Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg21. December 2024 18:50
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7830
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4842]
. Eagle Road [1580]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1025]
. ORENDA [972]
. Paranormal Efte... [953]
. MUTARE.DK [940]
. CIB software [940]
. Filmen om Krist... [886]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Kort og godt
Side 2 af 3 < 1 2 3 >
Forfatter RE: Shopping-café-januarmøde i Århus
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 05. januar 2010 13:28:11

Jeg synes nu også det er sjovere at gå på udsalg, når der er + grader istedet for al den sne og kulde... så jeg ved heller ikke lige nu med det vejrlig....

Og 'udsalget' kunne være en måde at mødes over et 'emne'. Det kunne jo lige så godt være en koncert - biograftur - lysets hus ... m.v.
Vi kommer jo lidt langvejs fra...

Men måske er tidspunktet heller ikke det bedste her efter jul og nytår. Jeg har vist også kun råd til et par varme luffer.... Men det var et forsøg på at få noget til at ske.... ( uf - ikke sne )

Som sagt ... ordet er frit... smiley

.

Ofte finder vi vejen, efterhånden som vi går hen ad den..
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 06. januar 2010 11:31:30
Jeg er ligeglad, for mig er det samværet med jer andre der tæller. Udsalg var en ok måde for mig. Men hvis vi aftaler at mødes og spise sammen et eller andet sted, så kan vi vel bare gå på udsalg alt det vi har lyst til inden ?
Altså, jeg vil bare gerne have et par hyggetimer med jer andre og gerne over noget godt mad og kaffe. Jeg har fået min vagtplan nu.Mandag d. 11, fredag d 15, og mandag d 18 ser ud til at være ok for mig smiley så bare sig til.
Lene
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 06. januar 2010 16:25:34
Lige pt. er jeg sneet inde og det er første gang i de 25 år jeg har boet på adressen - ja, det har sneet før, men ikke på samme måde som nu.

Jeg venter manden hjem her midt i måneden, men kender endnu ikke datoen.

Hvis du ikke laver det du elsker, må du elske det du laver!
Guldfund på nettet: www.EFTuniverse.com
lene_valentiner@hotmail.com
Runah
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 07. januar 2010 23:01:29

Lene, er du virkelig sneet helt inde..... ligesom en ægte nordjyde.. ? Lad os håbe det bliver bedre i løbet af næste uge.
Kan da ellers være meget hyggeligt i et par dage, hvis ellers man har forråd og strøm og kaffe på kanden...smiley

Men skal vi ikke beslutte os for mandag den 18. januar... Mon så ikke det kan lade sig gøre... ??

Og Randi - er du også sneet inde ?

Men jeg foreslår nu, at vi mødes på banegårdspladsen og i samlet flok bevæger os nedad til Mejlgade.. hvor der også er nogle dejlige spisesteder og cafeer...

Samt den esoteriske boghandel Sophia og i den samme gård er der bl.a. også et dejligt økologisk spisested/cafe . Jeg vil godt ringe og bestille et bord for en sikkerheds skyld... ( kan ikke huske priserne, men de er vist rimeligt )

Desuden ligger der også en anden spændende butik med alverdens andre bøger og new age ting og CD'er + viden om shamaniske, spirituelle, feminine mestre osv osv - og lagt sammen med vores medfødte, naturlige kvindevisdom og krigerånd, så er jeg sikker på at vi kan få en dejlig dag.... smiley

Mejlgade ligger for enden af Strøget eller i området, så der vil være rig lejlighed til at kikke på sko og andre livsnødvendige ting....

Hwa' siger I til det ?

smiley

mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 08. januar 2010 00:35:35
Det lyder for mig helt godt smiley Jeg glæder mig sådan til at møde jer igen.
Lene
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 08. januar 2010 01:08:52
Ja Runah jeg var sneet inde en overgang - så klarede fygning arbejdet for mig, så jeg kunne komme ud af både for- og bagdør. Resten er hårdt arbejde, da jeg foruden den på normal vis samlede snemængde osse skal slås med sneplovene og andre, der ivrigt rydder køreveje - bl.a. en grusvej, der går langs min garage og er skyld i en enorm bunke midt i min indkørsel... Hvis jeg skal ud med bilen, så skal der skæres hjørner og sættes spejle op, så jeg kan se rundt om sneen. Heldigvis er jeg ikke ene om at være uven med sneploven.

Ægte nordjyde? Jeg er tilflytter og har "kun" boet her i 25 år og 2 dage smiley

Jeg glæder mig til at se jer igen 18/1 er noteret som et bud.

