Forfatter |
RE: Velvære for krop og sjæl |
Anemone
Brugere
Antal indlg: 1036
Lagt p d. 25. september 2006 23:32:08 |
|
|
Ja så har jeg været på messe , og jeg vil gerne dele min oplevelse med jer.
Jeg har spurgt marita om hun godt vil lægge billeder ind fra min stand på messen, og det vil Marita godt, så de kommer.
Men her er hvad jeg oplevede.
Jeg havde en dejlig og bevægende weekend.
Der bestemt en mangler fra arrangørens side. Der var ikke annonceret om messen, så ingen anede der fandt sted! Den lå midt i et industri kvarter, og var meget svær at finde, og ingen skiltning overhovedet. Og der havde aldrig været messe der før.
Der kom venner og familie, hyggeligt,
Meen….der var 7 besøgende, jeg skrev 7!
Det er jo klart, når ingen ved at messen afholdes, Jeg gik ud fra at annonceringen var en del af standprisen.
Så alle lærte noget, såvel arrangøren som os messedeltagere.
Det var stort at mærke den enorme kærligheds energi der var tilstede.
Det var stort at være sammen med de 2 andre kvinder på standen. Tak.
Vi er et godt team, med hver vores styrker og svagheder.
Jeg synes selv jeg havde en dejlig stand, og kan stå inde for mine varer. De er lavet i kærlighed og i pagt med naturen. Og det fik jeg at vide af flere af de øvrige, at det bare strålede af kærlighed ud fra mig og min stand.
Det var jo dejligt at blive bekræftet i.
Jeg fik lagt Tarot oplæg, og hun ramte bare plet. Ikke helt smertefrit, men kortene taler deres sprog. Jeg tænker her specielt på mine børn.
Jeg fik Reiki healing, og hun kunne mærke, at jeg er langt mere groundet og mere parat til at gå videre af min vej, med jordforbindelsen i behold. Tak.
Jeg var ved håndlæser, det var spændende. Hun kunne fortælle, at den vej jeg er inde på er den rigtige for mig, det vil ikke bare være succes sådan lige her og nu, men i år 2008 vil jeg være konsolideret i mit virke.
Underligt, og alligevel ikke, for det er akkurat det samme numerologien siger. Så det var endnu en bekræftelse,
Pludselig blev jeg helt vildt draget mod clairvoanten, Det var som gik mine ben deres egen vej hen til hende.
Hun fik besked oppe fra, at hun skulle give mig healing. Min krop er fuld af sorg, der sidder specielt i venstre ankel og ved hjertet, altså endnu engang venstre side.
Hun holdt mig om anklerne og hun rystede og rystede og sagde underlige lyde, hun sagde jeg havde brug for hjælp til at forløse mine følelser, de sidder i ankler specielt venstre, og de sidder fast i halsen og kan ikke komme ud. Det mærker jeg tydelig i halsen meget ofte, Som noget der vil kvæle mig, eller noget der sidder fast.
Hun kunne sige, at den psykoterapi jeg har gået til i 3 år, var hos en kvinde, og at jeg intet havde fået ud af det. Hun gav mig ikke på noget tidspunkt det jeg havde brug for. I stedet for havde hun suget min kærligheds energi, og fået næring fra mig. Så terapien var til megen glæde og gavn for terapeuten, men ikke for mig, hvilket er i overensstemmelse med sandheden.
Hvordan kunne hun, clairvoanten, vide at jeg havde gået til psykoterapi, og hvem jeg havde gået til psykoterapi ved? Fantastisk…..
Min mor, som jeg i den grad trænger til at vide at hun elskede mig, var ikke parat til at komme igennem. Hun kunne se hun havde været misbruger, og at hun havde det med sig fra hendes tidligere liv. Min mor havde så ”dårlig samvittighed” at hun ikke kunne møde mig, fordi hun kunne se hvad hendes svigt havde gjort ved mig og mit liv.
Så min mor var ikke klar til at komme endnu.
Clarivoanten kunne også se, at jeg ikke på nogen måde er bitter.
Hun sagde at min blotte tilstedeværelse gav mennesker så meget kærlighed, fordi mit hjerte er fuld af kærlighed. Men min krop fuld af uforløste følelser.
Jeg vil ikke i psykoterapi igen!! 100% nej tak.
Jeg må finde en vej til hjælp til at få forløst de indestængte følelser.
