Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg09. Maj 2025 15:20
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12163
Arbejde i fys...: 10001
Pesten: 8325
I Have a Drea...: 7925
Fra bindebrev...: 6653
Fysisk medieskab: 5368
Besøg IKKE e...: 5269
Waverly Hills...: 5228
Et håbløst ...: 4860
Den røde Løber: 4658
Poveglia øen...: 4587
Problemer, de...: 4179
Winchester My...: 4162
Navnet - etik...: 4098
Dykning: 4010
Navneskifte e...: 4002
Net- og andre...: 3960
Spøgelsesjagt: 3847
Bekendtgørel...: 2398
Den sidste dag: 2013
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4859]
. Eagle Road [1622]
. Trommeværkstedet [1402]
. Dansk Parapsyko... [1120]
. Mona Lindell [1036]
. ORENDA [978]
. Paranormal Efte... [960]
. MUTARE.DK [947]
. CIB software [947]
. Filmen om Krist... [893]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÅ ASTRO-NUMEROLOGY.DK | MESSER | Sjælland og øerne
Forfatter Krop, sind, ånd messe
Empyrium
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 511
Bopæl: Næstved
Lagt på d. 06. februar 2008 15:07:03
Som i måske ved var jeg sidste weekend, på Krop, sind ånd messe, i København.
Messen foregik i Falkonercenteret, og noget af det jeg var mest spændt på, var parkeringsforholdene. Det gik dog over al forventnig, for nærmeste nabo var et parkeringshus, med ledige pladser.

Hold da op! Falkonercenteret har ændret sig, siden jeg var der sidst. Det var engang i starten af 80´erne til Amanda Lear koncert, så det er jo nogle år siden. Det var flot, meget flot. Allerede i aulaen var der flere stande, med rigtig mange interessante ting.

Figurer, sten, krystaller, bøger, smykker, og alverdens spirituelle ting og sager.... Da vi betalte entreen på 70 kroner og kom ind i de hellige haller, var der endnu mere at se på... Meget mere.... På trods af Falkonercenterets størrelse virkede mesen meget intim, fordi pladsen var trang. Det var næsten klaustrofobisk til tider, men hyggeligt at gå og se på alle standende.

På vores tur rundt fik jeg købt nogle forskellige ting, lidt røgelse (Kanel, og vanillie, der tiltrækker engle), jeg købte bogen The Secret til 249 kroner, samme pris som hos boghandleren, og jeg købte en fantastisk flot lille engel på omkring 1 ½ cm. Den ser lidt bette ud ved siden af den engel på 60 cm, jeg købte på QXL for noget tid siden. Min veninde og hendes datter købte chakra sten.

På turen rundt skrev min veninde sig op til 15 minutters clairvoyance, da der var et par ting hun gerne ville have afklaret, omkring sin sprirituelle udvikling. Hendes datter og jeg satte os ud i de bløde møbler, og ventede.... Da hun kom tilbage var hun meget begejstret, den clairvoyante var kommet med mange gode ting, og også de ting som min veninde havde brug for at få afklaring omkring. Så hun var meget glad for at hun havde skrevet sig op til det.

Efter hendes clairvoyance var det tid til lidt mad. Vi fandt hurtigt, MEGET hurtigt ud af, at vi ikke ville betale de priser som de forlangte i Falkonercenteret. HOLD da op, det var dyrt.... Men lige ovre på den anden side af Falkoner Allé, ligger der en McDonalds. Ikke vores foretrukne spisested, men i en snæver vending kan deres salat godt spises. Så vi gik derover, og bestilte salat, vand, og kaffe.

Ved bordet ved siden af os sad der en dame og skrev noget i et blad. Jeg havde en sort fleece trøje på, med vores ghost hunter gruppes navn på, og hun spurgte om vi havde noget med "dem her" at gøre, mens hun viste os den kuglepen hun skrev med. Det var en kuglepen med navnet Paranormalt.dk på. Ja ja, reklamekuglepenne er også en mulighed i de kredse....
Vi fik os en snak om ghost hunting med videre. Hun var medium, men var på stand by, da hun i de sidste år, har gjort meget for at hjælpe børn i udlandet. Hun kendte en dame der er med i Paranormalt.dk og derigennem havde hun fået kuglepennen. Det blev til en hyggelig snak med en sød dame, og det på grund af gruppens navn på trøjen.

