Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg14. Maj 2024 02:45
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Avatar-galleri


Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12102
Arbejde i fys...: 9936
Pesten: 8255
I Have a Drea...: 7637
Fra bindebrev...: 6584
Fysisk medieskab: 5307
Besøg IKKE e...: 5208
Waverly Hills...: 5163
Et håbløst ...: 4799
Den røde Løber: 4585
Poveglia øen...: 4517
Problemer, de...: 4114
Winchester My...: 4103
Navnet - etik...: 4034
Navneskifte e...: 3943
Dykning: 3935
Net- og andre...: 3900
Spøgelsesjagt: 3787
Bekendtgørel...: 2333
Den sidste dag: 1954
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4772]
. Trommeværkstedet [1368]
. Eagle Road [1361]
. Dansk Parapsyko... [1102]
. Mona Lindell [1010]
. ORENDA [962]
. CIB software [928]
. MUTARE.DK [925]
. Paranormal Efte... [895]
. Filmen om Krist... [871]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | AKTUELT | Jeg er glad
Forfatter Jeg er glad - og totat målløs
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 25. august 2006 21:25:03
Jamen ... September i år er 1-års dagen for vores kats forsvinden. Havde haft hende efterlyst uden respons.
Lige for en time siden ringer de så fra Dyrenes Venner - de tror, at de har fundet Abby. Det er hendes navn. De mener at det er hende, da hun har nogle meget specielle farver - der findes kun een af hendes slags her i Nuuk. Hun hedder da også Abby fordi hun er en blanding af en abbyssiner og en nuuk-kat.smiley
Fiser ud til dyrenes venner med knejten under armen, alt hvad remmer og tøj kan holde - og det er hende! Sulten, forkommen, mager, rystende ..... Og stadig vil hun gerne snakke - et helt år efter. Aj, hvor var det dog en dejlig oplevelse. Skyndte mig ud og købe bakke og alt, hvad der hører sig til igen-igen - og fik 100,- i rabat *SS* Og 3 pakker gratis kattemad.
Nu skal jeg bestille tid hos dyrlægen, nu skal hun steriliseres - det er en dyr omgang men alle pengene værd.
Ville bare dele det med jer - at jeg har fået min kat tilbage, som jeg indtil for en time siden anså for væk for evigt!smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 25. august 2006 21:58:54
Åh, hvor var det dog en skøn oplevelse, til lykke, til lykke. Jeg kan godt forstå, du er glad. Jeg sidder her med gåsehud på armene, smil om munden og tårer i øjnene.

Hvor det dog glæder mig på jeres alles vegne, ikke mindst på Abbys.

Mange knus og smil
Marita
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 25. august 2006 22:06:46
Fantastisk og meget meget dejligt smiley
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 26. august 2006 00:07:26
Tak, og ja. det er skønt. Der er gået knap to timer siden hun kom hjem og det er bare som om, man kan mærke, at hun er kommet hjem. Hun ville op på skuldrene, som hun plejede, og så ælte mig på skulderen og så savle *GG* Ved godt at det lyde mærkeligt, men Abby plejede at savle, når hun kom op på skuldrene. Ja, jeg er bare glad - så glad og lykkelig *SS* Når jeg får lagt billeder over ved lejlighed, så skal i se hende. Men hun er bleg - hvis man kan kalde en kat for bleg - hendes pels er mat og ikke så farverig, som den plejede at være. men det kommer nok alt sammen tilbage igen om et par uger, når hun får lidt mere sul på kroppen igen
Knus heroppe fra


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Redigeret af Nuunu d. 26. august 2006 00:10:00
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 27. august 2006 11:09:16
Hvor er det bare fantastisk, og dejligt, at den har klaret den smiley

