Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg03. Maj 2024 00:10
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Avatar-galleri


Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12099
Arbejde i fys...: 9934
Pesten: 8254
I Have a Drea...: 7624
Fra bindebrev...: 6583
Fysisk medieskab: 5306
Besøg IKKE e...: 5206
Waverly Hills...: 5163
Et håbløst ...: 4798
Den røde Løber: 4585
Poveglia øen...: 4516
Problemer, de...: 4112
Winchester My...: 4100
Navnet - etik...: 4033
Navneskifte e...: 3941
Dykning: 3934
Net- og andre...: 3898
Spøgelsesjagt: 3786
Bekendtgørel...: 2331
Den sidste dag: 1952
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4772]
. Trommeværkstedet [1367]
. Eagle Road [1353]
. Dansk Parapsyko... [1102]
. Mona Lindell [1010]
. ORENDA [962]
. CIB software [928]
. MUTARE.DK [925]
. Paranormal Efte... [894]
. Filmen om Krist... [870]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÅ ASTRO-NUMEROLOGY.DK | MESSER | Sjælland og øerne
Side 1 af 2 1 2 >
Forfatter Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 18. juni 2006 21:08:12
Næste Krop-Sind-Ånd Helsemesse afholdes den 2.-3.-4. februar 2007, og DanInfo Messerne er allerede begyndt at sende invitationer ud til udstillere. Det kan synes som meget tidligt, men der går et stort planlægningsarbejde forud for disse messer.

Har man udstillet før, har man prioritet frem for "nye" udstillere, og hvis nogle af disse ikke ønsker at være med, vil dem på venteliste modtage en invitation. Der er på forhånd reserveret samme stand til tidligere udstillere, som de havde sidste gang. Og hvis de så ikke ønsker at gøre brug af den, kan "nye" komme til.

For vort vedkommende vil det sige, at der til os er reserveret stand nr. 30, som har en super-duper placering lige ved siden af informationen.

- og vi deltager naturligvis smiley Og igen formentlig sammen med Timian smiley
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 18. juni 2006 21:57:50
Ja, det vil være dejligt at se jer.

Men inden da er der jo Mystikkens Univers i KB Hallen. Der er vi også sammen med Timian. Og på samme plads som sidst. Hvis I melder jer som uddelere af flyers og programmer, får I også fribilletter dertil. Se nærmere under Mystikkens Univers.
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 19. juni 2006 15:37:40
JA JA ...Har jeg glemt at sige ja? Kors Marita så må du da rykke mig i ørerne altså...VEL skal jeg da med...ville ikke gå glip af det da*SSS*
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 15. januar 2007 13:54:10
Krop-Sind-Ånd Helsemesse i Falconer Center foregår denne gang i weekenden

2., 3. og 4. februar. Ã…bningstider: alle tre dage kl. 10:00-18:00.

Ligesom sidste år vil vi være til stede sammen med Timian. Og igen har vi fået en perfekt placering, stand nr. 30, lige ved siden af informationen, og ligesom på Mystikkens Univers i KB Hallen har vi sagt ja tak til at holde et minikursus i kommunikation med dyr. Denne gang på åbningsdagen kl. 12:00-13:45. Det er selvsagt gratis, når man først er til stede på messen.

Detaljeret program for alle tre dage tillige med standoversigt og liste over udstillere kan ses her: http://www.daninfo.dk/ss63.sspx

Kunne være hyggeligt, hvis der kom folk forbi, som vi kender smiley
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 15. januar 2007 14:31:27
Ja det er lige ved siden af informationen, men også ved siden af chokolade udsalget smiley


Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 15. januar 2007 18:50:28
Det var noget af en information, du der gav, Johnnysmiley Selvfølgelig kommer vismiley


Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 02. februar 2007 00:09:32
Så er vi tæt på at være messeklar. Og jeg glæder mig.

