Rigtig godt link, tak for det. Der ser ud til at være rigtig mange lækkerier imellem. Jeg kiggede blandt andet under Kagekurser derinde, og hold da op noget flot noget, man kan kreere. Er dog bange for, at kagerne ikke vil se sådan ud, hvis jeg går i gang. Har det med at være ekstremt klodset og fumle rundt
Antal indlæg: 2446 Bopæl: Himmerland Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 08. august 2006 14:06:29
Marita altså, jeg er sikker på, at du godt kan. Jeg har faktisk overvejet sådan et kursus, men er lidt bange for, at det mest går ud på at lære at bruge deres egne forme og hjælpemidler, og så kan man jo købe sig fattig bagefter Men jeg er meget fristet. Jeg er vist nødt til at købe noget af deres sukkermasse, det der er specielt egnet til at lave blomster af. Og farve, og sikkert også noget andet Vi skal jo snart have baby i familien, og så kunne det være flot med en smuk dåbskage med lyseblå blomster Jeg elsker at lave den slags.
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 3
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.