Jeg ved ike lige om jeg sætter det det rigtige sted......Men min gode kaffeveninde Dorthe fra krystal energi, er draget videre på sin eventyrlige rejse i livet*SSS*
DVS at : Gyldne Stråle her over for mig nu har et behandlerlokale til leje.....Og jeg ville ELSKE hvis det var en af jer. Derfor sætter jeg lige ind hvad Susie skriver om lokalet i sit nyhedsbrev.:
Står du og mangler et dejligt lyst og istandsat lokale - og har du lyst til at være en del af min klinik, så er dette måske noget for dig!
Du har mulighed for at leje rummet en dag om ugen eller flere dage – pris for en fast dag pr. uge er 800 kr. pr. mdr. – beløbet dækker husleje, fælles-udgifter, rengøring m.m.
Hvis du vælger at have rummet fra mandag til fredag er prisen 3.400 kr.
Du vil have adgang til fællesrum med køkken, indgang og toilet.
Depositum er 3 måneders husleje - kontakt mig for flere oplysninger
Jeg må så hellere tilføje at tlf nummeret er:24434002
Og Susie er bare det sødeste menneske......Så SKYND jer *SSS*
KNUS
Spring til debat:
Bes�gende
G�ster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er n�dt til at logge p� for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.