Jeg har været på messe her i weekenden, snakket med Billy Cock, fået healing, fået lagt sjælshoroskop, købt de smukkeste agat skiver, og en "lysestager" til skiverne. De har en rille hvor man sætter skiven fast, og og bagved er der så plads til et fyrfadslys. Det ser fuldstændig fantastisk ud.
Så købte jeg en stor rund Carneol, den fandt mig bare,
Og en englesten, og en grøn flourit.
Og jeg købte en julegave til min ældste datter. Hun lider ofte med migræne. Og jeg har længe ønsket jeg kunne gøre en aktiv indsats for at lindre hende.
Så jeg købte en Prøkkel. Jeg kan ikke helt forklare hvordan den ser ud. Men det er en "kost" med 10 stålfingre. Jeg købte den der hedder Prøkkel Magnetic.
Jeg prøvede selv på messen, og hjemme har min yngste og hendes søde kæreste, også prøvet den. Vi er alle enige om at den har en absolut positiv virkning.
Der står bl.a om Prøkkel på deres hjemmeside
"Prøkkel er et enkelt og let anvendeligt redskab, specielt designet til at give din krop øget velvære og mere overskud.
Tankegangen bag prøkkel er mere end 500 år gammel og stammer fra de australske Aboriginals. Hvad en gang startede som et simpelt redskab i form af en lille kvist til afspænding, er nu gennem forskning og studier blevet til et moderne produkt, der øger blodcirkulation, fjerner spændinger og giver generelt velvære i hele kroppen. Avanceret og samtidig enkelt!
Ved brug af Prøkkel frigives endorfiner, som er kroppens egne stoffer. Disse frigives også, når du ler, eller er fysisk aktiv."
Antal indlæg: 1238 Bopæl: Fredericia Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 01. oktober 2007 13:20:28
Lyder som det har været en dejlig oplevelse.
Blev lidt nysgerrig på de lysestager da jeg selv har nogle skiver
liggende og det kunne se rigtig flot ud med lys bag dem.
Nyd alle de dejlig ting du gar fået med hjem.
Knus
Lis
Citat
Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
Efterfølgende indlæg er fra Pia Lerche til Anemone. Efter aftale med Pia, som har problemer med strømmen og derfor ikke kan komme på nettet lige nu, er det slettet fra rasletråden og lagt herover:
Sikke en super dag Anemone
Jeg blev helt glad ved at læse om det dejlige du har oplevet
Jeg var også lige ved at blive i dk. for Billy Cock kommer til Tåstrup d. 1-10
Og ihhh , hvor ville jeg gerne høre/se ham .
Knuser Pia
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.