Antal indlg: 1857 Bopl: Mern, Totemhuset Tilmeldt: 19.02.06
Lagt p d. 31. juli 2006 09:36:52
Ejerne af en kat fra staten New York må erkende, at deres kæledyr er kleptoman.
Hankatten Willy kan ikke modstå synet af en havehandske og kommer slæbende hjem med alle dem, han kan finde. På grund af problemets omfang er det vanskeligt for Jennifer og Dan Pifer at finde ud af, hvem handskerne tilhører. I stedet har de fundet på en snedig løsning, der havde sin debut i weekenden.
Parrets beholdning på 23 havehandsker blev hængt op på en snor uden for kattens hjem sammen med et skilt, hvorpå der stod ”Vores kat er handsketyv. Tag selv her, hvis nogen af dem er jeres.”
Om vinteren hugger Willy strikkede luffer og er det heller ikke lige sæson for den slags, slæber han af med snavsede sokker fra folks vasketøjskurve.
Trods kattens kriminelle tilbøjeligheder er han populær i landsbyen Pelham. Indbyggerne synes, han er underholdende.
Antal indlg: 2446 Bopl: Himmerland Tilmeldt: 21.02.06
Lagt p d. 31. juli 2006 17:17:19
Ja, dygtig misser, folk kan jo mødes ved handskesnoren og udveksle erfaringer om katten. Den slags er godt for sammenholdet i byen
Spring til debat:
Besgende
Gster online: 2
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er ndt til at logge p for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.