Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg14. Maj 2024 18:56
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Avatar-galleri


Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12102
Arbejde i fys...: 9936
Pesten: 8255
I Have a Drea...: 7638
Fra bindebrev...: 6584
Fysisk medieskab: 5307
Besøg IKKE e...: 5208
Waverly Hills...: 5163
Et håbløst ...: 4799
Den røde Løber: 4585
Poveglia øen...: 4517
Problemer, de...: 4114
Winchester My...: 4103
Navnet - etik...: 4034
Navneskifte e...: 3943
Dykning: 3935
Net- og andre...: 3900
Spøgelsesjagt: 3787
Bekendtgørel...: 2333
Den sidste dag: 1955
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4772]
. Trommeværkstedet [1368]
. Eagle Road [1361]
. Dansk Parapsyko... [1102]
. Mona Lindell [1010]
. ORENDA [962]
. CIB software [928]
. MUTARE.DK [925]
. Paranormal Efte... [895]
. Filmen om Krist... [871]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | AKTUELT | Jeg er glad
Forfatter Lettet og meget glad
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 14. januar 2007 23:13:18
Puuha ... nu kommer det bare fra hjertet af, øhm ... drengen var ude at lege i dag med kurebrædtet, mens jeg gjorde rent og så fik vi en opringning, en af vores venner fra en anden by var lige anløbet havnen, og så skulle han selvfølgelig til middag .... Jeg gik ud for at hente Ian, det må have været omkring ved 15.30-tiden og jeg kunne ikke finde ham derude.
Så¨gik jeg over til en af de andre huse, hvor jeg ved, at han plejer at lege, og fik af vide af deres dreng, som er 7 år, at Ian var gået ned til stranden ......!!!! Så fik ejg travlt, og det var jo ved at skumre og der er meget sne og is på de skrænter, der fører ned til standen, og jeg gik rundt dernede, p0å fjeldet, på stranden og kunne ikke se noget . Så gik jeg tilbage igen og ud på fjeldet - jeg kan ikke husk e så meget af det , end at jeg gik i sne til lårene og panikkede. Je kunne ikke få fat på min mand, han var ude at sejle og uden for dækning, så jeg fik fat på min bror og hans kæreste, og de kom jo farende og så fik min bror ringet til Politiet og jeg skulle så beskrive Ians påklædning. Og så gik min bror ud i fjeldet og ned til standen og afsøgte området . Imens gik hans kæreste og jeg over til den anden dreng og hans forældre igen og så trak drengen sin udtalelse tilbage og jeg panikkede endnu mere ... Jeg gik bare i sort - jeg tror aldrig at jeg har rystet så meget, grædt så meget ... alle de der forfærdelig tanker, der drøner i gennem een, kan i følge det?
Det viste sig så, at Ian var inde et andet sted og lege ...........
Puuha .... sikke dog en grim oplevelse. Da jeg så Ian og så hvordan han hyggede sig, faldt jeg sammen og bare græd og græd ... Jeg kunne slet ikke styre mig selv, blev helt slap ... Moren og jeg har ellers en intern aftale om at ringe til hinanden, hvis børnene er på besøg hos hinanden, men hun havde glemt at ringe, for de havde hygget sig så meget. Hun har selv prøvet noget lignende, så hun ved, hvordan det er .... Imens var politiet kommet ud forbi, men min brors kæreste havde ringet til min bror og så var det aflyst igen, den her eftersøgning. Min søn var helt skræmt over at se mig, for jeg kunne slet ikke styre mig selv af bare følelser, lettelse, panik, og så de følelser bagefter. Jeg blev enig med moderen om at lade Ian være der en halv times tid, indtil jeg kom til mig selv igen.
Så hjem igen og så sætte kaffe over og så lige komme sig ... Og så begyndte jeg bare at ryste over hele kroppen, for det viste sig, at der er -12 derude, men det har jeg slet ikke mærket, mens jeg rendte rundt der uden overtræksbukser i sne til lårene og våde handsker. Det viser sig også, at jeg har rendt rundt derude i fjeldet omkring 1 1/2 time, alt i alt ....
Men alle de tanker, der farer igennem een .... mens det stod på, tænkte jeg som en af tingene, at hvis jeg havde mistet ham, så ville jeg også selv væk, hvis i kan forstå det? Skøre tanker, men sådan er det. Min bror og hans kæreste tog med mig hjem og fik kaffe og vi fik snakket alle de her tanker igennem. Han havde også haft en masse skøre tanker, min bror - og så kom vi til at snakke om, hvor meget der suser igennem hjernen, når det står på, den slags ting .....
Men nu er store blåndine hjemme igen, og min egen sidder trygt og godt og ser tegnefilm. Nu er gæsten her også, så jeg vil gå ud og lave maden færdig, men jeg ryster stadig over det hele ....
Bare det, som jeg ville dele med jer, helt uredigeret ....
Kærligst Nuunu


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Lettet og meget glad
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 14. januar 2007 23:57:07
Alle der har børn har nok været den tur igennem. Det er det værste der findes. Tænk hvis der sker vores unger noget.
Forfatter RE: Lettet og meget glad
Mimse
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1238
Bopæl: Fredericia
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 15. januar 2007 06:59:20
Sikken en grim oplevelse. Kender den alt for godt dog inde fra København en sen aftentime.