Hvor må den nyde at komme hjem til mad, kærlighed og varme smiley

Giv den et knus fra mig


Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 27. august 2006 13:20:23
Ja, hun nyder at være hjemme igen. Brummer og spinder som en gal, spiser hele tiden, ælter os (også drengen, der naturligvis også er vildt glad for at hun er hjemme). I det hele taget så utrolig kærlig, at det næsten er overdrevet *GG*. I dag skal jeg ned og aflevere transportkassen til Dyrenes venner og hæve lidt penge til dem - det er kun en fattig tak, men alligevel ...smileysmiley Lidt har også ret *SS* Det er lidt vildt - måske skulle jeg bede dig, Johnny - eller en af jer andre, som kan snakke med dyr, om at prøve at snakke med hende, få hende til at fortælle, hvor hun har været og hvordan hun har klaret det? Jeg kan ikke lade være med at tænke over, hvis hun har klaret en grønlandsk vinter - det må ikke have været særlig sjovt. Eller hvis hun er stukket af fra en familie, hvor hun ikke trivedes .... Kan man det? Hvordan gør man? Skal du / i bruge et billede, eller hvordan? Det er bare en strøtanke og ikke noget, nogen af jer skal føle jer forpligtede til - jeg er bare nysgerrig, men allermest er jeg bare glad for at hun er hjemme igen *SSS*
Ka i ha en god søndag


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 27. august 2006 21:01:45
Kære Nuunu, det vil jeg gerne prøve, så ser vi hvad hun siger smiley

Selv'n go sønda


Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 27. august 2006 21:08:46
Håber du har held med det Johnny, for det ville da være spændende at høre.
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 28. august 2006 11:12:23
Jeg kan ikke snakke med dyr, men sjovt nok så drømte jeg at Johnny havde snakket med hende. Er det ikke underligt? Han var kommet frem til (i min drøm) noget med at hun ville ud og være vildkat, for hun kunne jo altid komme hjem igen, noget med at skulle ud og leve livet. Noget med at hun ikke så godt kunne finde ud af at være på båden, når vi tog hende med på weekendtur ....? Det gir ingen mening, når jeg genfortæller, hvad jeg drømte, han fortalte, for det hele er lige som faded ud, hvis i kan følge mig .... Nå, men det var bare en sidebemærkning, jeg er bare så spændt på at høre, hvad hun har oplevet, hvis hun har lyst til at fortælle det til Johnny *SSS*
Knus heroppe fra


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 01. september 2006 20:27:31
grrrrrrrrr er det første jeg hører, men det forsvinder hurtigt, og så ser jeg en kat der betragter mig eftertænksomt.
Det sker tit når man kommunikere med dyr, de skal lige se en an, inden de føler sig trygge, men det er der vel ikke noget at sige til smiley

Den har haft det meget svært, der er nogle mennesker der ikke har behandlet den godt.
jeg kan se et træskur, ikke ret stort, umalet, næsten flat tag, og katten siger ordet fisk.
Den spinner når den bliver spurgt om det skur, og jeg har på fornemmelsen at den har fundet nogle fiskerester i skuret, nogle hoveder og noget skind.
Jeg ved ikke helt hvilken fisk det er, de er ikke så høje, har store øjn og en lidt spids hoved, Da jeg ikke kan se resten af kroppen på fisken ved jeg ikke hvor lang den er smiley

Jeg har en fornemmelse at det er en meget tålmodig kat, den har siddet i timevis og ventet på at kunne hente mad.

Der er nogle børn der har leget med den, og sunget for den. En dreng, omkring de 8-10 år, jeg ser ham med en stribet bluse på, sort kort hår. Jeg tror hans navn starter med M.


Når jeg spørger hvorfor den ikke gik hjem noget før, kikker den på mig og siger mjav ha ha Den er ikke uden humor den kat smileysmileysmiley

Bagefter siger den "jeg ville ikke hjem, det skulle prøves" og så gnider den hovedet imod mit ben, meget kælent.

Da det var vinter var det ikke sjovt længere (jeg tror den havde tabt sig på det tidspunkt, og kunne ikke hiolde varmen, red.) men den turde ikke gå hjem.
Jeg tror ikke den var helt klar over hvor den var henne, den var ikke helt sikker på hvilken vej der var hjem.

Men til sidst gik den bare afsted, og blev jo også fundet.

Men den har fået mange skæld ud.
Den har jo rodet meget rundt efter mad, og ikke alle brød sig om det, nogle råbte efter den eller smed noget efter den.
Specielt et hus viser den mig, gråt, en lille træ trappe, en lille veranda hvor der stod noget den gerne ville have, men den meget ophidsede mand der boede der, råbte og skreg og kastede alt han kunne finde efter den.