Det så ellers ikke ud til, at vi kunne komme af sted alligevel, men pludselig flaskede det hele sig, så i morgen tidlig drager vi af sted. Så det bliver begrænset, hvor meget vi er online fredag-lørdag-søndag. Men forhåbentlig ses vi med nogle af jer i løbet af en - håber jeg - spændende weekend.

smiley
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 02. februar 2007 00:23:09
Natasja skrev:
Det var noget af en information, du der gav, Johnnysmiley Selvfølgelig kommer vismiley


Jeps, og det er rigtig læææækkkker

jeg leder stadigvæk efter det stykke der ikke smager godt smileysmileysmiley

(Nogen skal jo gøre det smileysmileysmiley)

Ses


Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 02. februar 2007 01:01:44
Jeg håber i får en kanon Messe smiley
Knuser og held og lykke smiley
Kærligst Pia


Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 02. februar 2007 08:29:28
Jeg vil også gerne ønske jer alle en god messe, både som udstillere og gæstersmiley

Jeg havde tænkt lidt på at tage hele vejen til Kbh. for at se om jeg kunne møde nogen af jer; men jeg holder mig til den lokale messe i Aalborg om en måned,
så god fornøjelse til jer! smiley
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 02. februar 2007 12:13:25
Den var ret go' Johnny, det med at lede efter et stykke der ikke smager godtsmileysmiley
Det første jeg kom til at tænke på, var et stykke chokolade der har ligget i forruden på bilen en varm sommerdagsmiley. Men det er sikkert ikke de sælger sådan nogen på messen, vel?smiley

Søren, jeg har ikke fundet ud af om jeg kigger ind på messen. Det er noget med at vælge mellem messen og en klarsynsaften med Billy Cook i næste uge. Manden kan ikke klare begge dele smiley

Hav en rigtig god messesmiley


Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 02. februar 2007 22:48:04
Jamen, jamen. Billy Cook kommer jo og giver klarsynsdemonstration på messen. Så der kan der jo slås to fluer med et enkelt smæk.
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 02. februar 2007 23:55:58
Et drømmeforslag, Maritasmiley Tak. Det kunne være super .
2 fluer med ét smæk lyder som multi-tasking - mænd og multi-tasking går ligesom ikke i spænd, ihvertfald ikke hersmiley


Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 03. februar 2007 00:09:13
- og i øvrigt sidder Billy på stand derinde. Han er supergod. Ja, altså, jeg ved ikke, hvordan han er i konsultationsøjemed, for det har jeg ikke prøvet.

Men jeg har jo gået på weekendkurser i "advanced mediumship" hos ham, og han er bare så god.

Og sidste år så vi ham ved klarsynsdemonstration på messen. Det flyder fra ham som skidt fra en spædekalv. Man sad bare med åben mund og tænkte noget i retning af, at hvis blot man nåede (engang med tiden) at komme på niveau, så man nåede ham til knæhøjde, ville det være fantastisk. Absolut anbefalelsesværdig.
Redigeret af Marita d. 03. februar 2007 00:10:11
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Tilmeldt: 01.03.06
Lagt på d. 03. februar 2007 00:36:33
Jeg har kun set Billy Cook på TV og jeg er osse vildt facineret af ham og hans evner.
Jeg håber at få biletter imorgen, for af en eller anden grund kan jeg ikke bestille dem via billetnet. Ellers må jeg finde Københavnstrup-messensmiley selvom jeg ved, jeg udsætter min mand for en kæmpe prøvelse, hvis jeg ber ham komme medsmiley

Go' messesmiley




Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 05. februar 2007 10:53:46
Jeg håber i vil fortælle lidt om hvordan det gik smileysmileysmiley
Jeg er ikke spor nysgærig smiley
Knuser Pia


Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 05. februar 2007 12:20:17
Nu har støvet lagt sig, og bilen mangler lige at blive tømt.

3 dejlige messe dage på Frederiksberg.

Der har været mange mennesker, både på vores stand men ikke mindst på messen i det hele taget.