Godt at det alt var som det skulle være


Lis

Citat

Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
www.spirituelhealing.dk
Forfatter RE: Lettet og meget glad
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 15. januar 2007 09:44:13
Kære Nuunu

Puha, sidder med tårer i øjnene og forstår det helt...Gudskelov at din lille dreng havde det trygt og godt under hele forløbet. Og jeg håber du heller ikke får men af den kolde tur.


Stik ham et ekstra knus fra Mark og mig

KNUS og KRAM
Forfatter RE: Lettet og meget glad
ofelia
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 658
Tilmeldt: 11.09.06
Lagt på d. 15. januar 2007 10:18:36
smiley
Pyha en forskrækkelse Nuunu smiley

Det allerværste i livet der kan ske ,er
hvis der sker noget med ens børn.
knuzzzzz ofelia smiley


Forfatter RE: Lettet og meget glad
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 15. januar 2007 11:58:30
Kære Nuunu.

Sikke en forstrækkelse, hvor må det have været svært. I modsætning til de øvrige, som har svaret dig, har jeg jo ikke børn og kan derfor nok ikke til fulde sætte mig ind i de følelser, som du har gennemgået i går. Men jeg kan forestille mig, at det må have været meget, meget hårdt.

Hvor er jeg glad for, at alt var godt.

Mange kærlige hilsener
Marita
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Lettet og meget glad
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 15. januar 2007 12:40:39
Tak skal i have, allesammen. Vi er hjemme i dag, jeg kunne ikke klare at gå på arbejde, der sneg sig en forkølelse oveni den her tur. Man får helt lyst til at indoperere en af de her chips under huden på ham, så han får stød, eller bipper, når han er 50 meter væk *G* - nej, spøg til side, men sikken dog en forskrækkelse. Min bror han fortalte, da vi fik kaffe, at han tænkte, godt det er koldt, for så kan han genoplives, hvis han er faldet i vandet ... Jeg tænkte bl. bare, at hvis han er faldet i vandet, så tager strømmen ham, og så er han bare væk ... For omkring 3 år siden havde vi sådan en oplevelse her i byen, at en dreng kurede og kurede ud i vandet, mens dagplejemoderen så på og intet kunne gøre, fordi hun ikke kunne svømme. Det var en forfærdelig tragedie ...
Uha. Men nok om det - det er godt i er her til at dele det her, sådan nogle ting skal skrives og snakkes væk, vi sad også til over midnat i nat, den store blåndine og jeg og snakkede det igennem.


[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Redigeret af Nuunu d. 15. januar 2007 12:42:01
Forfatter RE: Lettet og meget glad
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 15. januar 2007 12:49:21
Dejligt I alle er i god beholdsmiley

knus


Forfatter RE: Lettet og meget glad
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 15. januar 2007 14:04:21
Åhh ! kære Nuunu !
Det ER noget af det værste der kan ske at vores børn kommer noget til .
Jeg husker godt hvordan det føles ,som et meget langt og ondt maridt smiley
Hvor er jeg glad for at i fandt hinanden igen smiley
Knuser og kærlige tanker til jer alle smiley
Kærligst Pia
Redigeret af Pia Lerche d. 16. januar 2007 11:09:10
www.123hjemmeside.dk/pias
Forfatter RE: Lettet og meget glad
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 15. januar 2007 14:28:26
Åååååh gisp, en oplevelse.

Det er så frygteligt en situation at stå i, så bare det at læse om det, giver helt fugtige øjn.

Hvor er det dejligt at I alle er i god behold.

Jeg har selv, en gang, prøvet at miste overblikket, det var et fremmet sted med masser af mennesker, og pludselig var den lille væk (dengang 5 år).
En hjerte standser og kulden suser ned over en, lige når man opdager det, og panikken begynder at banke på.

Langdistance Knus til jer deroppe smiley


Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Lettet og meget glad
Anemone
Brugere

Antal indlæg: 1036
Tilmeldt: 24.02.06
Lagt på d. 16. januar 2007 03:07:08
Kæreste Nuunu.

Jeg kan følge dig hele vejen igennem forløbet. Det er SÅ pinefuld mens det står på. Tusind tillykke med den lykkelige udgang.

Nu må i lige sunde jer nogle dage, og få trygheden og varmen igen.

Kærlige knus


Kærlig hilsen
Anemone

"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen
musling04@hotmail.com
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Marita
21. maj 2021 14:22
Peter, tak for dit indlæg i "Dagens Danmark" - og undskyld det sene svar.

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1527966 Unikke besøg
Powered by PHP-Fusion 2003-2005 and Matonor.de