Forfatter |
Det er nu lidt overdrevet....... |
Natasja
Brugere
Antal indlæg: 812
Lagt på d. 22. juli 2006 10:47:01 |
|
|
.....det med 'Jeg er glad'. Når man er jyde går man 'ikke bare sådan og er glad'. Det er alt for stærkt et udsagn. Man kan være 'tilfreds', 'have det godt'. Det dækker så rigeligt
Ok, så er det vist på plads.
Sagen er den, at jeg efter en del år som 'hjemmegående' er begyndt at arbejde igen. Jeg var lidt nervøs for hvordan DET nu skulle gå. Men al usikkerhed blev så grundigt gjort til skamme. Det er en rigtig god arbejdsplads jeg er havnet på. Kollegaerne er bare så søde og rare og hjælpsomme. Og jeg bliver rost så meget for min indsats at jeg helst vil krybe i et musehul. Naj, hvor er jeg vokset mange cm. (Det trængte jeg til)
SÃ¥ hermed et forsigtigt 'jeg er glad'
Redigeret af Natasja d. 22. juli 2006 10:49:58 |
|
Forfatter |
RE: Det er nu lidt overdrevet....... |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 22. juli 2006 12:35:38 |
|
|
Kære Natasja.
Det er nu ikke kun jyder, der har det sådan. Om det er vordingborgenseren eller færingen i mig, ved jeg ikke, men jeg har det også ind imellem lidt svært med overskriften "jeg er glad", fordi det er sådan lidt store ord. Men når man nu ER glad , så er der nok ikke noget galt i at sige det. Det kan der også være læring i
Dejligt at høre, at jobbet er ét, som duer. Det fortjener du også. Til lykke, kære Natasja.
Redigeret af Marita d. 22. juli 2006 23:05:04 |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 22. juli 2006 13:45:40 |
|
|
Det er det samme heroppe, søde - jeg kan også krybe tæer og krølle dem helt vildt, når jeg er glad eller får ros for en indsats, det er sådan at det helt gipper i mig og jeg bliver frygtelig genert *G'
Men jeg er glad på dine vegne - rigtig glad. Det er så godt, når man finder et sted, man er glad for at være, du kan tro, at jeg kender det selv.
1000 knus heroppe fra
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 22. juli 2006 23:16:10 |
|
|
Hvor er det skønt Natasja, det er noget man kan bruge i ryksækken
Mere af den slags
Knus Johnny
Er du dig; eller er du inden i |
|
Forfatter |
Natasja
Brugere
Antal indlæg: 812
Lagt på d. 23. juli 2006 11:22:29 |
|
|
Tak, tak
Jeg tror jobbet er led i en strategi, som jeg har i underbevidstheden. Jobbet - tror jeg - er ikke noget for mig i længden..... Det er en del af en ny opbygning af 'mig'. Jeg laver noget jeg ikke brænder for, MEN som tjener til at bevise (overfor migselv) at jeg 'godt kan, hvis jeg sætter mig for det' . Og at jeg faktisk har et potentiale til at udrette det jeg drømmer om. Man kan nemlig godt gå og miste troen på sit eget værd, når man ikke er jobaktiv.
Hmm, hvad er dog det jeg sidder og ævler om? Luften er lidt tung her!
Hav en god dag
|
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 23. juli 2006 20:58:51 |
|
|