Vi havde et minikursus i dyrekommunikation, det var om fredagen, kl 12.
Det er ikke det bedste tidspunkt, men der var alligevel 12-14 stykker.
Det lokale vi havde fået denne gang var større end sidste gang, det var dejligt.
Kurset gik fint, og deltagerne blev sendt hjem for at træne videre smiley

Derudover som jeg lige husker det nu, så var det de fleste kom efter på standen, dyrekommunikation.
Det er lidt sjovt som tingene skifter fra messe til messe, man ved aldrig hvad der bliver efterspurgt mest, vi tilbyder jo det samme hver gang smiley

Om det er messen, vores stand eller de spots vi har ved jeg ikke, men der bliver altid meget "varmt" når vi arbejder der.
Grunden til jeg skriver "varmt" på den måde, er fordi det ikke er varmt, så man sveder, men mere som at stå et sted hvor der er meget strålevarme, som at kikke ind i en brændeovn (ja ja, det er lidt overdrevet smiley)

Jeg havde min yngste datter med, lørdag og søndag, og jeg tror hun i sær i starten syntes det var nogle lidt underlige typer, mange af dem.
Hun hjalp lidt til hos Timian, på chokolade standen og også lige over for os hvor der var nogle med saft/fiskeolie.

Vi nåede ikke selv at deltage i nogle workshop eller demonstrationer, men næste gang.....

Lørdag og søndag blev messen åbnet med trommer smiley
Der er en stor forhal hvor publikum står og venter på at klokken bliver 10.
15 minutter før kom alle dem med en tromme eller rasle, eller der bare havde lyst til at deltage derud, og Torben Wendelin fra trommeværkstedet styrede så en en seance med sang, rasle og trommer.
Det var skønt, og jeg tror at publikum også syntes om det smiley

Jeg havde kameraet med, men glemte at tage billeder smileysmileysmiley

Der kom en masse mennesker vi kendte, også nogle vi ikke havde set længe, så det var lige som det skulle være smiley


Er du dig; eller er du inden i smiley
Redigeret af Johnnyk d. 05. februar 2007 12:23:51
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Lene
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Tilmeldt: 31.03.06
Lagt på d. 05. februar 2007 20:42:27
Kære Maritta, Johnny og Timian - stand 30

Den "varme" kunne osse mærkes uden for standen - jeg stod og snakkede med Timian mens i 2 healede og jeg blev opmærksom på en behagelig trykken i solar plexus - Timinan sagde, at hun nød energien på standen.

Efter healingen fik Maritta og jeg øjenkontakt og selv om vi aldrig har set hinanden IRL var det med genkendelse i blikket. Der var bare kontakt!smiley Jeg har med tiden fundet ud af, at den slags bare sker og finder det lige pudsigt når det sker.

Johnny - tak for hjælpen med mine 2 summende fingre - jeg har intet mærket til dem sidensmiley

En anden sjov ting er, at jeg 2 gange i det tidsrum jeg opholdt mig på standen, fik at vide, at jeg selv er healer - først som en sidebemærkning fra Timian og siden af Johnny/Maritta mens han kiggede på mine fingre. Hvordan og hvor jeg skal virke befinder sig stadig i min "grå zone ".smiley

Knus til jer alle 3
Lene

lene_valentiner@hotmail.com
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 05. februar 2007 22:23:52
Dejligt at høre at i fik så dejlig en messe smiley
Jeg glæder mig vildt til jeg en dag skal prøve at møde jer på messe , jeg er sikker på at der er dejlige varme energier som du beskriver Johnny og Lene og Timian oplever .
Ja , i fik jo nok sat noget i gang sidste gang hvor i begyndte med lille kursus i dyrekomunikation smiley
En skam du ikke fik taget billeder , men kender det godt , det der med at glemme det smiley
Tak !
For et glimt af en dejlig messe smiley
Knuser Pia


Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Forfatter RE: Krop-Sind-Ã…nd Helsemessen i Falconer Centret
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 06. februar 2007 12:11:15
Ja, det var en dejlig messe, og der var rigeligt at bestille, synes jeg.

Men hold da op, hvor er der meget larm, når så mange mennesker, som især om lørdagen, alle kommer forbi netop den stand, vi har. At de gør det, er måske ikke så meget, fordi vi er specielt spændende, men snarere fordi vor stand simpelt hen ligger et meget befærdet sted - lige ved siden af informationen. Det kan vi jo ikke klage over, for jo flere, som kommer forbi, jo flere får vi mulighed for at hilse på. Men træt i hoved og øren det bliver man. Eller... jeg kan jo kun tale for mig selv, og for mig betyder den stadige summen af stemmer, at hovedet føles mindst dobbelt så stort om aftenen, når jeg kommer hjem.

