Forfatter |
Fordi jeg får nye opgaver*SSS* |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 16. oktober 2006 16:28:04 |
|
|
Jep...Det gør jeg...dvs...har gjort det hele tiden, men nu dukker der simpelthen betalende healingsklienter op i butikken, og jeg har ALDRIG reklameret...Forleden da g var det en tlf clairvoyance...Har jeg HELLER aldrig reklameret for...for ret beset, er det jo en skønsom blanding af clairvoyance og kanalisering og ja....ved ikke hvad jeg bruger...Men det betyder ingenting....folk BEDER mig om det....og universet må mene jeg skal siden alle disse mennesker kommer til mig, ikke?
Har en fjernhealing i aften.....og det glæder jeg mig til*SSS* Men ellers har jeg besluttet at holde lukket i butikken mandag formiddag, indtil klokken 12.....i de timer kan jeg så enten have klienter, eller hvis der ingen er, dele reklamer ud i tåstrup og roskilde*SSS*
Så jo...Jeg har delvist overvundet min lille skræk....for jeg VED jo aldrig hvilken form for healing jeg vil bruge før jeg starter.....Eller hvor lang tid det tager....jeg beder blot om at den form for healing folk har brug for vil komme til....Og det gør den så.....
Troede ellers kun det var Trine der skulle behandle her i butikken*SSS* Men NIKS*SSS*
DEJLIGT....Overvejer en form for et længere forløb....for at afhjælpe stress og angst f.eks.....har jo gode erfaringer med det fra før i tiden, og de fleste mennesker fortæller mig jo en masse om dem selv......Jeg må kunne lave et forløb, hvor jeg afhjælper behov intuitivt....alt efter hvader dukker op...*SSS*
åh....nu må jeg se....det ER jo heller ikke sikkert folk bliver VED med at kontakte mig ud af den blå luft selvfølgelig*G*
KNUS |
|
Forfatter |
RE: Fordi jeg får nye opgaver*SSS* |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 16. oktober 2006 17:01:43 |
|
|
Ihhh !
Det er da bare dejligt og nærmest en selvfølge at folk kommer til dig .
Og du ved jo godt at mund til mund er den bedste reklame .
Pøj - pøj ! med det hele
Knuser Pia |
|
Forfatter |
Natasja
Brugere
Antal indlæg: 812
Lagt på d. 16. oktober 2006 17:42:44 |
|
|
Det er bare så dejligt, at læse om alt det der sker, efter du har åbnet butik, Timian. Det er så livsbekræftende og din glæde smitter
Det at du ikke reklamerer med noget specifikt, gør det hele mere flydende: du er fri til at følge din intuition. Herligt
(Bliv ikke forbavset når jeg en dag ringer og bestiller tid)
Tak fordi du deler.
Knus
|
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 17. oktober 2006 08:54:34 |
|
|
Smiler
Overhørte en tlf samtale en ung kvinde der har været her nogen gange havde med sin kæreste: "nej nej, jeg kommer lige om lidt, jeg er bare nede hos healeren"
Tror jeg først så SÅDAN ud: og bagefter SÅDAN her
Jeg mener....burde hun ikke have sagt "i butikker" eller såen?*G*
Og du skal være velkommen*SSS*
Jeg ELSKER det her....*SSS*
KNUS |
|
Forfatter |
Natasja
Brugere
Antal indlæg: 812
Lagt på d. 17. oktober 2006 10:20:40 |
|
|
Mon ikke du bare skal vænne dig til det?
|
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 17. oktober 2006 11:15:00 |
|
|
Jeg kan ikke lade være med at side her og nyde hvor godt det går dig og du fortjæner det gør du
Knuser Pia |
|