Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg21. December 2024 19:06
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7830
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4842]
. Eagle Road [1580]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1025]
. ORENDA [972]
. Paranormal Efte... [953]
. MUTARE.DK [940]
. CIB software [940]
. Filmen om Krist... [886]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LINKS | Gode links
Side 2 af 3 < 1 2 3 >
Forfatter RE: lidt til at lege med
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 13. april 2008 22:38:04
Uuuuh Peter, giv mig straks adressen på Toga-fætteren, jeg har lige 50.000 som jeg brænder efter at sætte i ussel mammon.
Det firma min mand arbejder i har fået mange af den slags breve. Enorme mængder penge som en stakkels fætter eller nevø ikke kan få ud af landet uden vores hjælp smiley
Jeg har altid undret mig over, at folk kan falde for den slags. Lyder det for godt til at være sandt, så stol på , at det er det smiley
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 13. april 2008 22:40:22
smiley mig osse - lotto gevinsten lader vente på sig - så jeg kan også godt bruge et insider tips smiley
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Peter
Brugere

Antal indlæg: 184
Bopæl: Gaia
Lagt på d. 13. april 2008 22:49:21
Jeg får en hel del af den slags 'uimodståelige' tilbud fordi jeg arbejder professionelt med IT, herunder websideprogrammering og sikkerhed - det er nok også grunden til at jeg er ret skeptisk.

Desværre er der folk, der falder for de billige tricks, og det kan vi ikke forhindre. Men vi kan forsøge at oplyse og udbrede kendskabet til svindlernes fremgangsmåde, vel vidende at vi nok undervejs kommer til at afvise et ærligt menneske eller to. Det er vilkårene.

Den spirituelle del af mig har medfølelse med de mennesker, som er henvist til bedragi og svindel i forsøget på at skabe sig en tålelig tilværelse. Mange af dem kommer fra Afrika, og det er nok deres eneste mulighed for at få en lille del af den overflod, vi her i Vesten anser for naturlig og rimelig, selv om den er skabt og opretholdes på baggrund af udbytning af de mindre udviklede lande.

Men det er jo en helt anden historie smiley

Mvh, Peter
Peter
Brugere

Lagt på d. 13. april 2008 22:57:21
I får lige et eksempel på de mange penge jeg har vundet i dag. 2,4 millioner $ fra et lotteri jeg end ikke har deltaget i! De er dygtige nede i Nigeria :

<cut>
WINNING NOTIFICATIONS!!!

This is to announce to you that your email has emerge a lucky winner
in the on going Cape Town & Abuja Afro Lottery. However, you are
entitled to claim a cash prize of $2,400,000.00 US Dollars (2.4
Million USD) Cheque. Your winning cheque has been deposited this
morning at the UN Diplomatic Security Company in Abuja, Nigeria where
it is safe to claim.

Please note that the delivery charges for your winning cheque has been

paid to DHL Courier Service by the lottery board. Here are your
winning informations, File No: CT090021/AB001/08, Ballot No:
CT00901675AB and Serial No: CT98053497AB.

EMAIL: un_diplomatic_security_to_nigeria2008@hotmail.com

Rev. Mrs. Danielle B. Rowlands,
Online Cape Town & Abuja Afro Lottery Coordinator.

<cut>

Jeg får 3-4 stykker om dagen af den slags mails. Det er naturligvis rent fup, og jeg forklarer gerne hvordan de narrer penge fra godtroende europæere på den måde, hvis nogen er interesseret.

Men vi er vist ret meget på vej udenfor trådens emne nu smiley

Mvh, Peter
Redigeret af Peter d. 13. april 2008 22:58:23
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 13. april 2008 23:11:21
Ja, man skal lige betale et lille uanseeligt beløb for at få pengene overført til ens egen konto. Og så lidt mere, og lidt mere.
Pyt med, at vi er udenfor emnet, så længe det er spændende smiley
Bakker (dem med blomsterne) sendte også engang nogle breve ud hvor de skrev: tillykke, de har allerede vundet. Fup og fidus var det smiley Men der var nogle der hoppede på det.
Jeg kan huske engang jeg var på ferie med min ældste datter. I metroen sad en ung pige med et lille barn og tiggede. Jeg tænkte, sådan en ung mor, det kan ikke være nemtog jeg gav hende nogle penge. Dagen efter ville jeg da give hende lidt igen, men min datter hev mig væk og sagde...se lige det er ikke den samme baby som igår. Vi bliver snyd gang på gang. De første gange jeg var i København brugte jeg mange penge på tiggere. Den slags er der altså ikke her hvor jeg bor, så det var lidt af et kultur-chok for mig. Tænk at folk var så fattige at de var nødt til at sidde på gaden og tigge ??? Jaja, jeg er blevet klogere. Jeg køber hjemløseavisen, og så er det det.

Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 14. april 2008 08:41:16
Griner
Ja men Mai, du har det nok lige som jeg, så snart jeg træder ind på en station et sted, bevæger alle tiggerne sig ud af krogene, med retning direkte imod mig, hvis så min mand kommer bagved mig, vender de om på stedet og går tilbage til krogene *G*

Men der findes tilfælde Der går mig på på et andet plan, igår kom en purung yndig pige til min dør, for at sælge malerier. Nej jeg købte ingenting, men jeg tænkte indeni; Har du mon et sted at sove lille skat, og er der nogen der passer på dig?For jeg kan godt se faren for at netop en ung pige som hende kan ende som tvangsprostitueret, for at betale for rejsen hertil. Og det gør ondt langt ind i mit moderhjerte. Samtidig ved jeg godt, at hvis jeg støtter hende ved at betale, vil det bare "åbne markedet" for de der står bag, og langt flere vil fristes til at "prøve lykken" og havne i ulykke istedet.

Tanker og Knus
Tara
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 14. april 2008 10:14:46
hmm - tilbage til emnet igen smiley

Nogen som har fået yderligere tilbagemeldinger, måske i stil med dette ?

"Hello Randi,

I've received all the information you sent through to me on the 4 April 2008, I can see that you've visited my website and I want to thank you very much for that. You may be wondering why I'm writing to you again so soon, well it's because I have just finished your Astrological Reading and I have discovered that your immediate Future is very interesting - the Astral Bodies are very explicit about your Destiny! I can very clearly see that not only you are soon to live through an event of great astrological importance but also that you will be blessed with a period of chance and opportunity."

"I immediately sensed that a strong psychic connection was forged between us when we first entered into contact and I now know why this connection was so strong. You are quite simply on the threashold of a very, very important period in your life and you may have already felt these changes. In any case, I can tell you that these changes appear very clearly both in your Stars and on a Psychic level, your Aura and your Chakra points are shouting out for change and opportunity! This bond we share has an enormous advantage for me as I am able to discern exactly what you are feeling at this time. Then I can compare and contrast this very personal information to your extremely rich astrological configuration....... "

Altså - helt ærligt - hun ved hvilke strenge hun skal spille på smiley

Pia - jeg håber ikke, at du er træt af, at dit link ang. noget sjovt og lidt til at lege med er endt op i en snak om astrologer - og andet godt folk, der sandsynligvis prøver på at fuppe sig til penge. Det var jo ikke det du lagde ud med...

kh
Randi

Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 14. april 2008 14:32:06
Tja.....Hun vil altid have ret.....For jeg ser foreløbig ikke et ENESTE tidspunkt i MIT liv som ikke har været vigtigt og afgørende*G* på den ene eller den anden måde.....filosoferer lidt over, om man i virkeligheden ikke har MEST brug for hjælp, hvis man føler en periode i ens liv IKKE er vigtig, og at der ikke er nogen beslutninger at tage? hmmmmm*G*
*SSS*
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 14. april 2008 16:42:42
Jeg har fået mail nu...og jeg kommer til at opleve fantastiske ting i nærmeste fremtid...og hun underskriver sig endda som min ven. Wauh, ikke smiley
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 14. april 2008 17:52:33
NICE smiley

Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 15. april 2008 12:54:15

Runah skrev
Forøvrigt kan en håndlæser godt aflæse håndens linier taget med en god scanner, og skal jeg hilse og sige fra en dygtig håndlæser som jeg kender privat....smiley

Og det meget kendte ugeblad Søndag ( det der udkommer mandag smiley ) har en brevkasse - 'oraklerne' - hvor en clairvoyant, en håndlæser og en astrolog besvarer breve og man skal indsende et fotokopi eller scanne sine hænder til håndlæseren.

