Forfatter |
Fordi NU går det stærkt*SSS* |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 24. oktober 2006 13:45:51 |
|
|
Jeg glæder mig SÅDAN til messen, jeg elsker det jo, men har valgt mange af de små fra pga jeg jo skal holde butikken åben så meget som muligt*SSS*
Men UDOVER almindelig messe glæde, så får jeg om lørdagen de 2 første indvielser i Reiki af min søster og om søndagen de 2 næste, altså det der hedder Reiki 1. Og så var der noget med tegn og stambog og ting jeg ikke helt har fat i , me det hører vist med*SSS*
Hun sagde samtidig at skulle dr være flere der ville have de første indvielser skulle jeg give besked....Og så skal jeg snart på kursus i Kwan Yin healing også. Og jeg skal igang med endnu en bog, om ceremonier og ritualer i hverdagen og til særlige lejligheder....og og og....Jamen....Der SKER så meget dejligt for tiden...og jeg er indrligt taknemelig for alting*SSSS*
Vedgodt det for mange vil være lidt ligegyldige ting....Men jeg ER altså så glad for det, at det lige måtte ud*SSS*
KNUS |
|
Forfatter |
RE: Fordi NU går det stærkt*SSS* |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 24. oktober 2006 14:07:44 |
|
|
Hvor sejt Timian !
Det må da være dit skæbne år i år med alt det du får udført
Jeg tror nu ikke der er nogen der syntes det er ligegyldige ting , det er da stort
Det er da helt utroligt hvor du får tid til alt det
Og kan sagtens følge dig i din glæde
Tillykke ! med det hele du søde pige
Knuser Pia |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 24. oktober 2006 14:22:19 |
|
|
Det lyder dejligt, Timian. Til lykke med det.
Hvor meget det end er mig imod at indrømme det - fordi jeg jo virkelig ikke ret godt kan have det med, at kun de "indviede" kan reiki-heale - så har indvielserne altså føjet en ekstra dimension til de mange healing-former, Johnny og jeg arbejder med. Så det bliver rigtig dejligt for dig, det er jeg ganske sikker på.
Til lykke
Knus
Marita
|
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 25. oktober 2006 16:36:28 |
|
|
Hej Marita
Tror bestemt heller ikke det kun er indviede, men jeg tror enhver indvielse markerer en overgang til noget mere*SSS* Flere strenge at spille på, kan man vel sige, hvilket ikke betyder man ikke har kunnet lave englelignende vellyd før jo*G*
KNUS |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Lagt på d. 25. oktober 2006 17:33:49 |
|
|
Ha-ha ! Hvor er det smukt sagt
Gudved hvordan en engleheks laver lyde
GLÆDER mig til at høre når jeg stepper ind i butikken
Knuser |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 26. oktober 2006 10:04:16 |
|
|
*GGG* Du bliver da GARANTERET mødt med et ÆGTE Heksehyl*GG* Af bare glæde*SSSSSS*
KNUS |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Lagt på d. 26. oktober 2006 13:16:42 |
|
|
UF ! Hvor jeg GLÆDER mig