Forfatter |
NaturSundhedsDag 12. april i Kbh |
Runah
Brugere

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 13. januar 2008 12:50:29 |
|
|
Samtidig med at kommunerne kører deres nye visioner angående vores sundhed og at regeringen har et ønske om at forlænge danskernes liv, så er der nu fra en anden front focus på Natur og Sundhed.
Jeg synes det lyder som et virkelig kanon tiltag med denne Sundhedsdag, der er meget bred i sin udformning.
Desværre kommer jeg nok ikke selv, da jeg sansynligvis er i udlandet på dette tidspunkt..
Men jeg bringer det gerne videre til evt. interesserede
Her er programmet for hele dagen :
http://www.visionspartiet.dk/cms/side.php?nr=83
Kh Runah |
|
Forfatter |
RE: NaturSundhedsDag 12. april i Kbh |
Runah
Brugere

Lagt på d. 13. januar 2008 12:52:21 |
|
|
NÃ¥h ja - url-url
Men nu er det her....
 |
|
Forfatter |
Tara
Brugere

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 13. januar 2008 16:16:08 |
|
|
WAU - det er et tiltag, som jeg kun kan bakke op om - desværre kun i tankerne, og ved skriftlige tilkendegivelser, for jeg kan jo ikke bare lige tage en smut til Kbh. - men initiativet kan jo brede sig om komme til at omfatte hele landet - måske næste år....?
Jeg synes ærlig talt, at vi selv skal kunne bestemme hvilken type behandler, man ønsker at benytte - selvfølgelig er det godt med en vis form for "kvalitets kontrol", men hvorfor skal vi kun kunne få tilskud til "almindelig" behandling?
Jeg ved godt, at der er mange aspekter - der skal jo også mange penge til at vedligeholde sygehusene fx; men hvad med det nye forslag om, at hvis der er længere ventetid end en måned, så skal man kunne komme på privathospital - hvor meget hjælper det vores sygehusvæsen til at blive mere rummeligt og "up to date".
Frit valg - ikke bare ift. læger og sygehus; men også ift behandlingsform - tak  |
|
Forfatter |
Runah
Brugere

Lagt på d. 13. januar 2008 23:22:30 |
|
|
Din guro.... er det medicinmanden eller radiodoktoren... *G*
God fornøjelse Søren 
Ville nu også gerne afsted ( min datter bor i Kbh, så i den forbindelse gør afstanden ikke noget )
Men nu havde jeg altså allerede valgt en anden større 'aktivitet' på dette tidspunkt - og så må det være sådan.

|
|
Forfatter |
Tara
Brugere

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 14. januar 2008 22:27:59 |
|
|
Det er jeg ret sikker på, at jeg svare rigtigt på  |
|
Forfatter |
Runah
Brugere

Lagt på d. 09. marts 2008 18:57:34 |
|
|
Jeg fik en stak foldere og flyers tilsendt til NaturSundhedsDagen 12. april - og i den sidste uges tid har jeg lagt en del foldere ud lidt rundt omkring..... hos alternative behandlerer - i motionscenteret - i forretninger - en Astro messe i Herning og delt ud til gode folk jeg mødte tilfældig - en venstre kommunalpolitiker fx, som også er alternativ behandler...osv .
Det var faktisk helt sjovt at gøre - og en lidt anderledes følelse end når der er folketingsvalg og det er et parti på listen, man render rundt for..... *S*
Men ALLE interesserede kan faktisk printe en folder ud - eller flere, der kan deles rundt eller 'glemmes' på bus og togsæder eller hvor man ellers færdes....
Nederst på denne side i dette link, kan man klikke ind på en fil og dermed printe et udførligt program ud - både for og bagside....
. |
|
Forfatter |
Runah
Brugere

Lagt på d. 11. marts 2008 11:26:54 |
|
|
Ja men de mangler jo også medlemmer for at komme med på listen.....hvis det i det hele taget er det, de ønsker....
Men vi må håbe at der kommer både en god dialog og nogle gode ting frem på NSD, og at det evt. kunne være med til at påvirke de, der har en taburet at sidde på inde på Borgen.
Hav en god dag.. på dette tidspunkt er jeg ( og andre ) til Darshan hos Mother Meera i Shaumbourg i Tyskland -
Jeg tror helt bestemt det vil være godt for min sundhed at komme lidt væk fra det daglige...   
Knus Runah
|
|