Forfatter |
RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret |
Pia Lerche
Brugere

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 06. februar 2007 16:59:02 |
|
|
Altså Marita , du skriver så jeg føler at jeg har været der 
TAKKKK !
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Anemone
Brugere
Antal indlæg: 1036
Lagt på d. 06. februar 2007 23:52:08 |
|
|
Tak fordi i deler, jeg glæder mig til messen kommer til Århus, bare i var med her også, det kunne være så dejligt.
Knus
Kærlig hilsen
Anemone
"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen |
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 07. februar 2007 11:06:10 |
|
|
Vi har snakket om Ã…rhus og Ã…lborg, meeeeen det er 3 dage hver gang.
Mern ligger jo meget centralt, men ikke for lige de 2 byer  
MÃ¥ske en anden gang
Er du dig; eller er du inden i  |
|
Forfatter |
Timian
Brugere

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 07. februar 2007 15:20:39 |
|
|
Jo Det var en dejlig messe...Endnu en vil jeg sige, for de messer jeg har været med Johnny og Marita har været het specielle....Det var SKØNT at hilse på folk igen...Gamle venner....nye, man kun har skrevet med..*SSS*
Jeg kan godt fortælle lidt om den der varme*G* Tror Johnny og Marita er for beskedne til at tro det, men jeg iagtager jo på sidelinien....Marita har en fantastisk "Ur" energi...en energi der har være fra tidernes morgen...hun er stærkt forbundet med elementerne...En af de mest Power fyldte kvinder jeg kender...selv om hu aldig vil vedkende sig det!!.Johnny har en blidere mere svævende energi...Hvor Maritas går direkte igennem evt forhindringer, er Johnnys mere søgende...leder tålmodigt efter en vej...blid og stille..Jeg ville kalde det en deva energi....Når de 2 healer sammen...så sker der et eller andet....De 2 energier smelter sammen i en slags....megapowerog WAUW energi*G*
Deres kræfter bliver ikke fordoblet sammen men 10 doblet....Jeg sidder jo ved siden af, og bliver næsten blæst sidelæns når de er sammen*G*
Ja folk standser og kigger....de mærker helt sikkert noget særligt her, derudover stiger temperaturen i standen hurtigt 4-5 grader...og det er en fysisk varme, ikke blot oplevelsen af varme....
Nå ja...i 2 fantastiske og beskedne væsener......Jeg leger lige pressechef og journalist et øjeblik ikke?*SSS*
Men det er sandt.....I andre Kom selv en dag og oplev det....For det bliver stærkere for hver gang*SSS*
Jeg har opfordret Marita til at prøve at tage et termometer med en dag, så hun kan se det ER healingerne der får temperaturen til at koge...*SSS*
Jeg er ikke i tvivl!
Og Lene....Hvad med at slå regnbue paraplyen ud og begive dig ind i den der gråzone snart?*G*
For mig lød det som om du var længe ventet!*SSS*
KNUS
Timian |
|