Hvis du ikke laver det du elsker, må du elske det du laver!
Guldfund på nettet: www.EFTuniverse.com
lene_valentiner@hotmail.com
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 09. januar 2010 22:27:04
Hvad så ? skal det være d. 18 ?
Anemone
Brugere

Antal indlæg: 1036
Lagt på d. 10. januar 2010 04:00:57
Hov hov - er jeg nu pludselig koblet af? Tillader mig ellers at bibeholde min overbevisning om, at når det er Århus generelt det gælder, er jeg efter 30år som bosidende i Århus nok den der her på dette forum kender Byens Butikker og gader og stræder og små listede gode steder bedst eller gar let adgang til at finde frem til de i måtte ønske, som f.eks en aften i Lysetes hus, gratis lækker musik i Musikhuset, Kaffe i Cafeén på aros you name it -

Men rigtig godt i bare kaster jer ud i det - i brave kvinder - og var der ikke en enkelt herre? smiley

Kærlig hilsen
Anemone

"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen
musling04@hotmail.com
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 10. januar 2010 12:41:29
Du er da ikke koblet af Anemone, sikke noget vrøvl. Hvordan kunne du dog få den ide ?

Men det nærmer sig jo d. 18 så skal det være der ? jeg skal have det krydset af i vagtplanen, så jeg ikke pludselig alligevel står med en vagt der.

Så vær søde at melde ud hvad i synes.
Runah
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 10. januar 2010 15:08:28

Ja - og vi skal nok også passe på ikke pludselig at ryge ind i et cirkus, så alt kompliceres unødvendigt... smiley

Men som Mai siger, er tiden ved at være der .. og du, Anemone, meldte jo også ud om at du ikke bryder dig om udsalg med for mange mennesker .

Da vi nok heller ikke kan nå hele byen rundt på en halv dag, og samtidig slæbe rundt på alle vores mange penge... smiley - så er det jo bare med at finde noget der er både nemt og godt - og som alle vel kan være med til...

- Og da det er "min" tråd - *GGG* - så tog jeg beslutningen. Håber så ikke at alle nu pludselig melder fra... LOL

Selvfølgelig kan vi også vente til marts med at mødes til vores traditiotinelle årlige event i Ålborg til helsemesse - men lad os nu klappe hesten (eller i vores små forfrosne hænder ) og mødes en dag i januar, mens sneen fyger om ørerne....

Vender tilbage når jeg har undersøgt forholdene - og Anemone .... har du et superbilligt og godt sted hvor vi kan spise ( udover hjemme hos dig altså smiley ) så skriv eller sms - ik ?

knus ...

smileysmileysmiley

Anemone
Brugere

Lagt på d. 10. januar 2010 21:07:24
Staks jeg ved hvor mange vi bliver og hvad tid det er, vil jeg arrangere et måltid madm heddedet brunch? Det tænker jeg, i givet fald vil jeg anbefale Café Gemmestedet.

Meld ud, hvad tid hvor, og vi kunne evt slutte - eller starte hjemme hso mig, i er meget velkomne

Knus.

Har vi en aftale på Runah foreslåede dag, den 18 januar, jeg vil også gerne vide det, da der i givet flad er en anden aftale jeg må aflyse, hvilket jeg også gerne gør for at være sammen med jer.

RUNAH - DET ER SOM DU SKRIVER DIN TRÃ…D - TILLADER MIG AT FORESLÃ… EN DEADLINE FOR TILMELDIG DER SIGER TORSDAG DEN 14 JANUAR

Og så synes jeg iøvrigt vi skal gennemføre uanset om vi er 20 eller 3

Knus fra
Anemone

Kærlig hilsen
Anemone

musling04@hotmail.com
Runah
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 10. januar 2010 22:01:55

Super Anemone... smiley

Men lige et spørgsmål ? Har Café Gemmestedet sin egen adr... eller er det hjemme hos dig ?

For lige som du ikke har lyst til udsalget og Strøgturen - så har jeg ikke lyst til gemmelege eller at bruge for meget tid på transport frem og tilbage :-)

Jeg kunne tænke mig først, at vi havde god tid til at spise et sted - derefter kikke Strøget og Mejlgade ud - og så slutte af med kaffe/the/cacao et sted, der jo så kunne være hos dig...

Jeg ved ikke om I andre kører i bil dertil, men jeg tager med tog eller bus til Århus - og så er det jo en bybus ud til dig fra banegården, medmindre jeg får kørselslejlighed.