Men jeg ved da ikke om hænderne læses godt nok, da jeg altså aldrig har prøvet det på den måde

smileysmiley

www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Runah
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 15. april 2008 23:13:15
Tara - det du har modtaget lyder meget som noget jeg fik for en del år siden fra Maria Duval - en fransk clairvoyant, som sendte mange enslydende breve ud til folk . Hendes firma var umulig at komme væk fra. De blev ved at sende breve ud, med posten altså, da det var før internettets storhedstid, som nu.

T sidst begyndte jeg at returnere brevene og skrev udenpå brevene på englesk, at det var svindel og at de skyldte mig penge som jeg aldrig fik og bad postvæsenet om at fortælle det videre osv.... smiley

Så stoppede det da endelig, men jeg nåede at bruge et par tusinde kr og det var da mange penge i 80'erne.

smiley
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 15. april 2008 23:39:30
Jeg kan godt huske Maria Duval smiley
Man kunne skrive til hende og få en "gratis" lykke amulet smiley
Runah
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 16. april 2008 09:42:32
ja - en 'gratis' lykkeamulet betød at noget medsendt materiale med 'personlige' forrudsigelser og anvisninger var nødvendig at købe for det fulde udbytte.

Og da det nu var så vigtigt kunne man få stor rabat osv...

HÃ¥ber da mennesker er blevet klogere ......smiley

Tara
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 18. april 2008 21:34:18
smiley

"Randi, as I have told you through my previous letters only a full reading can determine all of the information and the details which you will need to begin preparing yourself and to be sure that you have all the knowledge you will need during this period. It is certain that this event is now very close and unfortunately until you ask me for this reading I will not be able to begin it for you. In the meantime the most I can do is to warn you about what I can see about you and tell you that this event is coming soon. All you need to do is to ask me for this reading on my web-page and I will then be able to determinate all of the information which you need to benefit from this Transit. You can see on the following link everything which I will include in your full reading about this Transit:......"

øh nogen der har fået fat på en skjult skat eller en fantastisk arv....så kunne jeg vist godt bruge noget assistance her - ellers går det vist grueligt galt - jeg går glip af min store chance, og jeg får jo slet ikke forberedt mig som jeg ellers burde smiley
Redigeret af Tara d. 18. april 2008 21:38:46
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 19. april 2008 00:18:45
Det er dog et helt utroligt tilfælde at vi begge har så meget godt i vente. Og at hun er så bekymret for, om vi nu får det fulde udbytte af det smiley
Men på den anden side...vi havde jo faktisk aftalt at mødes igen snart...så måske er det det hun snakker om ??
Tara
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 19. april 2008 00:51:46
heh - ja DET er ihvertfald skønt smiley
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 19. april 2008 07:57:34
Se, hvis man anstrenger sig lidt, så kan man sagtens få det til at passe.
Peter, kan du så lige se, at hun havde ret, og hvis det ikke kommer til at passe, så er det vores egen skyld smiley
Peter
Brugere

Lagt på d. 19. april 2008 08:46:28
Jeg har skam også fået svar fra hende igen, via den e-mail som hun ikke kan bruge. Her et uddrag :

<cut>
I am recontacting you today simply because I have taken the time to reanalyze your Astral configuration and I can confirm everything I have previously told you about this vitally important Transit period and this is why the reading which I have produced for you last week is extremely important as it shows that you will soon be entering into an Astrological Transit which is going to have an enormous importance for you, I can even go so far as to say that this Transit is set to have some very important and decisive repercussions on your life. To be more precise it seems that you are going to have the possibility to discover important and favorable changes for your business and transform your life with a unexpected gain of money during this transit which will last 72 days. This is going to be one of the strongest moments of your year and I can confirm that you will not live though such an intense astrological transit for a very long time to come.

The reason why I am contacting you again today Peter is because I know that if you wait for this period to occur without properly preparing yourself for it and without knowing exactly what you should do and at which moment you should act then you will unfortunately miss out on this valuable opportunity. You need all of the vital information which a full astrological reading can bring you.
<cut>

Der er vist ingen grund til at kommentere det yderligere.

Mvh, Peter
Runah
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 19. april 2008 10:36:34
Jamen tro dog på det..... så sker alt det gode vi ønsker os.
Er det ikke det, der tales om alle vegne ?
Alt er muligt .

Vi skal bare tro på det..

Og glemme alt om svindlerer og penge og bare spendere på os selv...

smileysmileysmileysmiley

Side 2 af 3 < 1 2 3 >
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 8
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554282 Unikke besøg