Antal indlæg: 1323 Bopæl: Hjortshøj Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 10. oktober 2008 14:38:41
Inspireret af Sannes tråd om hendes hund laver jeg altså lige denne her mindeside. Synes at man kan lægge billeder ind af sine husdyr, hvis man vil og på den måde mindes dem. Jeg vil starte med min egen skønne helt vidunderlige rolige dejlige hund, Angut.
Angut (det betyder mand) nåede at blive 10 1/2 år inden han fik kræft og mange store knuder på kroppen. Angut var min bedste ven, beskytter og følgesvend. Sådan en dejlig skøn glad hund. Han døde i 2001 men stadig her i 2008 kan jeg huske ham ... Husker hvordan han havde så meget pels og underuld at jeg kunne rede en hel pose ud af ham, når han skulle kæmmes. Han elskede at blive kæmmet og det kan jeg godt forstå for han havde så meget pels. Dyrlægen kaldte ham en race helt for sig selv, selvom Angut var en blanding af colie, grønlandsk slædehund og vist nok en terrier Jeg er i dag glad for at se, at hans gener er båret videre, der er mange "børn" og "børnebørn" af ham her i byen - hans unikke farver, størrelse og type er ikke til at tage fejl af. Jeg har et billede af ham her, hvor han leger "styrmand" på Kissavik. Billedet er taget et års tid før hans død og før kræften for alvor fik bugt med ham og han måtte aflives...
Hav en dejlig weekend alle *SS*
mvh mb
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Nuunu tilknyttede følgende billede:
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 11. oktober 2008 01:55:04
Hvor er han dejlig Nuunu!
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 40 Ikke aktiverede brugere: 0 Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.