Forfatter |
RE: Krop-Sind-Ã…nd i Ã…lborg 5-7.marts |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 07. marts 2010 20:44:00 |
|
|
Glæder mig til at høre mere , kan ikke lade være at side at hygge mig over at i har haft en dejlig dag sammen
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 07. marts 2010 23:21:38 |
|
|
Lene - det var rigtigt ærgerligt, at du ikke havde det godt, det havde været skønt at være sammen med dig.
Jeg håber, at du har det meget bedre nu
Mai, Kasper og Runah - vi kunne da vist godt have brugt nogle flere timer; måske skulle vi se, om vi kan finde ud af noget, engang når vejret bliver mildere - og så bare nyde vejret og ingenting at skulle/ville udover, at hygge og snakke
Runah og undertegnede var jo inde at høre om shamanisme - og blev taget med på et par mindre trommerejser; men det må siges, at selv om det var godt, så kunne det absolut ikke sammenlignes med trommedansen ved Totemhuset.
Der blev snakket om hvid salvie til at rense med - jeg er lidt spændt på, om det måske er den, jeg har i haven - eller en helt anden slags....
Johnny og Marita - har I en i haven, og hvad er det for en?
Bagefter fandt Runah og jeg et par ledige massage brikse - heh - jeg vil sige, at det var noget grænseoverskridende, at smide så meget af tøjet et sted, hvor der gik så mange mennesker forbi men så er det jo godt, at kunne lade som om, det kun var det, som foregik inde på standen, der havde noget med mig at gøre Massagen var skøn
Inden vi mødtes, fik jeg zoneterapi - og det var rigtigt dejligt
SÃ¥ for mig var det en dejlig messe, med gode oplevelser - og ikke mindst gensynet med jer Mai, Kasper og Runah
Tak for i dag
|
|
Forfatter |
Runah
Brugere
Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 08. marts 2010 19:39:38 |
|
|
Randi - med hensyn til massage i frit forum... tror du så ikke, at vi var blevet gjort usynlige efter shamanrejsen... hehe ..
Men seriøst.... hvem andre end os selv, kunne være interesseret i at vi lå der..? Vi var jo dækket helt til og omklædningen foregik bag tæpper, der blev holdt op for evt. nysgerrige blikke...
Jeg kan så utrolig godt lide den etik, som Nordlys Centret bevidst arbejder ud fra - der er rene linier og det føles trygt og rart.
.
Ofte finder vi vejen, efterhånden som vi går hen ad den.. |
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 09. marts 2010 23:37:11 |
|
|
Absolut enig Runah - der var rene linjer og det føltes trygt og rart.....men det var altså på en messe - og tæpperne kunne jo ikke dække det hele, så kunne de jo ikke arbejde .....
såååå stadig noget grænseoverskridende for mig; men så absolut en god og inspirerende oplevelse.
Nordlys massage er absolut en mulighed der seriøst overvejes både ift at modtage massage, men også lære at give |
|
Forfatter |
Lene
Brugere
Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 10. marts 2010 09:59:13 |
|
|
Jeg har det bedre nu - i hovedet - i lænden kan jeg ikke finde ud af hvad sker, men jeg er da for f...(undskyld) nødt til at bruge min krop og gøre mit til at dagligdagen fungerer.
Mmm massage - prøv lige at tænke på, hvordan undervisningen på nordlys foregår - her stripper halvdelen af kursisterne både formiddag og eftermiddag - for at lære at give og at modtage
Hvis du ikke laver det du elsker, må du elske det du laver!
Guldfund på nettet: www.EFTuniverse.com |
|