med jer.
Ha en fortsat god og delig dagsmiley

p.s. og Fengshien virkede - min mand og dreng er helt vilde med vores nye indretning 'gg*


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Redigeret af Nuunu d. 27. juni 2006 12:41:41
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 27. juni 2006 14:08:29
Kære Hovsa
ja, det er sådan lidt flippet. smiley Godt nok er mac'en brugt og ikke nyeste model, men absolut velfungerende og en udemærket hjemmecomputer.
Det er så rigtigt, som Natasja skriver, at roderi er en energi-dræber. Hold da op ... jeg fik smidt jeg ved ikke hvor mange kasser af gammelt l... (undskyld) ud, som man ellers ikke vil smide ud ... for tænk nu, hvis og jeg skal gi dig, ska jeg *gg* Det var helt lissom at slippe en tung byrde, at få smidt alt det gamle ud.
Kommer sådan til at tænke på serien "Genbrugsguld" - det har vi ikke heroppe, men for hulen, hvor kunne jeg tænke mig at gøre sådan noget ... - men jeg ville bare ikke vide, hvor jeg skulle gøre af det *gg*


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Maj-Britt
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 252
Bopæl: Nordjylland
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 27. juni 2006 14:38:29
Ja de kan jo godt bruges de mænder der alligevel smileysmileysmiley


Lever du? Eller eksisterer du?
majbritt40@msn.com http://www.cassiopaya.dk
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 27. juni 2006 15:10:47
Tillykke Nuunu. SÃ¥dan noget er rigtigt dejligt smiley
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 27. juni 2006 17:29:03
Aj, hvor dejligt at du blev inspireret af mit indlægsmiley Jeg er beæret over det.smiley
SÃ¥ var det belejeligt med ny computer nu hvor du havde gjort pladssmiley

Jeg husker, da jeg læste Karen Kingston (?) 'Ryd op i dit rod' - kl 2 om natten gik jeg igang med at rydde op i badeværelsesskabenesmileysmiley
Og fornemmelsen bagefter? Man skal prøve det - kan ikke beskrivessmiley


Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 27. juni 2006 19:52:01
Jamen søde Natasja, det gjorde jeg. Mig store rodehoved .... og gemme-mentalitet .... *ggg* Det var supergodt at du lavede den klumme, lige pludselig gav det hele mening smiley
Knus heroppe fra


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 28. juni 2006 04:31:04
Har lige ryddet op i knægtens værelse .... og jeg nænner næsten ikke at smide noget af det ud ... men har besluttet for at donere det til børnehave og vuggestue -så kan de tage, hvad de kan bruge, og resten ....? Tja, måske er der en eller anden enlig mor eller far, der kan bruge det ... smiley
Men da jeg generelt er et rodehoved, ved jeg ikke endnu om jeg kan holde den her stil - men for hulen - hvor er det godt at få begyndt *SSS*


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 28. juni 2006 05:25:23
Til lykke, kære Nuunu. Sikke en skøn overraskelse.

smiley Det er sørme lige før, at jeg er blevet overbevist og vil overveje alvorligt at rydde op i mit rod. Hvem ved - hvis jeg gjorde det samme, måske jeg så også fik noget, jeg virkelig godt kunne ønske mig - f.eks. det æsel, jeg så inderligt ønsker mig, eller det får, eller..... smileysmileysmiley

Dejligt og bekræftende at læse dit indlæg. Og stort til lykke til dig.

Knus
Marita
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 28. juni 2006 11:51:22
Marita skrev:
det æsel, jeg så inderligt ønsker mig, eller det får, eller..... smileysmileysmiley

Hmmmmm hvad har det lige med sagen at gøre????????

smileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley


Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 28. juni 2006 12:34:50
Marita, det er helt vildt, den fornemmelse man får indeni, når man har gjort det.
Som Natasja skriver, så skal man prøve det for det kan ikke beskrives smileysmiley Det kan kun anbefales varmt smileysmiley
Nu har jeg ikke så meget forstand på æsler og får (kigger på Johnny)smileysmiley ... og klukker lidt .....
Ka i ha en forrygende god og dejlig dag :-))


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 28. juni 2006 16:45:38
Marita, jeg kan godt forstå du ønsker dig et æsel, det har jeg osse gjort engangsmiley Det er sådant et skønt dyrsmileysmiley
Johnny, har du ikke fulgt medsmiley? Når man rydder op og smider ud, så gør man plads til noget nyt. (Pas på dine ting ikke 'bliver til et æsel eller et får'smileysmiley)

smiley


Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 28. juni 2006 21:41:03
Ja, Sissel Marlen, æsler er simpelt hen vidunderlige og lækre smiley
- og ved I hvad - Johnny sagde til mig den ene dag, at der jo lige var det ved det, at man helst skal have to æsler. Helt ærligt..... så er han da selv ude om det, er han ikke, når jeg tænker, at så må jeg da få mit æsel. Jeg mener, når han siger, at han har kigget på nettet efter noget om æsler.

Nå, det her skulle jo handle om feng shui og er egentlig din tråd, Nuunu, og at det bevægede sig over mod æslerne skyldes blot, at jeg blev inspireret af både Natasjas klumme og af din beretning om Mac'en, der pludselig nvar der til dig, netop som du havde foretaget sådan en grundig oprydning.

Knus til jer alle.
Marita
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 28. juni 2006 21:48:35
Nuunu, det med at smide ud: nogle gange skal jeg sortere flere gange førend jeg får ordentlig ryddet op. Sådan med ½ års mellemrum - hvad jeg ikke kunne få mig til at smide ud i første omgang, sker i næste. Jeg skal ligesom 'samle mod til at turde smide ud'. Vi har, grundet mange flytninger i ind- og udland, møbler og udstyr i lange baner. Det har jeg brugt flere år på at sortere i, og er nu ved at have fået styr på det. Py-ha, det har været en lang vej, kan du tro.

