Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 09. maj 2007 01:48:28
Det må jeg nok sige Lene !
Jeg var ikke lige forberet , så her sider jeg og bader høns i guds rensevæske og svæver en halv meter over gulvet
Det er dog noget at det smukkeste jeg længe har set og hørt .
TUSIN TAK !
Knuser Pia
Den var rigtig god, synes jeg. Køn lille melodi og smukke ord, og jeg nød den virkelig. Og jeg er ellers ikke så nem at få op i omdrejninger, når det kommer til den slags melodier, som der ligger så mange af på nettet. Men den her var helt bestemt noget særligt. Tak, fordi du lagde linket ud, jeg vil ind at se og høre den flere gange. Overvejer endda at føje den til mine foretrukne.´
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 09. maj 2007 16:09:03
Ha-ha ! Jeg har hørt den ja , jeg ved ikke hvor mange gange nu og jeg er bare så ireteret over at jeg er et fjols til den slags , for jeg melder mig ind for at kunne få den ned , som der står man kan og ja , det var det .
Kan ski ikke finde ud af det " snøft "
Når jeg ser den lille sorte dreng der knuger det til sit hjerte , så hulker jeg altså .
Den er så ægte at det kan gøre helt ondt og så befriende på en gang .
Men hvor er den vidunderlig !
Tak for dig Lene
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.