Antal indlg: 2446 Bopl: Himmerland Tilmeldt: 21.02.06
Lagt p d. 04. april 2006 20:45:36
En soldat, udstationeret i Libanon, fik et brev fra sin kæreste. Hun skrev følgende:
”Kære Morten, Jeg må desværre bryde vores forhold. Afstanden er alt for stor. Desuden har jeg været dig utro 2 gange, selvom det ikke betød noget for mig, så føler jeg ikke det er retfærdigt for hverken dig eller mig. Vil du være sød at returnere billedet af mig. Mona”
Soldaten, som selvfølgelig blev rasende, spurgte sine soldaterkammerater om de kunne gøre ham en tjeneste. Han skulle låne billeder af kærester, søstre, kusiner osv. Da han havde samlet alle billederne - 57 i alt - og selvfølgelig kun de flotteste piger var udvalgt - skrev han følgende besked og lagde sammen med billederne, som han sendte til Mona.
”Kære Mona, Jeg beklager, men jeg kan ikke helt placere dig. Kan du ikke tage dit billede ud af bunken selv og så sende resten retur til mig? Pas godt på dig selv. Morten”
Antal indlg: 252 Bopl: Nordjylland Tilmeldt: 19.02.06
Lagt p d. 05. april 2006 13:30:33
Ja man skal endelig ikke lide nederlag
Lever du? Eller eksisterer du?
Spring til debat:
Besgende
Gster online: 7
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er ndt til at logge p for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.