Antal indlg: 1323 Bopl: Hjortshøj Tilmeldt: 19.02.06
Lagt p d. 10. november 2006 19:13:32
Det er så flippet .... jeg kan ikke slippe den ene af de bøger, som Pia har sendt op til mig. (Krystaller og Ædelsten i healing og terapi) Det er som at se ens tanker og ideer fældet ned på papir! Uden at jeg har kunne være i stand til at formulere mig på den måde, men det føles som noget jeg på et eller andet plan altid har vidst, uden at vide at jeg ved det før jeg har læst det ...?! Og de teknikker forfatteren anvender, er også noget jeg har gumlet med sådan bare for mig selv i det halvskjulte, det føles virkelig som om ... jamen jeg sidder bare og nikker mens jeg læser ... og tænker ”ja, det er sådan, det er”. Det er lige som at få en lussing (på den gode måde) for jeg anvender de teknikker selv uden at have vidst om det ”nu var rigtigt” eller om ”det bare er en gang pjat fra min side” og har sagt til mine veninder, når de kom til mig med sten osv, at de bare skulle gøre ”sådan og sådan” .... Fordi jeg følte mig overbevist om rigtigheden i det ... Og så læse om det! At det er ”sådan og sådan”, man skal/kan gøre. Det er virkelig en øjeåbner og en sindsåbner!
Kæreste Pia, du skal igen have tusinde tak for de bøger, du aner slet ikke hvor meget de betyder for mig, det er bare fantastisk.
Mange mange tak.
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Antal indlg: 2480 Bopl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt p d. 11. november 2006 01:12:17
En lille ide havede jeg jo nok
Ja, nogen gange skal vi bare bekraftes i det vi ved
Selv tak !
Knuser Pia
Spring til debat:
Besgende
Gster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 40 Ikke aktiverede brugere: 0 Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er ndt til at logge p for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.