Jeg har i flere længere perioder haft mit indbo i opmagasinering. Situationen har været: min mand, hunden og nogle kufferter med tøj. I én periode på ca 3 mdr boede vi på et hotelværelse/1værelses, og i en anden periode boede vi i et lejet sommerhus i 3-4 måneder. Fælles for de to perioder er, at livet faktisk bliver dejligt simpelt, mere ukompliceret og overskueligt. Jeg vil næsten gå så langt at sige at, jo færre ting jeg ejer, jo nemmere....

Dejligt du kan mærke 'kicket'smiley



Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 28. juni 2006 22:22:28
Hver eneste gang jeg er flylttet, har jeg smidt alt, hvad jeg ejer på nær en skammel og to spisestuestole ud. Gælder det - og det er helt seriøst ment?
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 29. juni 2006 10:33:55
Det lyder da helt vildt, Marita. Sådan alt...? Er det 'kun' skamlen og stolene du ønskede at beholde? Slet ingen personlige ting? Nips, billeder....?

Måske skulle vi oprette en tråd ala 'ting vi omgiver os med/hvad de betyder/statussymboler/.....'?



Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 29. juni 2006 12:10:52
Kender godt til det med at samle mod til at gøre tingene ... pakke dem sammen i andre kasser, gemme dem lidt væk og så bare rydde alm. op ... Men alle de kasser, jeg havde gemt - dem kiggede jeg kort på og så var de væk.
jeg tror også at det er en af grundene til at jeg f.eks. elsker at ligge i telt ude i naturen, eller at sejle på langfart, for så har man ikke alle de der ting. Livet bliver simpelt - men lækkert, når man ikke er omgivet af det helesmiley
Synes at det virker som en god ide med den tråd ... :-))

Marita - jeg er også overrasket ... alt hvad du ejer? smileysmiley Jøsses marie da, det tror jeg ikke, at jeg kunne - men jeg synes, at det lyder fedt at kunne gøre sådan noget.
smiley


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 30. juni 2006 00:01:06
Kære Natasja og Nuunu.

Ja, jeg har ladet alt ryge. Eller det vil sige, at jeg har ladet næsten alt ryge, for ud over den lille skammel og de to spisestuestole har jeg beholdt lidt af mit tøj (jeg kunne jo ikke være det foruden) samt nogle ganske få fotografier, som kommer fra mit barndomshjem. Måske også en enkelt dims. Og så har jeg beholdt det allervigtigste: mine katte. smiley

God idé, Natasja med den tråd. Jeg har ikke lige tid til at lave den i dag, for jeg er meget træt og overvejer, om det mon skulle kunne lade sig gøre at komme i seng inden 1:00.

Knus
Marita
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 18. juli 2006 10:48:42
Har lige ryddet ud i mine skabe, da jeg kom hjem fra ferie...tøjskabe altså....Men ellers har det TRANGE kår her i hytten....Både min mand og min søn har UDPRÆGET samlermani...Min yngste har legetøj stablet fra alle hans 5 år....intet må smides ud*G*.....Selv babylegetøjet magter han ikke at slippe.....Min mand har samlet gamle sager der ville kunne fylde 2 hjem mere......jeg tror vi uden overdrivelse har i nærheden af 500 glas.....vi har 5 spisestel....jeg mener....kan i se billedet?*G*
Jeg smider gerne ud af mit eget....hvad enten det er tøj eller ting...BØGEr har jeg derimod svært ved at slippe igen*SSS*

Er der slet ikke noget der er SÆRLIGT svært for jer andre at sortere i?*SSS*

KNUS

Timian
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 19. juli 2006 18:15:10
Hej Timian
Da min knejt blev fem forleden tog jeg ham med ind på hans værelse og så gik vi hans legetøj igennem igen .... Jeg fortalte ham, at "der findes børn ude i verden som ingen legetøj har, og se, hvor meget du har ... Skal vi ikke give noget af det væk til børnene - af det som du jo ikke leger med mere? Som du er blevet for stor til at lege med?" Så blev han tændt på ideen, og vi fik samlet to store poser med legetøj til vuggestuen, og 2 alm. plastposer til børnehaven (ud over det, de havde fået een gang før) *SS*
Vi gør det samme med tøj, som bliver for småt - det får min gudsøn, eller vuggestuen til deres lagersmileysmileysmiley For det fejler ingenting - han gror bare ud af det så hurtigt *SS*

Til min store glæde ser jeg nu, at det bliver brugt flittigt i både vuggestue og børnehave - og det gør mig glad for det gavner jo andre smileysmileysmileysmileysmiley

Knus heroppe fra


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Jeg fik en uventet og vildt flot gave :-)
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 20. juli 2006 11:19:23
Jaaa....og hvis Mark var sådan en der ville dele ville det måske også kunne hjælpe her.....alle mine 3 store er gavmilde og sociale......men den lille Abe her slægter sin Far på i visse henseender og kan absolut ikke se hvad det har med HAM at gøre at andre mangler....så han vader rundt i legetøj til knæerne*GGG*
Men han lærer det vel hen af vejen....ellers må jeg leje en bulldozer*G*

KNUS
Side 1 af 2 1 2 >
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Marita
21. maj 2021 14:22
Peter, tak for dit indlæg i "Dagens Danmark" - og undskyld det sene svar.

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1527948 Unikke besøg
Powered by PHP-Fusion 2003-2005 and Matonor.de