Nu tager vi jo af sted i morgen, og det vil sige, at vi næppe vil være online i fire !!!! dage (uha, oh skræk).
Det ville så være rigtig, rigtig dejligt, hvis nogle af jer andre ville bidrage og lægge gode nyheder ind de dage (og gerne andre dage også, selvom vi lægger nyheder ind).
Der er jo altid et eller andet godt, som sker, men det får ikke samme omtale som katastroferne, og for mig ville det i hvert fald være dejligt, hvis jeg kom hjem og kunne læse de gode nyheder. Så jeg håber, at nogle af jer har lyst at bidrage.
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 2
Ingen brugere online
Antal brugere: 40 Ikke aktiverede brugere: 0 Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.