Antal indlæg: 1857 Bopæl: Mern, Totemhuset Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 30. april 2007 11:02:08
Jeg havde en "sjov" oplevelse her til morgen.
Jeg kommer kørende på en vej hvor der er 2 spor i begge retninger, mellem de 2 spor er der autoværn.
Der går en mand ude ved autoværnet i den modsatte side af vejen, i forhold til mig.
Han går over vejen og begynder pludselig at småløbe, et splitsekund senere kommer 3 betjente spurtende efter ham.
Det er en ældre herre, og 3 mand over ham, det var lige i overkanten.
Men de tager fat i ham og næsten løfter ham væk, og han bliver "afleveret" på fortovet lidt derfra.
Han gør modstand, men betjentene stiller sig så han ikke kan gå tilbage igen.
Efter lidt diskussion går han videre!!!!!
Se det kunne jo lede tankerne hen på Nørrebro osv, men der er lige en detalje ved historien.
Der var en lastbil der havde "tabt" en af de store containere (hvordan det så kan lade sig gøre), den var så vældet og lå og spærrede vejen.
2 kranvogne prøvede at tippe den tilbage igen, og lige da det var ved at lykkes, gik den ældre mand ud på vejen, der hvor den skulle lande igen :-(
Jeg tør ikke tænke på hvad der ville ske med ham hvis den kæmpe store metal container var vippet ned oven på ham.
SÃ¥ de 3 betjente lavede ikke overgreb, men reddede ham :-)
DET var en dejlig historie, du havde at fortælle. Jeg er måske nok lidt gammeldags, men jeg elsker, når jeg bliver bekræftet i min tro, at vort politi udfører rigtig mange gode opgaver, og at de er fine mennesker.
Forhastet kunne man nok, som du også er inde på, havde draget den konkluksion, at ordensmagten var ude med den lange arm, og at det gik ud af en stakkels ældre mand. Sikke nogle overskrifter med efterfølgende røde øren, det kunne have skabt.
Tak til vort politi, som hjælper os alle og gør det mere trygt at være til.
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 2
Ingen brugere online
Antal brugere: 40 Ikke aktiverede brugere: 0 Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.