Den har været meget træt, og sulten og har manglet kærlighed, og som den siger "det har jeg nu i rigt mål!" smiley

Den er meget kælen den kat smileysmileysmiley

Hvad siger du til det Nuunu ?

Kærlig hilsen til dig og din kat smiley

P.S.: Jeg spurgte den om båden, og det vil den ikke snakke med mig om, den kikker den anden vej og siger ikke noget.
Min fornemmelse er at den ikke vil sige noget negativt, om sit hjem (lige nu i hvert tilfælde), men den er vist ikke ret glad for den (båden altså smiley)
MÃ¥ske nogle andre kan snakke med den om det ?


Er du dig; eller er du inden i smiley
Redigeret af Johnnyk d. 01. september 2006 20:37:37
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 02. september 2006 13:10:12
Hej Johnny
Det er fantastisk, som i kan, i mennesker *SSS* Jeg skal ud og handle i dag, og så vil jeg tage en køretur ud og kigge på et sted, nærmere betegnet "Inspektørbakken", hvor jeg tror, at det omtalte hus findes.
Men du har så utrolig ret i, at hun både er meget tålmodig og meget kælen.
Et eller andet sted, så tror jeg - at jeg måske havde håbet lidt på, at hun kunne blive en rigtig skibskat, for vi sejler jo så meget, men søgang og mange fremmede mennesker har nok ikke været hende .... Undtagen når gæsterne var gået i land og vi alle kunne sidde ude på dækket og hygge os - så nød hun det også *SS* Men det er okay, hun skal ikke være noget, hun ikke vil.
Jeg kan levende forestille mig, at hun har haft en hård vinter, det er ikke bare for sjov, hverken for dyr eller mennesker heroppe i januar *SS*
Tak Johnny - fordi du tog dig tid.
Knus heroppe fra


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 02. september 2006 19:39:31
Velbekomme kære Nuunu smiley

Søgang eller bølgeskvulp det er ikke Abby's livret. Hun er heller ikke så glad for at være under dæk, hun syntes det er indelukket, mørkt og det lugter. Det med lugten, kan måske være diselolie eller cigaretrøg eller bare fordi hun ikke kan lide det smiley

Har du prøvet at forkæle den når den er på båden ?

Kærlig hilsen Johnny


Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 02. september 2006 21:25:16
Undskyld jeg bryder ind i denne livesbekræftende tråd, men altså... Johnny jeg må altså vide....smiley
Kan du osse tale med afdøde dyr- feks min skottehund som blev 12 år?


Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 03. september 2006 18:50:23
Man kan tale med afdøde dyr på samme måde, men det har jeg ingen erfaring med.
Derimod Marita, er ret god til det.
Så jeg tror hvis du opretter en tråd til det, så vil hun gerne svare på skotte.

Kærlig hilsen Johnny


Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 03. september 2006 21:20:30
Hej Johnny
Jeg tænker lige over hvad jeg evt ville ønske at vide fra vores KÆLEdyr. Du skal ikke være så beskeden - jeg er sikker på du vil være super til den slags, ossesmiley


Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 04. september 2006 15:55:48
Kære Nuunu !
Altså !
Jeg ELSKER den slags mirakler , jamen er det ikke bare vidunderligt smiley
Hjertlig tillykke med at hun kom tilbage .
MÃ¥ske hun tror hun er en rev smiley
For det var da noget af en revestreg smiley
Knuser Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Forfatter RE: Jeg er glad - og totat målløs
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 04. september 2006 16:51:39
Kære Pia, ja, det synes jeg også *SSS*
Men det er nu skønt at have hende hjemme igen.
Johnny, med hensyn til båden, så er det nok dieselolie-lugten hun ikke kunne lide og så skal hun naturligvis ikke med mere, hvis hun ikke bryder sig om det. Nu er jeg så heldig, at jeg har fået "barnepige" til Abby i den tid, jeg skal på kursus i dk, og på længere ferier og også på weekendture. Og hun kan lide "barnepigen" - hun har allerede savlet på hendes skuldre *GG*smileysmileysmiley


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Marita
21. maj 2021 14:22
Peter, tak for dit indlæg i "Dagens Danmark" - og undskyld det sene svar.

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1527923 Unikke besøg
Powered by PHP-Fusion 2003-2005 and Matonor.de