Antal indlæg: 2446 Bopæl: Himmerland Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 06. juni 2007 21:40:20
Jeg synes lige i skulle se de krystaller jeg købte på Geologisk museun i København.
Den største kostede 41 kr. den mindste 20 kr.
mai_lindhart tilknyttede følgende billede:
Redigeret af mai_lindhart d. 06. juni 2007 21:41:04
De er fantastisk flotte, er det nogle, du lige har købt? Jeg kan huske, da I var forbi sidste år, at I havde været derinde og (også) havde købt. Det er imponerende, at de kan fås så billigt. Jeg må altså se at komme derind en dag.
Antal indlæg: 2446 Bopæl: Himmerland Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 06. juni 2007 22:35:54
Mon ikke det var dem jeg havde med ud til jer dengang ?
Det er længe siden jeg har købt dem, faldt bare over dem i dag og blev igen imponeret over dem
Priserne sad på stadig, det var derfor jeg kunne huske hvad de kostede. Jeg tænkte det var tid at pille dem af og prøve dem lidt. Og de to mindste er altså stærke.
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 07. juni 2007 01:37:31
Øjj ! den nederste ser nærmest ud til at være levende . Den længst til højre ser ud som der er små fugle i .
Hvor er de smukke !
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 12
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.