Så behøver vi en deadline - for det bliver næsten for arrangeret, gør det ikke ??

Bliver helt træt, bare ved tanken. De der er interesseret kommer -og vi ved det jo allerede lidt herfra , så vi bliver alligevel ikke mere end 4-5 astroer - og hvis det går vildt til så måske 6 stk astroer... ;-)
Så skal du kun tænke på at lave kaffe og the og måske fabrikerer et par af dine gode boller...

[b] Hvad synes I andre ? Er det ikke nemmere så bare droppe ind et sted at spise - se på byen og så tage ud til dig, Anemone, bagefter og inden aften altså.. smiley

Altså at vi mødes kl ca 11 i den ene ende og ca kl 15 - 16 - i den anden ende ( til "eftermiddags-brunch" )[/b

knus

Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 10. januar 2010 23:03:03
Hvor er det dejligt at se, at der er gang i planlægningen smiley
Ja Runah, jeg er sneet inde, eller har været, og jeg er lidt plaget af, at skulle træffe ufatteligt mange beslutninger lige nu - er ved at blive lidt stresset af det.... men den 18/1 - da har min mutter fødselsdag, og det er en lang arbejdsdag, så jeg bliver nødt til at melde pas - jeg vil dog opfordre jer, meget kraftigt endda, at fastholde jeres planer.
De lyder jo rigtigt skønne smiley
Jeg skal vist have lavet om på nogle arb. tider i løbet af denne uge, og jeg har svært ved lige nu, at komme med andre forslag.

Som Mai skriver, så er behovet at mødes og få en kop "kaffe" et eller andet sted.
I øjeblikket er jeg fattig som en kirkerotte, og udsalg i Århus, vil vist blive en ret stor udfordring smiley, så måske er det godt nok, at den dag, hvor det passer jer, ikke lige er min dag.... smiley

Jeg håber, at vi kan ses i Ålborg til messen senere på året smiley

Kram og kh
Randi
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 11. januar 2010 02:15:34
Jeg synes det vil være helt ideelt at mødes til frokost et sted og slutte med kaffe et andet sted. Og hygge os hele dagen smiley
Mødes ved 11 tiden eller sådan er fint for mig. Jeg tænker også på at tage toget til byen. Vi får se smiley
Runah
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 11. januar 2010 02:34:15

hej Randi - det er helt i orden... Vi ses i Ã…lborg til marts.. smiley

Så er vi fire tilbage og vi vil bare hygge os - heheh ... Og i store træk er det jo på plads nu. Skal vi så ikke bare vente med at kikke på detaljerne til sidst på ugen... ?

knus og godnat ...

.

mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 11. januar 2010 02:47:24
4 styk smiley ja ja, men jeg glæder mig altså rigtigt meget til at møde jer selvom det så ikke er så mange smiley
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 11. januar 2010 10:35:56
Det må jo være de fantastiske fire smiley - ønsker jer en super dejlig dag smiley
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Runah
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 11. januar 2010 12:39:11

De fantastiske 5-1 = 4 .. smiley
Nemlig

Jeg har lige tjekket tog og busplaner og er på banegården kl ca 10.40 - hvis der ingen forsinkelser bliver...

Glæder mig også til at møde I andre igen..

.

Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 11. januar 2010 13:40:48
Jeg ønsker jer også en dejlig dag .
Knus og krammer Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Anemone
Brugere

Lagt på d. 11. januar 2010 19:10:51
Café Gemmestedet er en Fysisk cafe I Århus, og IKKE ude ved mig. Jeg har sæmænd bare læst de fine anmeldelser de har fået for at være et godt og billigt sted. Det kan læses på: www.mangospot. dk og så se under Århus.

Og - der bliver heller ikke hjemmebag, kaffe eller the hos mig - beklager.

Jeg er netop vendt hjem fra Skadestuen med venstre arm pakket godt ind i gibs, har brækket håndrodsknoglen - jeg er faldet herhjemme ved mig selv, jeg skulle over med en masse papirer i papirscontaineren, så gled jeg i nogle reklamer og fladt også med sådan et kabum! Så der røg den knogle - det er træls - men billig sluppet!

Så jeg har brug for hjælp til udskæring - der er jo en uge til, måske jeg har lært det selv inden da.

Nu kan jeg ikke skrive mere, det gør alt for nas at skrive.

Kærlig hilsen
Anemone

musling04@hotmail.com
Side 2 af 3 < 1 2 3 >
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 7
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554210 Unikke besøg