Antal indlg: 1857 Bopl: Mern, Totemhuset Tilmeldt: 19.02.06
Lagt p d. 02. juni 2006 10:02:26
Spøgelse skaffer frikendelse
To breve fra et spøgelse har fået en 63-årig brasiliansk kvinde frikendt for mord.
Brevene var skrevet af et spiritistmedium, som hævdede at være i kontakt med mordofret Ercy da Silva Cardoso. De blev godkendt som bevismateriale og fremlagt under retssagen i Viamao.
Ifølge mediets skriverier sagde den dræbte, at den tiltalte Lara Marques Barcelos var uskyldig, og det gjorde indtryk på nævningerne. De frikendte hende.
Fru Barcelos stod tiltalt, fordi hun var da Silva Cardosos elskerinde. Politiet mente, hun var rasende over, at han ville forlade hende og derfor skød ham.
”De breve var jo nok et slag under bæltestedet på anklageren, men de var afgørende for sagens udfald,” siger forsvareren.
Antal indlg: 1146 Bopl: Vestjylland Tilmeldt: 19.02.06
Lagt p d. 30. juni 2010 03:28:55
uha - nej slet ikke ....
Den danske retsbevidsthed kunne jo blive krænket.... !
Som der stod i nogle nyheder angående en 16 årig pige der, efter at være blevet mobbet i lang tid, stak en urtekniv i ryggen på en af mobberne....
Hun har nu siddet varetægts fængslet i et halvt år og det forventes hun idømmes en stor straf... for ikke at krænke vores retsbevidsthed...
Hun kunne sikkert godt have brug for et retfærdigt spøgelse til at nedskrive noget, der kunne formidle dommeren - måske at mobning af børn ikke burde føre til overfald...
.
Ofte finder vi vejen, efterhånden som vi går hen ad den..
Spring til debat:
Besgende
Gster online: 2
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er ndt til at logge p for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.