Antal indlæg: 1976 Bopæl: Vendsyssel DK Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 30. januar 2009 22:10:29
Nu oplevede jeg ikke dette i dag, men i går; men da jeg så det, tænkte jeg - dette er "dagens dejlige"
Jeg skulle med tog, og gik derfor hen langs perronen. Foran mig, gik en ung mand, med to små børn ved hans ene side - og ved den anden side, holdt han en stor smuk buket blomster.
Jeg kunne ikke lade være med at smile og blive helt varm ved synet.
De to små var ca 2 og 4 år gamle, de gik i et rigtigt børnevenligt tempo, og snakkede hyggeligt med hinanden.
De skulle hente en, som de glædede sig til at se, og de var kommet i god tid, havde slet ikke travlt.
Jeg fik øjenkontakt med den unge far på et tidspunkt, som jeg selvfølgelig ikke kunne lade være med at sende et stort smil til. Sådan noget gør mig helt blød - at se den omsorg og kærlighed, der var mellem dem.
Heldigvis - hehe - skulle de til samme perron, som jeg, for jeg ville så gerne følge lidt med
Jeg gættede på, at det var mor de skulle hente.
Og ganske rigtigt, da toget kom ind, til stor jubel "jubii, nu kommer moar !"
En ung kvinde kommer ud af toget - og der bli`r knust, kysset og krammet.
Antal indlæg: 1976 Bopæl: Vendsyssel DK Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 02. februar 2009 13:04:19
Jeg synes, at det var som en hel oase af harmoni, blandt al virvaret.
I dag var jeg ude at gå en tur i "min" skov.
Det er nok en måneds tid siden, jeg var der sidst.
Dagen i dag er rå, kold og frostbidende; men lige med det samme, da jeg kom derind, var det som om der blev både mildere og lysere - selv mellem de høje graner. var det som om lyset blev stærkere.
Det var som om skoven bød mig velkommen igen - og jeg begyndte at synge en lille indiansk inspireret melodi, sådan en af dem, der bare pludselig er der.
Skønt sådan at blive omsluttet af ...... skoven.
kh
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 2
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.