Det er helt vildt, så mange besøgende, der kommer på denne messe, især om lørdagen, hvor der er så mange mennesker på messen, at man næsten ikke kan bane sig vej gennem menneskemængden, når man i en lille pause trænger til en mundfuld frisk luft. Men det er skønt at se. Man går og bliver helt glad. For der er mange glade ansigter at kigge på.

Og ja, Lene, det var virkelig hyggeligt, at du kom forbi. Jeg synes altså også, det er morsomt, som der er mennesker, man føler, man bare "falder i hak med", når man møder dem. Og du er netop ét af den slags mennesker, som jeg - ja, du skriver det selv - genkendte. Jeg håber ikke, det var sidste gang, vi sås. For jeg er sikker på, vi har mange ting at tale om. Håber, din weekend var hyggelig, og at du havde en dejlig tur hjem til hovedlandet.

Med hensyn til "varmen", som både Johnny og Lene omtaler. Ja, den kunne jeg også mærke ind imellem. Og det var ikke anstrengelsesvarme, det var underligt. Jeg ved ikke helt, hvad som sker, men det er lidt sjovt, at det mærkes så tydeligt. Mette, Johnnys yngste datter, sagde også med mellemrum, at der var utroligt varmt.

Sjovt er det også, at når vi healer sammen, så sker der åbenbart et eller andet, for folk stiller sig op uden for standen og kigger. Og de bliver stående. Ikke bare et kort øjeblik, men hele tiden, medens vi healer sammen. Og det er ikke, fordi vi hverken laver specielt megen larm eller mystiske bevægelser eller andet. Så ét eller andet sker der altså.

Mini-kurset var ok, det gik vist nok godt nok, men med de færre deltagere var det på en eller anden måde hårdere arbejde end første gang, hvor der var tre gange så mange deltagere. Men det er der jo også lærdom i. Det er nok ikke meningen, at alting bare skal komme lige nemt. Og jeg tror faktisk, at deltagerne var glade nok, da de gik derfra.

Johnny er i sit indlæg inde på, at vi så flere mennesker, som vi har mødt før. Det gælder både mennesker, som kom ind til os for at prøve et eller andet, og mennesker, som har været hos os tidligere. De kom bare forbi for at fortælle, hvordan det var gået. Det er jo en kæmpe glæde. Især var der én, hvis glæde virkede utroligt afsmittende på mig. Hun havde været på vort første minikursus og vidste dengang ikke, om hun skulle få sig en lille ny hund. Hun havde så besluttet sig for at få den. Og hun kom bare for at fortælle det og sige tak for de råd hun fik. Hun sagde, at beslutningen om at få den nye hund var den bedste, hun havde truffet, det bedste hun havde gjort for sig selv. Det var en af solstrålehistorierne.

Og der kom et par, som ville have mig til at tale med deres dyr. Manden havde været hos Johnny en gang tidligere og hos mig en gang tidligere. Og denne gang havde han taget sin kone med. De er de sødeste mennesker, man kan tænke sig, og de kom bare for at høre, om der var noget, deres dyr ville fortælle dem. Jamen, altså, er vi ikke heldige smiley

Og så var der en del, som gerne ville høre om kraftdyr. Derudover et par enkelte clairvoyancer. Men ja, det var primært, som også Johnny skriver, mennesker som ville høre om kraftdyr og om deres nulevende og afdøde dyr.

Som altid var det en fornøjelse at stå på messe sammen med Timian. Vi havde det rigtig hyggeligt.

Kærlig hilsen til jer alle.
Marita
http://fusion.astro-numerology.dk
Side 1 af 2 1 2 >
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Marita
21. maj 2021 14:22
Peter, tak for dit indlæg i "Dagens Danmark" - og undskyld det sene svar.

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1526311 Unikke besøg
Powered by PHP-Fusion 2003-2005 and Matonor.de