Efter maden gik vi tilbage og kiggede på standende på første sal. Endnu mere af det samme, mange spændende ting, og til min forbavlselse må jeg sige, at de fleste priser vi så var rimelige. Jeg havde faktisk forventet at prislejet ville ligge noget højere....

Alt i alt en messe jeg var glad for at besøge. Jeg har tidligere været til Krop, sind, ånd messe i Valby hallen, og den var jeg ikke begejstret for. Jeg synes alsidigheden var betydeligt bedre i Falkonercenteret, og priserne var mere rimelige. Vi var mætte af indtryk, og glade efter en god messe kunne vi slippe med at lægge en 20´er i parkeringsautomaten, og køre hjemad....

Life is a rollercoaster
Tandpastaguru@hotmail.com www.empyrium.dk
Forfatter RE: Krop, sind, ånd messe
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 06. februar 2008 16:02:34
Hejsa Kim.

Tusind tak for din spændende beretning om messen i sidste weekend. Hvor var det dejligt at høre om dine oplevelser. Det lyder til, at I har haft en rigtig skøn dag, og det var da næsten som at være der selv smiley Og det var jo dejligt, når vi nu ikke udstillede i år, og jeg heller ikke var med Johnny derinde i søndags, da han var inde at kigge på messen.

Ja, oppe ovenpå, ved bordstandene, som er rigtig meget billigere end de opbyggede stande, er priserne generelt rimelige, men med mindre bordstandsudstillerne har sat priserne gevaldigt ned, har jeg svært ved at genkende, hvad du skriver om priserne i Falconercenter i forhold til Valby Hallen. Nu var jeg jo udstiller sammen med Johnny - og Timian - i Valby (det var ikke Krop-Sind-Ånd messe, men Copenhagen Spiritual Festival, og det er slet ikke samme arrangører), og jeg kan slet ikke nikke genkendende til det, du skriver, det var den mest fantastiske messe, jeg har været på nogensinde med blandt andet en hel tipilandsby udenfor. MEN det skal det ikke handle om, for du skriver om din oplevelse, og den har været rigtig god, og jeg blev helt glad af at læse om den. Jeg ville blot lige rette en faktuel fejl (Krop-Sind-Ånd vs. Copenhagen Spiritual Festival).

Det var også inde på messen i Falconercenter, at Johnny så den fantastiske tupilak tromme, som han har skrevet om i en anden tråd.

Hvor var det dog godt at høre om jeres dejlige dag, tak for din beretning.

Knus
Marita

http://fusion.astro-numerology.dk
Empyrium
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 511
Bopæl: Næstved
Lagt på d. 06. februar 2008 16:32:37
Hej Marita

Det kan godt være min hukommelse driller..... Det kan godt være at den messe jeg rent faktisk har i tankerne med de høje priser osv, var den jeg var til i KB hallen.... hmmm, nu er jeg forvirret.... smiley

Life is a rollercoaster
Tandpastaguru@hotmail.com www.empyrium.dk
ofelia
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 658
Lagt på d. 06. februar 2008 17:10:31

Det lydet til det var en god og spændende dag.
Mon ikke vi kan være heldige der også kommer en messe
i Nordjylland? ville enormt gerne til det
Bogen du købte Emp er rigtig god, har den selv, men fik den
hos bodhandleren på en lidt" sjov og underlig" måde til ca 150krsmiley

