Antal indlæg: 184 Bopæl: Brejning Tilmeldt: 22.12.07
Lagt på d. 23. december 2007 07:06:30
Hej
Her den anden dag, da jeg gik rundt i Vejles gågade, midt i alt juleræset, fik jeg en .. opkvikkende tanke.
Jeg var på vej ind i Buddy, en vores lokale legetøjsbutikker, som selvfølgelig var stoppet med mennesker her få dage før jul.
Jeg gik i mine egne, lidt stressede tanker, da jeg vader lige ind i en klapvogn. Manden som skubber den, smiler venligt og jeg holder døren. Vi står pludselig og småsludrer udenfor butikken.
Stressen var væk. Jeg begyndte så at lægge mærke til at der faktisk var mange mennesker som gik og smilede, midt i juleræset..Det slog mig så, at vi jo faktisk går rundt i himlen hver eneste dag.
Nogle gange får vi kun øje på det vi ser efter.
SÃ¥ jeg sender en tak til den fremmede mand, som fik mig til at stresse af og se de glade ansigter.
Redigeret af Mogens d. 23. december 2007 07:09:48
Ja, somme tider skal der faktisk ikke særlig meget til, for at man opdager, at livet jo er rigtig dejligt at leve. Også selvom der ind imellem kan være sure dage, hvor man har lyst til at hive sig i håret og stønne over de ting, man ikke når. På sådanne dage kan det lige præcis være en fremmeds smil eller venlige ord, der får dagen til at gå op i en højere enhed. Hvor var det dejligt at læse om dit møde uden for legetøjsbutikken
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 23. december 2007 22:10:20
Åhh! ja, vi glemmer måske en gang i mellem at stoppe op og kikke os omkring
Tak for du deler !
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 2
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.