Antal indlg: 1857 Bopl: Mern, Totemhuset Tilmeldt: 19.02.06
Lagt p d. 13. juni 2006 10:12:32
En sort bjørn valgte det forkerte sted, da den forleden tog sig en afstikker til en have i West Milford, New Jersey. Her regerer nemlig katten Jack, som altid vogter nidkært over sit territorium. Den syv kilo tunge hankat jog bjørnen op i et træ - to gange.
Jacks ejer Donna Dickey fortæller, at han før har præsteret at skræmme råvildt og andre mindre dyr, men det kom bag på alle, at han også kunne ydmyge en bjørn.
Det var naboen, der fik øje på det besynderlige optrin. Suzanne Giovanetti troede først, at Jack sad for foden af træet og betragtede bjørnen, men blev klogere, da han begyndte at hvæse. ”Det var tydeligt, at bjørnen var bange,” siger fru Giovanetti.
Efter et kvarters forløb kravlede bjørnen ned og forsøgte at stikke af, men dén gik ikke. Jack var der som et søm og så gik turen fem meter op i et andet træ.
tilsidst blev Donna Dickey bekymret for, hvad der kunne ske hendes kat, hvis bjørnen overvandt sin frygt. Hun fik Jack hjem, hvorefter den besøgende luntede tilbage til den nærliggende skov.
Det er godt at have selvtilliden i orden, nemlig ja, og mon ikke alle katte er løver eller tigre i hjertet
Spring til debat:
Besgende
Gster online: 3
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er ndt til at logge p for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.