Hvor er de spændende. Jeg har lige siddet og kigget på det fra fængslet, hvor man ser en person gå. Og kiggede også på det, hvor stolen bevægede sig og mappen på bordet blev åbnet. Ville ønske, jeg kunne forstå, hvad der bliver sagt
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 05. december 2006 01:12:23
Den med mappen siger presten at det er helt narturligt at en ånd - djævlen eller gud der er i rummet og den slags er helt narturlige .
Kvinden siger at hun tror ikke på det er spøgelser men en der er gået ud af kroppen og gør det .
Manden man ser lidt senere er ham der sad og arbejde med et prochekt der skulle være færdigt og var meget konsentreret om sit arbejde , han hørte en masse støj men han arbejde vidre , men støjen blev mere intens og han ville undersøge hvem der lamede , han ville gå op på næste etage , men pludselig blev han meget bange for alle maskiner deroppe var gået i gang og han kom ikke der op . men det lille kamera havede optaget det der skete med stolen og mappen . Han siger så at det jo nok er et spøgelse der ville prøve det lidt af nu det stod der og ikke blev brugt .
Det er sådan lidt i korte træk
Knuser Pia
Redigeret af Pia Lerche d. 05. december 2006 01:29:15
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 05. december 2006 01:15:50
Fængslet .
Hvor dan kan det lade sig gøre at der ses et menneske i et forladt fængsel .
Knuser Pia
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 7
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.