Antal indlæg: 1238 Bopæl: Fredericia Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 22. januar 2007 17:17:25
En elefant spørger en kamel:
Hvorfor sidder dine bryster på ryggen".
"Øhh, siger kamelen;
"Er det ikke et åndsvagt spørgsmål fra en, hvis tissemand sidder i ansigtet".
Fru Christensen skrev til el-selskabet efter at orkanen havde hærget hendes hus:
"Nu har jeg klaret mig med stearinlys i 4 dage, nu må I altså snart sende en mand!
Har I hørt ... at der er to typer influenza:
Den normale helt ufarlige som rammer kvinder og børn ,
og den pinefulde, næsten dødelige type, som rammer de stakkels mænd.
Manden og konen ser boksning på TV.
Manden:
Øv hvor skuffende, nu har jeg ventet på det her i over 4 uger og så er kampen ovre på 4 minutter.
Konen: Det kender jeg godt!
Fakta har fået et problem!
Kvinder stjæler deres skilte og hænger dem op i soveværelset
"Det tager kun 5 minutter, men vi vil så gerne ha' I bliver lidt længere..."
En mand var på session, og lægen skulle se ham velskabt, som han var.
Lægen siger:
"Du er jøde, du er omskåret." - "Nej jeg er jyde, og det er almindelig slitage!"
Lis
Citat
Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
Tak, Lis, for dagens absolutte griner. Jeg ved slet ikke, hvordan jeg har kunnet undgå at se denne tråd indtil nu. Men lige nu havde jeg også brug for noget at grine over, så det var helt på sin plads, jeg først fik øje på tråden nu. TAK.
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.