Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg21. December 2024 18:50
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7830
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4842]
. Eagle Road [1580]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1025]
. ORENDA [972]
. Paranormal Efte... [953]
. MUTARE.DK [940]
. CIB software [940]
. Filmen om Krist... [886]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÅ ASTRO-NUMEROLOGY.DK | MESSER | Sjælland og øerne
Forfatter Juhuuu ... en fantastisk messe
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 30. april 2007 12:15:10
Fantastisk. Intet mindre. Jeg har næsten ikke ord, som kan beskrive den messe, vi netop har været på. I hvert fald set med mine øjne. Jeg har aldrig bestilt så lidt ved en messe. Men jeg har heller aldrig haft sådan nogle fantastiske oplevelser. Denne gang var det os, som modtog, og det var ubeskriveligt.

Jeg håber, at Johnny og Timian vil fortælle, og måske også Annika. Jamen altså, det var HELT vildt. Jeg har fået en ny tromme. Og en ny stor rasle. Og en minirasle. Og en nederdel i Lakota-stil (Sioux). Vi har trommet til den store guldmedalje. En smuk grønlandsk kvinde dansede trommedans og fortalte historier. En indianer fra Peru dansede og sang. Det hele var UFATTELIGT dejligt. smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley

Jeg vil lægge nogle gode links ind på links-sektionen.

http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: -
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Lagt på d. 30. april 2007 16:01:19
-

Marita tilknyttede følgende billede:

Forfatter RE: Juhuuu ... en fantastisk messe
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 30. april 2007 16:27:06
Jeps, en skøn messe.

Det er egentligt underligt, for vi lave næsten intet smiley
Men der var tid til at vi kunne nyde godt af de mange tilbud der var på messen, og der var rigtig mange.

Det billede Marita har sat ind, viser alle 3 trommer hængende på væggen smiley (godt det er et stilbillede)
Vi kunne side og kikke ud på det område hvor tippierne stod, og her blev der trommet og danset på livet løst, og det kunne være meget svært at blot sidde stille imedens.

Jeg prøvede også en workshop i inka-healing, og en med Billy Cook smiley

En skøn skøn messe smileysmileysmileysmiley

Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 30. april 2007 20:43:09
Åh hvor ville jeg dog gerne have været med, men måske næste gang. Det er underligt som det altid passer med, at jeg skal arbejde når der sker noget spændende.
Bertha
Brugere

Antal indlæg: 470
Lagt på d. 30. april 2007 21:19:57
Vi vil da osse gerne høre om dine oplevelser, Maritasmiley
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Lagt på d. 01. maj 2007 00:07:21
Ja, det var vel nok en skam, mai, at du ikke kom med. Du - og alle andre - gik glip af en fantastisk messe.

Bertha: haha, ja, nu er det jo ikke, fordi jeg prøvede så gevaldigt meget. Faktisk ingenting bortset fra en healing. Mine vidunderlige oplevelser var, at jeg var med mange gange, når der blev trommet, danset og sunget. Det var SÅ fedt. Jamen, altså, jeg kan ikke beskrive det.

Og så røg jeg to cigaretter om søndagen. De første i otte uger. Den første smagte vidunderligt, den anden gjorde mig fuld, skæv, dårlig, så jeg skal i hvert fald ikke have nogen smøg foreløbig. Det var SKØNT med en smøg, og det var lige så skønt, at nummer to gjorde mig syg, for det kan måske få mig til ikke at savne det.

Sang, dans og tromme - det er altså noget helt for sig. Og så mine rasler, de er skønne. For slet ikke at tale om min nye tromme og min ruskindsnederdel.

Så altså det var jo ikke så mange oplevelser, jeg havde, eller jo, det var det, men ikke så mange forskellige. Det hele var tromme smileysmileysmileysmileysmiley

Bertha
Brugere

Antal indlæg: 470
Lagt på d. 01. maj 2007 20:14:45
Det lyder som en beskrivelse af én stor legeplads for voksne, Maritasmiley smileyMåske skulle jeg alligevel have besøgt messensmiley
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Lagt på d. 01. maj 2007 23:44:47
Jamen, det var det også, og selvom der sagtens havde været masser at bestille om søndagen (der kom en del henvendelser), så indrømmer jeg, at jeg sagde, jeg havde pause. Jeg trængte bare SÅ meget til at være ude ved tipierne hele tiden (næsten). Og det var jeg. Og det var dér, alt det sjove foregik. smileysmiley

Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 02. maj 2007 00:01:07
Det VAR en legeplads*SSS*
Hvis man vendte kameraet en halv omgang ville man se et stort indendørs område dækket med rullegræs og med roser i potter og krukker allevegne...der satte folk sig og hvilede sig, så man lidt længere var der udsigt gennem dørene ud til tipi området....fantastiskt sted.....også på rullegræs, med asfalt under, men fyldt med smukke ting, glade mennesker....og trommer trommmer trommer....Skønt min arm den ene dag føltes lidt "vissen" efter en tromning der varede i 40 minutter, kunne jeg SAGTENS være blevet der en uge*G* Og jeg har ikke trommet HELT af synes jeg.....Fandt mig selv dansende rundt i butikken i dag, skrålende med af fuld hals på White Lotus "Fire of Michael" Fra "Angels caling" Den er i trommerytme nemlig *G*
Jeg fik MASSER med hjem fra den messe,,,,,Af ting; En lillebitte rasle....af tydelig indiansk herkomst. Den kan bruges som halskæde også.
Af oplevelser....jamen det kan slet ikke beskrives....Den lille grønlandske kvinde, med sin lille tromme og pind, der lidt ligesom genert, fortalte smukke grønlandske historier, bla om hvordan snespurven blev til, mens hun trommede på rammen af en fin lile romme med sin pind,,,,eller var det et ben?...Og sang så smukt...På et idspunkt så hun direkte på mig, og sagde så en helt masse på grønlandsk..Jeg forstod det ikke, men det lød smukt...og jeg forstod tonefaldet.....der var en yndig ung dansk kvinde, der havde boet flere år hos Lakota indianerne, og nu vidrebragte nogle af de ting hun havde lært...smukke indianske sange og bønner...Der var den dygtige fyr der roligt sad og frembragte smukke unike trommer, trin for trin...bla en dobbelttromme hvor skindet blev farvet med rødbede og den var fantastisk, Der var Masser af plads, masser af luft, masser af glæde, masser af skønne, dygtige, dejlige mennesker. Og der var masser af masser af romning*SSSSSSSSSSS*
Og sidst men ikke mindst; Der var Annika, der med store øjne og åbent sind, så en ganske anderledes verden med glæde og undren. Der var Johny og Marita....de 2 mennesker der udover mine børn, altid får mig til at le, af ren og skær glæde over at de er til....Ja....det var en FORMIDABEL messe...Og Min Mark fik historierne fra den grønlandske kvinde hver aften når jeg kom hjem*SSS*

DEJLIGT

Knus og Kram
Timian
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 02. maj 2007 13:05:24
Det er lige præcis en rigtig inuittromme, du har beskrevet, Timian .. *SS* Aj, hvor må det have været en fed fed oplevelse **SSS* Ih altså, om man blot ku ha været der *SS*

[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 03. maj 2007 17:11:41
Du kan TRO jeg tænkte på dig imens Nuunu*SSS*
Og hvornår jeg ser DIG med den fine lille tromme*SSS*
KNUS og KRAM
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 7
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554214 Unikke besøg