En kompetent alternativ vej, der stille og roligt kan feje de sorgfølte følelser væk.
Og jeg tror på de lykkedes. Jeg oplever ofte engle, jeg kan ikke se dem, men mærke dem. Og de fejer mig stille og blidt med kærlighed.
Det er jeg taknemmelig over.
De øvrige messedeltagere købte mange af mine delikatesser, de er altså også lækre. Også min sydesalt med æteriske olier fra timian fra Vitskøl Klosterhave var alle enige om er vidunderligt. Jeg presser selv de æteriske olier ud fra timian af derefter kommer sydesalt og timian i morter og bliver til fingersalt. Hårdt arbejde, god grounding.
Men jeg fik ikke solgt nogle af mine smukke bøger eller puder. Jeg kunne ikke holde standprisen hjemme alligevel. Og jeg brugte flere penge end jeg fik ind.
Alligevel synes jeg det var en fantastisk oplevelse. En weekend i kærlighedens og lyset tegn, så jeg er ydmyg og siger tak fordi tanke blev til handling.
Kærlig hilsen
Anemone
"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlg: 2480
Bopl: Spanien
Lagt p d. 26. september 2006 00:15:32 |
|
|
Kæreste Anemone !
Det lyder jo til at det har været en utrolig rig oplevelse , du fik måske ikke så mange pænge med dig hjem , men for mig lyder det til at du har fået noget der er meget mere værd .
Næst gang har i nok noget mere styr på at få det mældt ud så der kommer nogle flere , men i har måske alle haft brug for at der ikke denne gang skulle komme så mange , sådan at i kunne lære hinanden at kende og få en fornæmmelse for hvordan sådan noget forgår .
De smukke puder skal du nok få solgt , det tror jeg på .
Godt gået
Knuser Pia |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlg: 4788
Lagt p d. 26. september 2006 00:49:52 |
|
|
Kære Anemone.
Til lykke med en velgennemført messe. Og selvom der ikke kom ret mange gæster, så tror jeg, at det lige var sagen, det lyder det i hvert fald som om, det har været
Det ser også sådan ud på billederne. Rigtig flotte ting, du har med.
Knus
Marita
Anemones bøger:
Anemones puder:
Anemones delikatesser:
Anemone ved sin stand:
Redigeret af Marita d. 26. september 2006 10:41:24 |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlg: 4788
Lagt p d. 26. september 2006 00:54:06 |
|
|
Du ser også ud til at hygge dig. Til lykke. Det er SKØNT at være på messe |
|
Forfatter |
Anemone
Brugere
Lagt p d. 26. september 2006 01:02:26 |
|
|
Ja kære.
Det var en skøn weekend, og jeg tror på at det var en mening med at der ikke kom flere.
Jeg vil altid huske denne weekend med glæde i hjertet.
Dejligt med tilbage meldinger her. tak skal i ha´
Kærlig hilsen
Anemone
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Lagt p d. 26. september 2006 01:05:25 |
|
|
Holda helt op hvor er det flot !
Jeg kan godt forstå at du er tilfreds med resultatet Anemone
Det ser jo ud som du aldrig har lavet andet og hvor ser du dejlig afslapet ud
STORT tillykke med det
Knuser Pia
|
|
Forfatter |
Mimse
Brugere
Antal indlg: 1238
Bopl: Fredericia
Lagt p d. 26. september 2006 07:04:13 |
|
|
Hvor ser det hyggeligt og indbydende ud. Godt du kom afsted og nu er du klar til at tage på flere messer
Knus
Lis
Citat
Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
|
|
Forfatter |
Maj-Britt
Brugere
Antal indlg: 252
Bopl: Nordjylland
Lagt p d. 26. september 2006 10:46:28 |
|
|
Jeg er enig med de andre, hvor er det bare hyggeligt at se på, og nogle dejlige puder og glas du har fået lavet, jeg tror bestemt også at det er din vej Anemone, held og lykke
Lever du? Eller eksisterer du? |
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlg: 1857
Bopl: Mern, Totemhuset
Lagt p d. 26. september 2006 11:36:23 |
|
|
Kære Anemone, tillykke med din messe
Selv uden stort besøgstal er det en oplevelse
Din stand ser flot og hyggelig ud.
