Forfatter |
Vi skal mødes med Knut og Siv |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 27. februar 2006 12:24:35 |
|
|
I dag er jeg rigtig glad. Solen skinner, og om to timer skal Johnny og jeg mødes med Knut og Siv.
De af jer, som har fulgt med i replikkerne, ved, at Knut i fredags skrev, at han og Liv i dag kommer med båden til København og har otte timer i byen. Han spurgte, om der var nogle københavnere på forum.
Nu er vi jo altså ikke københavnere, hverken Johnny eller jeg. Men vi har begge besluttet at holde fri nogle timer fra arbejde for at mødes med Knut og hans Siv, og jeg glæder mig rigtig meget.
Det er en skam, der ikke er andre, som vil være med, men jeg er på den anden side helt sikker på, at vi nok skal få det hyggeligt, kun vi fire.
Vi skal spise frokost på min yndlingsrestaurant på hjørnet af Borgergade og Dronningens Tværgade, og jeg er HELT sikker på, at det bliver meget, meget hyggeligt. Efter frokost kører vi Knut og Siv tilbage til båden.
Redigeret af Marita d. 28. februar 2006 17:20:06 |
|
Forfatter |
RE: Vi skal mødes med Knut og Liv |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 27. februar 2006 12:27:27 |
|
|
NARJ hvor dejligt*SSS*
Stik dem en KRAMMER fra mig.....
KNUS |
|
Forfatter |
RE: Vi skal mødes med Knut og Siv |
Marita
Super Administrator
Lagt på d. 27. februar 2006 18:53:10 |
|
|
Vi har haft en FANTASTISK hyggelig eftermiddag i dag. Knut og Siv er nøjagtig lige så søde og friske, som jeg havde håbet, og det klikkede bare mellem os fire, synes jeg, da vi mødtes.
Det er egentlig ret fantastisk. Nu har Knut og jeg talt sammen i to år på nettet, først i den tid vi begge var på Selvet som brevkasseredaktører og efterfølgende på det gamle astro-forum. Men vi har aldrig mødtes, og så kan man jo godt tænke lidt over, om man nu også kan sammen ude i det virkelige liv. Og det kunne vi.
Desværre gik eftermiddagen alt, alt for hurtigt, og inden vi fik set os om, var vi alt for sent på den.
Vi strøg af sted over stok og sten hen til færgen. 10 minutter for sent. Knut og Liv skulle have været ved færgen 16:30. Og da vi ankom, var den 16:40, og færgen skulle afgå kl. 17:00.
Men ak og ve! Færgelejet var forsvundet! De havde simpelt hen flyttet det! Det lå ikke længere inde ved Sankt Annæ Plads, og da vi stod dér, kom vi i tanke om, at det da vist var rigtigt, at Københavns Havn var lavet om og fornyet, og at alle DFDS-færgerne var flyttet ud i Frihavnen.
På det tidspunkt var klokken 16:43, og selvom vi var ved vandet, og selvom vi ikke var mere end to-tre kilometer væk, er det altså langt inde i København i myldretiden. Men på en eller anden måde lykkedes det os at komme ud forbi Langelinie og videre ud til Frihavnen, så Knut og Siv kunne løbe alt, hvad remmer og tøj kunne holde, og de nåede om bord fem-seks minutter inden, at færgen afgik.
Sådan kan det gå, når man hygger sig
I er gået glip af en dejlig oplevelse sammen med rigtig hyggelige og smaddersøde mennesker. Vi har allerede aftalt, at vi skal ses igen. Snart. Og at næste gang er det Johnny og jeg, som tager til Norge, og så skal vi bo hos Knut og Liv.
Kære Knut. Tak for en dejlig dag. Vi var begge meget, meget glade for at møde jer. Knus til dig - og giv din kære Siv et kæmpekram fra os. Vi glæder os meget til at se jer igen.
Redigeret af Marita d. 28. februar 2006 17:20:32 |
|
Forfatter |
knut soerli
Brugere
Antal indlæg: 24
Lagt på d. 28. februar 2006 17:15:50 |
|
|
Tusen takk for en utrolig herlig ettermiddag sammen med to herlige mennesker. Det var utrolig flott å møte dere begge to. Men så synn at tiden gikk altfor fort.
For dere som ikke har møtt Marita og Johhny så kan jeg fortelle dere at de er fantastisk og varme mennesker.
Ja vi gleder oss virkelig til dere skal komme å besøke Siv og meg her i Norge. Håper det ikke blir lenge før vi møtes igjen. Det var virkelig en helt spesiel dag for meg å endelig å få møte dere.
Her i Norge var det snøkaos. Det har snødd 50 cm bare idag og vi måtte måke oss frem til døren. Og det snør forsatt like mye.
Marita og Johhny: Tusen tusen takk for at dere ville møte oss og tusen tusen takk for at dere er de dere er.
Knus og kram fra
Siv og Knut
|
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Lagt på d. 28. februar 2006 17:19:29 |
|
|
Hvorfor mon det er, at jeg absolut vil have, at din søde Siv skal hedde Liv? Måske fordi hun stråler af og udstråler liv og lykke Tak for sidst, Knut. Vi mødes snart igen, det er jeg sikker på.
Knus til jer begge. |
|
Forfatter |
knut soerli
Brugere
Antal indlæg: 24
Lagt på d. 28. februar 2006 17:31:24 |
|
|
Måske fordi hun stråler af og udstråler liv og lykke
Ja det har du helt rett i Ihvertfall har hun gitt meg lykke og liv
Og takk for sist det var bare så utrolig fint å treffe dere.
knusere til jer begge |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 28. februar 2006 17:41:20 |
|
|
I er heldige. Jeg ville altså også godt have mødt Knut.
|
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 28. februar 2006 18:18:33 |
|
|
Kære Knut
Du har helt ret, det var en dejlig eftermiddag, og tiden forsvandt bare alt for hurtigt.
Vi kommer og kikker til jer, så skal vi hygge os igen.
Skønt at møde dig Knut og din søde Siv, smil og latter så det er en fornøjelse.
Kærlig hilsen Johnny
Er du dig; eller er du inden i |
|