Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 07. december 2007 17:17:43
I dag da jeg skulle vande blomster , var der den lille fyr , han er godt nok lille og sød og så fik jeg lov at tage et foto
Vi har jo en del af dem , men de er svære at fotografere for du suser jo afsted , selv kattene kan ikke fange dem
Og sjov med de tejninger de har på hovet
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
Pia Lerche tilknyttede følgende billede:
Kan de virkelig blive tamme, Bertha, altså sådan at de ikke flygter, når man nærmer sig. Det skal jeg nok ikke håbe på her hos os, for så kommer rovdyrene, men hvor er det fantastisk, at det kan lade sig gøre.
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 07. december 2007 19:31:17
Jeg kunne godt tænke mig at de kunne blive tamme , det kan næsten alle dyr syntes jeg og hvis der ikke er for mange på stedet .
Jeg tror ikke her at det vil kunne lade sig gøre med de to misser
Og en løbene over maven under solbadning ville jeg nok heller syntes om
Hvor sjovt Marita , jeg kan huske du sagde pået tidspunke at du ville ønske du havede sådan en i haven
Og tænk at du kunne nå at fange den du er da godt nok hurtig men heldigvis at den ikke skulle ende sine dage Denne lille fyr er også i den str. som du beskriver så den må være ganske ny , vi har også nogen noget støre .
Knuser Pia
Jeg så den engang vi var der, den kom forsigtigt frem, men trak sig tilbage, da den opdagede, der var flere mennesker + vores hund. Vores hund ændsede den dog ikke, eller osse havde den lært, den ikke skulle jagte det nuttede kræ.
I det hele taget skulle jeg genopdrage vores hund til den verdensdel. Feks havde jeg lært den (den var ca 7 år, da vi flyttede til usa), at edderkopper, myrer og den slags, måtte den gerne jage og nogen gange 'legede den med dem'.
Men da vi flyttede, så måtte den ikke røre dem, fordi vi havde en del sorte enker (giftige edderkopper) i haven og garagen Engang oplevede jeg sågar at en (vild) skildpadde havde forvirret sig ind i vores have, og jeg fandt den og hunden 'sammen'. Hunden sagde ikke et kny, det var bare ligesom den passede på det nye bekendskab.
Tror I, at dyr også gennemgår en spirituel udvikling?
Den hund vi havde, var simpelhen så nem og blid, selvom den var skotte-hund. En clairvoyant mente, at der ingen tvivl var om, at den var højt udviklet.......
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 40 Ikke aktiverede brugere: 0 Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.