Knus Johnny
Er du dig; eller er du inden i |
|
Forfatter |
Anemone
Brugere
Lagt p d. 26. september 2006 21:45:34 |
|
|
Tak i kære skabninger
Kærlig hilsen
Anemone
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlg: 2446
Bopl: Himmerland
Lagt p d. 27. september 2006 10:55:14 |
|
|
Hvor er du dygtig Anemone, sikke en masse fine ting du alligevel nåede at få lavet.
Ærgerligt at der ikke var gjort noget ud af anoncering så der var kommet nogle gæster til messen. |
|
Forfatter |
Anemone
Brugere
Lagt p d. 28. september 2006 00:43:47 |
|
|
Tak for jeres interesse og positive tilbagemeldinger
Knus
Kærlig hilsen
Anemone
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlg: 1857
Bopl: Mern, Totemhuset
Lagt p d. 28. september 2006 09:47:19 |
|
|
Det med annonceringen og skiltning, eller mangel på begge dele, har vi også set på nogle mindre messer.
Men det er ikke alle små messer der er sådan
Jeg tror det kan ses direkte på besøgstallet, men det er jo svært at bevise.
Knus Johnny
Er du dig; eller er du inden i |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt p d. 28. september 2006 10:39:10 |
|
|
Hvis ingen ved, at der afholdes en messe, så kommer der jo ikke nogen
Så lidt oplysning til borgerne er vist på sin plads når man arrangerer sådan noget og tager penge for stadepladser.
Jeg ville være blevet grimt sur hvis jeg havde betalt for en stadeplads på en messe som ingen vidste blev holdt. |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlg: 1520
Lagt p d. 28. september 2006 10:44:24 |
|
|
Kære Anemone
Sikke smukke ting du har lavet...virkeligt virkeligt. Kom til at tænke på at dine bøger ville passe meget fint her i butikken...de er MEGET smukke....men du sælger vel ikke engros?*SSS*
Elers er jeg lige her!
KNUS og KRAM |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt p d. 28. september 2006 11:01:32 |
|
|
Wauh, sikke et tilbud at få Anemone. Du sidder rigtigt i held
|
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Lagt p d. 28. september 2006 15:05:52 |
|
|
Ja , de bøger fik også mine nakkehår til at løfte sig , de er så skønne .
Så på med vanten Anemone
knuser Pia |
|
Forfatter |
ofelia
Brugere
Antal indlg: 658
Lagt p d. 26. november 2006 12:14:47 |
|
|
Hejsa Anemone
Kom lige til at kikke på siden fra den stand du havde på messen.
Hvor er det nogle flotte puder. Men jeg er hel vild med dine bøger
Meget flotte ting du laver Aemone
Psa på dig.. knuzzzz ofelia
|
|
Forfatter |
Gullvig
Brugere
Antal indlg: 388
Lagt p d. 26. november 2006 12:59:08 |
|
|
Kære Anemone
hvor er det nogle flotte ting du havde med, det er synd at broen koster penge,så havde jeg været der,hihi ja kan man jo sagtens sige ikke hihi, men jeg mener det, jeg elsker at gå på messer, man få så mange gode ideer sådan nogle steder.
det billede af dig,da du jo ikke har noget billede af dig selv herinde, så har man jo altid nogle billeder inde i hovede af mennesker man snakker med,
og jeg vil sige du svare til mine forventninger, pusit ikke.
kærlige knus Gullvig
Redigeret af Gullvig d. 26. november 2006 13:01:06 |
|
Forfatter |
Anemone
Brugere
Lagt p d. 26. november 2006 16:04:33 |
|
|
Tak skal i have.
Jeg har lavet endnu smukkere puder og endnu smukkere bøger siden sidst. Har bl.a købt Jomfru Maria kort hjem fra italien, samt købt gamle danske nostalgiske kort i sort hvid med motiver af børn og blomster, de er så søde.
Ellers bruger jeg også gamle religøse frimærker og også glansbilleder af alfer og engle.
Og indimellen laver jeg også decoupagen på mine bøger, sammen med gl. nodepapir. I forvejen er alle bøger beklædt med håndlavet papir.
Jeg har tænkt på om jeg skulle give mig i kast med at lave en 123hjemmeside, og så lægge billeder ind af de ting jeg jeg sysler med,hvis nogen skulle være interesseret i at købe.
Tror det vil gøre mig godt hvis jeg kunne se at andre er interesseret og synes jeg krearerer smukke ting.
Kærlig hilsen
Anemone
|