Forside Astro-Numerology.dk FORUM Artikler Klummen Søg22. December 2024 05:11
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
F tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlg
PORTALEN PÅ ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Kort og godt
Forfatter Hvad de finder på
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlg: 1857
Bopl: Mern, Totemhuset
Lagt p d. 31. maj 2006 10:52:50
Cocktail fra det høje

Wings of Zadar er navnet på en ny kroatisk cocktail, der skulle være den ultimative drink. Den er i hvert fald besværlig at lave, for blandingen kræver en bartender i frit fald fra 10.000 fods højde.
Mens han eller hun falder skænkes den kroatiske Maraschino-likør med bunden i vejret, således at væsken flyver opad i cocktailshakeren. Her bliver den rystet sammen med de øvrige ingredienser ved, at bartenderen foretager en serie saltomortaler.
Drinken afkøles helt automatisk i de høje luftlag og serveres ved landingen for den ventende kunde.
Opfinderen Ante Butic, som er faldskærmsudspringer, serverer sine drinks på stranden ved Zadar. Han fortæller, at højden giver blandingen en helt speciel smag. ”Drinks-tjenesten sponseres af det lokale turistråd, men hvem ved? Måske fortsætter jeg selv, hvis jeg kan finde rige kunder nok, der vil smage den ultimative cocktail,” griner han.

Bange for at føde Satans yngel

En højgravid engelsk kvinde har bedt om at blive sat i gang, så hun undgår at føde den 6. juni, hvor hun har termin. Melissa Parker er bange for at sætte djævelens afkom i verden, hvis hun nedkommer på en dato, der kan skrives med Satans tal.
Hvis man fjerner nullerne i den 06.06.06 står der 666, og det er fru Parker bange for.
Hun fortæller, at hun har haft mareridt, lige siden lægen fastsatte hendes termin. ”Jeg vågner hver morgen med fornemmelsen af, at der vil ske noget forfærdeligt. Jeg er skrækslagen ved tanken om at få et forbyttet barn eller endnu værre - at mit barn er djævelen selv,” siger hun - tilsyneladende i ramme alvor.
Den vordende mors anmodning afvises på Royal Berkshire Hospital, hvor hun skal føde: ”En termin er jo ikke 100 procent sikker, og der er meget lidt, vi kan gøre for at ændre fødselstidspunktet uden at ty til kejsersnit eller igangsættelse med hormoner, hvilket vi prøver at undgå. Naturen må gå sin gang,” siger en talsmand.
Tallet 666 er omtalt i bibelen og i mange kulturer repræsenterer det den dato, hvor anti-Krist vil komme til jorden.

Kilde: Sjove-Nyheder.dk

Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Forfatter RE: Hvad de finder på
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlg: 1323
Bopl: Hjortshøj
Lagt p d. 31. maj 2006 13:02:22
Kære Johnny
Jeg ved ikke liiige med den der drink .... (det skulle ihvertfald ikke være mig, der var bartender) Prøvede at kvitte min højdeskræk engang ved at bungy-jumpe - du ved - "face your fear" - men det virker lige så lidt som, hvis jeg skulle kravle ind i en hule med en masse insekt-dimser. smiley

Og så den stakkels kvinde! Helt ærligt. Tænk, hvis hun føder den dag. (Altså ikke at jeg synes, der er noget i vejen med den dag) Tænk hvis hun udvikler en fødselsdepression, og ikke kan passe sit barn, tænk hvis hun er så overbevist om at det er satans yngel .. jeg mener, stakkels dame .... Tænk, hvis hun ikke vil elske sit barn på grund af datoen? Håber at det ikke sker for hende, eller at nogen overbeviser hende om, at det er i orden, hvis du kan følge mig.
Jeg grinte lidt af det, da jeg læste det første gang - men os kvinder ....smiley vi kan jo godt have nogle sære tanker af og til - specielt når man er gravid og aldrig har prøvet at føde før ....

For mit eget vedkommende tog det 36 timer før min søn kom ud. Det var lidt småhårdt, må jeg ærlig indrømme ... men ud kom han da smiley
Ha' en dejlig og god dag
Knus heroppe fra - Nuunu
Forfatter RE: Hvad de finder på
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlg: 1520
Lagt p d. 31. maj 2006 14:31:05
hm....kombinationen 060606 vil jo forekomme engang hverthundrede år..og der er ligegodt gået en del århundreder siden.....mon ikke man herhjemme ville vælge at igangsætte fødslen for at moderen kunne slippe sin uro? Det tror jeg*S*
Spring til debat:
Besgende
Gster online: 2
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er ndt til at logge p for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
Månen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside Astro-Numerology.dk FORUM Artikler Klummen Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554728 Unikke besg