Ofeliasmileysmileysmileysmiley

Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 06. februar 2008 17:38:55
Sikke dejlig dag smiley en af den slags man kan leve længe på smiley
Og hvad jeg syntes må være det sjoveste , er at i kom til at tale med den dame , jeg elsker den slags " tilfældigheder "
Tak for du deler kim smileysmileysmileysmiley
Knuser Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
lillemy
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 206
Lagt på d. 06. februar 2008 19:46:48
Hej
Nu Ofelia også nævner "the secret" så vil jeg da også lige nævne, at efter min søster har læst den et par gange, ja så er tingene godt nok vendt for hende.
Hun har fået godt 30.000 kr. ind ad døren, hun er kommet igang med en uddannelse som passer lige præcis til hende og ja generelt synes hun tingene er lidt nemmere....
Jeg vil også gerne læse den, vi har den på engelsk men det får jeg mig altså ikke taget sammen til.
Men dejligt at høre at I havde haft en dejlig dag. Det er vist 4-5 år siden jeg sidst var på helsemesse på Domus her i Vejle....

Lillemy
www.yinogyang.dk
Mimse
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1238
Bopæl: Fredericia
Lagt på d. 06. februar 2008 19:55:09
Hej lillemy
Jeg har den på dansk og du må meget gerne låne den.
Jeg har pt lånt den ud men får den så vidt jeg ved på lørdag.
Jeg skal ikke selv læse den lige med det samme da jeg er igang med mange
andre godt bøger.

Lis

Citat

Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
www.spirituelhealing.dk
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 06. februar 2008 21:41:58
Det er skønt at læse om din dejlige dag - skønt at du deler smiley

Jeg kan også godt li at komme på messe; men jeg bliver ofte så træt i hovedet af alle de indtryk, så jeg plejer som regel at nyde det rigtig rigtig meget at komme udenfor igen smiley
Ofelia - der plejer at være "Krop, sind ånd" i Aalborg om foråret i år er det 4.-6. april, så der sker også lidt i det nordjyske smiley

kh
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 06. februar 2008 23:02:24
Jeg kan også godt lide en messe i ny og næ smiley
Men kan også godt lide at komme udenfor igen...*S*

Det lyder til at have været en dejlig dag Empyrium. og bestemt også din oplevelse på McDonald ..

Ofelia og Tara - jeg regner med at komme til messe i Ålborg. Jeg var der også for to år siden og kombinerede det med et besøg hos min søn, der bor i Ålborg.
( hmm - må hellere vende det om og sige at jeg besøger min søn og kombinerer det med et besøg på messen smiley )

Nå men min datter ankommer samtidig fra Kbh og så tager vi alle tre til messe om lørdagen..... Så bliver det en dejlig fælles oplevelse at dele....

Det kunne da være sjovt, hvis vi løb på hinanden...... altså jeg er lidt bette, i højden altså, og bruger briller . Vil I så ikke kunne finde mig ? smileysmiley

Knus Runah
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Tara
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 07. februar 2008 17:46:54
Jo, helt sikkert Runah, vi skal nok finde dig - og jeg er heller ikke så høj, så det må da gøre det hele lidt nemmere - sådan lidt hobbitstørrelse, det kan man da ikke til at tage fejl af -vel smiley
Lene er sikkert også med på den - ik`oss Lene ?

kram
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 07. februar 2008 18:34:21
smileysmiley

Hi hi Tara - ja det må være ret nemt... Men jeg har altså sko på og kun i str. 37...

knus
Redigeret af Runah d. 07. februar 2008 18:35:22
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Lene
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 07. februar 2008 19:34:14
Åh jo jeg er - og bekender mig til de små tøsers klub *G*

Hvis du ikke laver det du elsker, må du elske det du laver!
Guldfund på nettet: www.EFTuniverse.com
lene_valentiner@hotmail.com
Tara
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 07. februar 2008 19:34:55
Æv, ingen lodne fødder...? - hm, så må jeg hellere også tage sko på smiley

Måske skulle vi lave en Aalborg tråd - og så aftale noget der...?
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 07. februar 2008 20:51:04
Ha-ha ! nu ved jeg hvorfor juland ikke er trådt fladt , det er jo fyldt med nomos smiley
Så jeg må heller blive hvor jeg er ti-hi !
Knuser

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 2
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1569091 Unikke besøg