Det var vores første messe, hvor vi ikke delte stand med Timian. Vi har jo hidtil nydt godt af Timians smukke sten og smykker, når vi har været på messe, og jeg har da også haft de smukke varer "mistænkt" for at trække ekstra mange besøgende til vor stand.
Så det var med lidt "bæven", at vi stillede an - hvad nu, når vi ikke havde dette dejlige trækplaster.
Og ved I så hvad. Det er altså fantastisk, som tingene flasker sig, jeg begynder sørme at tro, at man får hjælp ovenfra .
Det virker næsten som om, at vi bare SKAL være omgivet af smukke sten og smykker, når vi deltager på messe.
Og med hensyn til Marion: ja, vi var inde at se hende om eftermiddagen lørdag, og jeg skal love for, at hun var god. Jeg var fuldstændig som tryllebundet, det var helt vildt.
Midt i det hele blev jeg dog overvældet af en utrolig træthed, så jeg næsten faldt i søvn. Og det var IKKE, fordi det var kedeligt, tværtimod. Men Johnny mener at have læst, at der ind imellem sker det, at åndeverdenen bruger nogle af tilskuerne som batterier, og det kan være det, muligvis, som er sket.
Lørdag havde jeg haft to-tre afdødekontakter, som gik sådan rimeligt. Ikke noget at råbe hurra for, men alligevel sådan, at jeg tror, at modtagerne fik noget med hjem. Men succesoplevelsen kom som sagt søndag: Blandt det, som jeg skulle lave om søndagen, var en enkelt clairvoyance med afdødekontakt. Og jeg var jo lidt betænkelig, for hvis vedkommende havde set Marion fredag eller lørdag, ville det nok være lidt af et antiklimaks.
Inden det skulle finde sted, havde jeg fået en rigtig dårlig besked via sms til Johnny, og mit humør var langt under gulvbræddeplan.
Jeg overvejede at annullere aftalen, men valgte at bede åndeverdenen om hjælp.
Og den kom. Også i den grad. TAK igen, åndeverden
Det blev en kontakt, der bare røg direkte ind, og som gik klart hjem hos modtageren, som højlydt gav udtryk for sin overraskelse, glæde og begejstring. Hun gik meget glad derfra, og jeg sad dybt, dybt taknemlig tilbage. Hvor var jeg dog heldig, at jeg fik så megen hjælp.
Redigeret af Marita d. 19. september 2006 08:33:14
Tak skal I have, alle sammen, ja, det var også en skøn oplevelse.
Vi kiggede også efter dig, Okkultisten, men forstår bedre nu, hvorfor vi ikke så dig
Sissel Marlen: ja, du har jo ret, man skal ikke sætte sit lys under en skæppe - men det synes jeg nu heller ikke, jeg gør.
Jeg ER klar over, jeg har en gave, som gør mig i stand til at arbejde med åndeverdenen. Men som det er lige nu, har jeg jo kun sølle to års erfaring med netop DEN del af det alternative. Og det kan aldrig, aldrig hamle op med næsten 40 års erfaring.
Men jeg klør på og øver og øver, jeg skal jo arbejde disciplineret med det her, hvis det skal give pote for såvel åndeverdenen som modtagerne.
Og jeg er meget taknemlig, fordi Marion er sådan en fantastisk inspirator, som aldrig er bange for at give gode råd og lære fra sig.
Redigeret af Marita d. 22. september 2006 13:45:53
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.