Antal indlæg: 252 Bopæl: Nordjylland Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 18. april 2006 16:09:20
Et ægtepar besluttede sig for at rejse sydpå. For at få en særlig dejlig og helt speciel ferie, ville de bo på samme hotel, som de boede på, på deres bryllupsrejse 20 år tidligere. Men fordi de begge var travle i arbejdet, kneb det med at få ferie på samme tid. Enden af det hele blev, at manden villle ankomme om torsdagen, hvorefter fruen så ville ankomme dagen efter.
Efter en vellykket ankomst tjekkede manden ind på hotellet, inde på værelset stod en computer, så den betænksomme mand besluttede at sende konen en e-mail. En smutter i addresserne gjorde at manden sendte sin mail til en anden. For et andet sted i landet var en enke lige kommet hjem fra sin mands begravelse. Den afdøde var den lokale præst, som var blevet kaldt til himmels efter et hjertestop. Midt i sin sorg satte enken sig ved sin computer og tjekkede sin mail - hun regnede med støtte og omsorg fra sine nærmeste, men under læsningen af den første mail, besvimede enken med et brag. Enkens søn kom til sin mors undsætning og hjalp hende på benene igen, og læste så mailen, som lød:
"Til min elskede hustru
Emne - vel ankommet
Det undrer dig måske at høre fra mig, men de har computere her og det er tilladt at sende e-mails til sine elskede. Jeg er lige ankommet og har tjekket ind, jeg ser, at alt er forberedt til din ankomst i morgen. Jeg glæder mig utrolig meget til at se dig, jeg håber din rejse bliver lige så behagelig som min. P.S. Jeg siger dig det er varmt hernede!"...
Antal indlæg: 1323 Bopæl: Hjortshøj Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 19. april 2006 19:37:50
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 7
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.