Hvis du modtager en mail med "Badtimes" i emnefeltet, så åbn den ikke. Slet den med det samme. Denne virus er slem.
Den nøjes ikke kun med at tømme din harddisk, men den tømmer også dine disketter indenfor en radius af 20 meter og sletter magnetstriben på dine kreditkort.
Den ændrer alle dine passwords, ødelægger din videomaskines timerfunktion og ridser alle cd'er, du forsøger at spille.
Virussen programmerer din telefon, så du kun kan ringe til din svigermor.
Den hælder afløbsrens i dit akvarium og drikker alle dine øl.
Virussen efterlader sine beskidte sokker på sofabordet, når du har gæster.
Den fylder shampooflasken med hårgele og geleflasken med insektmiddel, og samtidig dater den din kæreste, mand eller kone og trækker hotelregningen på dit Visa-kort.
Den overskriver alle dine sikkerhedskopier og erstatter din minimælk med fløde.
Hvis man åbner Badtimes-mailen i Windows, efterlader den toiletsædet oppe og hårtørreren tændt i stikkontakten uheldigt tæt på badekarret.
Sidst men ikke mindst forvandler den din mobiltelefon til en Alkatel!
ADVAR DERFOR SÃ… MANGE SOM MULIGT!!!
Hvis du ikke sender denne besked til mindst 10 mennesker indenfor de næste 20 sekunder, vil du prutte næste gang du dyrker sex...
Kærlig hilsen
Anemone
"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 8
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.