Antal indlæg: 1323 Bopæl: Hjortshøj Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 02. februar 2007 19:05:23
Jeg er glad i dag fordi man har brudt monopolflyvningen til og fra Grønland. Nu får vi 2 (!!!) alternativer til Air Greenland, og det er SAS og Air Iceland. Det er skønt for nu kan vi spare omkring 2000,- på atlantbilletterne og det kan mærkes!
Og nu har man jo også åbnet op for ruten Kangerlussuaq / Baltimore, så næste ferietur går til staterne, når vi har sparet sammen til det. Nu er det som om at Grønland ikke længere er "Verdens største åbne Fængsel" for nu er det billigere at komme omkring og ud i verden *SS* Nu skal kystsejladsen så også lige på plads, for det er stadig kun mennesker med en god indkomst, der kan betale sig fra de ultra-dyre fly billetter ... Min mor, som er ganske alm. pensionist ville f.eks. aldrig have råd til at flyve, hvis hun skal herned til Nuuk og besøge os. Så det er en glædens dag i dag og solen skinner for en gangs skyld.
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 02. februar 2007 22:26:18
Ejjj ! hvor dejligt Nunnu !
Det er dejligt med et stort vingefang
Jeg hader også at der er grænser for hvad man kan .
SÃ¥ rigtig hjertlig tillykke
Knuser Pia
Antal indlæg: 1323 Bopæl: Hjortshøj Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 03. februar 2007 14:48:16
Jamen vi skal helt klart flyve sas og air iceland - jeg har ikke fløjet sas i mange år og har aldrig prøvet air iceland, og jeg vil smaddergerne til island og se, hvordan der ser ud ... *SSS*
Og jeg ved jo godt med så lille et befolkningstal (vi er jo kun godt 56.000) så skal der flyves meget for at de to andre selskaber kan følge med, men fri konkurrence - jo det er godt *SS*
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Redigeret af Nuunu d. 03. februar 2007 14:49:45
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 5
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.