Tidligere på ugen gik et lille hængebugsvin hjemmefra og vandrede otte kilometer for at flytte ind i stalden hos en familie i landsbyen Spjellerup mellem Skælskør og Næstved. Den lille gris var blevet forelsket i et par små dame-hængebugsvin på stedet.
Efter omtale i de lokale medier lykkedes det ejeren af de små damer at finde ejeren af den vitale han, som nu er forenet med sit svin.
Om der kommer nye, små hængebugsvin ud af flytningen, melder historien ikke noget om.
Antal indlæg: 252 Bopæl: Nordjylland Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 18. juni 2006 20:31:05
He he, sådan en har min bror gående ude i haven, og den er meget spøjs og sjov at være sammen med. De var oprindelig to, men den ene brækkede benet og måtte slås ned, dog magtede de ikke at spise den, forståeligt nok
Lever du? Eller eksisterer du?
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.